Ingvaldsen Skrevet Juli 23, 2021 Share Skrevet Juli 23, 2021 12 timer siden, Saltkjelen skrev: Hvordan opplever folk første generasjon M57 med twinturbo? Altså 35d/3,0sd 272/286? Ny traktor i sikte ?🙉 286hk med trf frisering er noe helt eget, selv min x5 på 2,6 tonn drar snerken skikkelig av kakaoen🤠 Flataas, TRF og Pekka reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 23, 2021 Share Skrevet Juli 23, 2021 Blir det E83 3.0sd som er den letteste bilen med xdrive og M57TU2TOP? Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 23, 2021 Share Skrevet Juli 23, 2021 1 minutt siden, E.C. skrev: Blir det E83 3.0sd som er den letteste bilen med xdrive og M57TU2TOP? @Saltkjelen har jo tidligere sagt at han like e83, så det var en fin-fin tanke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 23, 2021 Share Skrevet Juli 23, 2021 Søren meg en med lav km som nettopp er lagt ut i Sverige nå. Jeg skal jo ha noe slikt selv og har fått høre hjemme at X5 blir for svært 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juli 23, 2021 Share Skrevet Juli 23, 2021 1 time siden, E.C. skrev: Søren meg en med lav km som nettopp er lagt ut i Sverige nå. Jeg skal jo ha noe slikt selv og har fått høre hjemme at X5 blir for svært 😕 Har ikke du tesla? Den er vell gjerne like stor i ytre mål og mindre oversiktlig?🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 23, 2021 Share Skrevet Juli 23, 2021 Hehe, har Model 3. 1850kg, men godt lavere "center of mass" og egenvekt enn E70, ikke så gale på ytre mål da: 469x185 vs 485x193 i følge SVV Det er forresten den jeg skal bytte ut. Kravet i heimen er trekk på alle 4, så kanskje det bare blir noe midlertidig 325ix E46 eller noe slikt. E83 er nok aktuelt, men om det blir 10 km til jobb så er det litt kjedelig med en diesel uten Webasto på vinteren. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 23, 2021 Share Skrevet Juli 23, 2021 3 minutter siden, E.C. skrev: 325ix E46 Blir det en sånn så kjøp manuell. Har hatt en med automat i etpar år, de går ikke skremmende godt men bruker bensin som om de skulle gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 23, 2021 Share Skrevet Juli 23, 2021 @Kvasi: hehe, notert. Blir nok ikke så farlig mtp. forbruk da det blir sekundær bil over korte avstander og derav bensin. Har hatt e39 2.2L med manuell og den spiste nå 1.1-1.2L per mil på småkjøringa til jobb den også. E36en med 2L M52 og automat var helt oppe i 1.4L/mil på det verste. Er noen E6x med bensin og xdrive som har duppa under 100k, så kommer til å kikke litt der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 23, 2021 Share Skrevet Juli 23, 2021 Poden har fått utvida bilparken sin med en AY BMW M4 i pullback-car porteføljen, i tillegg til en BMW Z4 R/C bil, offisielt BMW-lisensiert produkt. Overraskende bra detaljer på Z4’en. M4’en er for øvrig bestilt fra fabrikk med taket i Austin Yellow i stedet for karbonfiber, samt felger i skinnende sølv metallic. Z4’en er en M40i, til og med med M-merket på forskjermene. mslello, HenrikSolberg, Dusy og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 23, 2021 Share Skrevet Juli 23, 2021 3 timer siden, Ingvaldsen skrev: Ny traktor i sikte ?🙉 286hk med trf frisering er noe helt eget, selv min x5 på 2,6 tonn drar snerken skikkelig av kakaoen🤠 2 timer siden, Otis skrev: @Saltkjelen har jo tidligere sagt at han like e83, så det var en fin-fin tanke! Ja, tenker tiden er inne for å prøve å gjøre en E83 X3 3,0d/3,0sd til noe ekstraordinært. 2 timer siden, E.C. skrev: Søren meg en med lav km som nettopp er lagt ut i Sverige nå. Jeg skal jo ha noe slikt selv og har fått høre hjemme at X5 blir for svært 😕 Hvis du ikke skal handle, vil du sende meg link? Marius2002, Otis, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 23, 2021 Share Skrevet Juli 23, 2021 Jeg gleder meg til å se @Saltkjelen fikser på en e83. Det er ikke så mange som tar den så langt ut som han. Marius2002 og Saltkjelen reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 23, 2021 Share Skrevet Juli 23, 2021 8 minutter siden, Otis skrev: Jeg gleder meg til å se @Saltkjelen fikser på en e83. Det er ikke så mange som tar den så langt ut som han. Helt enig. Blir vell første med fullskinn, alcantara og soft close på alle dører, bakluke og panser. Snagg30, TRF, Marius2002 og 8 andre reagerte på dette 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 23, 2021 Share Skrevet Juli 23, 2021 Det er på tide E83 får litt oppmerksomhet 👍 Disse har stått litt i skyggen alt for lenge, en sånn med litt kraftig sekser er en veldig artig bil 😀 Ron Jeremy og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juli 23, 2021 Share Skrevet Juli 23, 2021 5 timer siden, Saltkjelen skrev: 7 timer siden, Otis skrev: Ja, tenker tiden er inne for å prøve å gjøre en E83 X3 3,0d/3,0sd til noe ekstraordinært. E83 har tålt tidens tann utrolig godt,design på denne er like aktuellt og moderne i dag også ! Steller litt med en E83 selv om dagen men skulle gjerne hatt en 3liter i denne 😊 Lurer litt på montere 20’’ Hartge & senk på denne nå (ja de sprekker men liker å leve litt on the edge)😄 Otis, Ron Jeremy, Saltkjelen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 23, 2021 Share Skrevet Juli 23, 2021 Noen som er forbi larvik mot oslo/ nesodden ila kort tid og har plass til et hjulsett? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå