Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Vi kan vel ta det lengre :) Her er oppskriften. Revykvelder, åpen mikrofon, som vi sier.

https://rdk.no/slik-begynner-du-med-stand-up/

Les hele. Avslutningsvis står det at det kan ta opp til 4 år før du i det hele tatt blir tatt inn på Latter. Som jeg regner med er målet. Og det er jo om en virkelig satser. Og publikum faktisk liker deg. Og som det også står, show etter show kan ende i null latter fra salen og dårlig selvfølelse. :) 

Jeg vil virkelig at folk skal dyrke interesser og bruke tid og penger her. Igjen, som med entusiasme for bil, nevner vi ingen sum. Har du mål om X-games, tour de france, Latter, rally… peis på. Men en ting som flere sier, ha tro på seg selv, erkjenn nederlag-men ikke kle på seg en offerrolle, aldri gi opp. Likevel må en kjenne seg selv. Kanskje Birken er greit nok, eller trackday på Rudskogen, kanskje en lever godt med en revykveld i måneden på si :) 

over og ut, tror du har nok input! :) 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Marius2002 skrev:

erkjenn nederlag-men ikke kle på seg en offerrolle

Akkurat den offerrollen er jeg ikke særlig gira på :P

Uansett dette har vært lærerikt totalt sett, og virker å være mye jobb. Men da er det i tenkeboksen og vurdere forskjellige "muligheter"

Da kan vi gå videre til neste tema :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/1/2022 at 11:24 PM, Ingvaldsen said:

hvor det er i år vet jeg ikke, men tidligere har det vært i ørsta, olsvika, digerneset osv.  må ikke være medlem for å møte opp

Ryktet sier Digerneset i år :)

Håper jeg får min bil klar, uansett blir det å ta turen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn i tilfelle det er flere her som likte Gran Turismo tom GT5 og ikke likte GT6, har spilt gjennom mesteparten av det som er kjedelig og tar lang tid på GT7 i kveld, på PS5. Fet intro, bra grafikk - som vanlig treigt å komme i gang/forbi lisenser osv- men feelingen på biler og opplevelse er tilbake der det var før GT6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, GreenE36Cab skrev:

Det skal bli interessant å kjøre caben snart uten "vindskydd" da, men håpe det ikke støyer altfor mye :P

Det jeg er mest spent på er egentlig gjennom tunneler

Jeg skal love deg, første gang du kjører toppløst i en tunnel så blir du skremt over hvor mye støy det er der.

Toppløst om sommeren er bare nydelig bortsett fra i tuneller.

Jeg har begynt og verke jeg nå på og ta av hardtoppen igjen, den første turen om våren er et høydepunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Rune-K skrev:

Jeg skal love deg, første gang du kjører toppløst i en tunnel så blir du skremt over hvor mye støy det er der.

Toppløst om sommeren er bare nydelig bortsett fra i tuneller.

Jeg har begynt og verke jeg nå på og ta av hardtoppen igjen, den første turen om våren er et høydepunkt.

Ok men da er det omtrent slik jeg har sett for meg.. Jeg kjørte en MR2 med T-taket av noen ganger gjennom tunnel men da blir det noe annet med helt uten tak :P

Men da blir det nok like artig som jeg har sett for meg, det er min første cab som alle vet og da skal det nytes å kjøre den litt i sommer. Og prøve å holde den iallfall litt ren men bor et stykke innover en grusvei så det er jo nesten umulig

Husk å si ifra når du har hatt årets første tur uten tak da, Rune :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...