Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Marius2002 skrev:

t-pro.no har deler til Tesla. Dessverre må hele greia der byttes og den der er ikke gratis, faktisk ganske kostbar. Men ser på resten av delene til Model 3 der, det er ikke avskrekkende? :) 
 

https://www.t-pro.no/shop/product/knuckle-rear-left-mod-3?tm=model-3/bakstilling

Det var jo faktisk ikke så ille priser på deler! Likevel er det kjedelig at en fullt fungerende spindel må byttes ut fordi en foring som koster maks 500-600 kroner er gåen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2023 den 17.51, Ampera skrev:

Er det noen i Stavanger området som har kjennskap til denne bilen. Var så heldig at jeg kunne disponere denne fra 1994-1998.Er en  1992 Ginetta G33 med 4 liters V8, egenvekt på 890 kg. Ble avregistrert i 1999.

IMG_2240.jpeg

Har du fleire bilder av den her? Rare greier 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kranzle stod øverst på ønskelisten, men når kina rælet ble så billig som det her, så klarte jeg faktisk ikke å stå i mot (Jeg har ingen HT spyler etter jeg flyttet inn, så går fra ingen til ava)

https://bilpleiekongen.no/produkt/100306/Hoytrykkspyler/hoytrykk/ava-p80-x-hoytrykkspyler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, tennbrikket skrev:

Kranzle stod øverst på ønskelisten, men når kina rælet ble så billig som det her, så klarte jeg faktisk ikke å stå i mot (Jeg har ingen HT spyler etter jeg flyttet inn, så går fra ingen til ava)

https://bilpleiekongen.no/produkt/100306/Hoytrykkspyler/hoytrykk/ava-p80-x-hoytrykkspyler

Takk for tipset! Jeg kjøpte ava P80 i 2019 og den fungerer like godt den dag. Eneste jeg har gjort er å bytte pistol til 399kr dette for noen månader siden så for meg har den vært pålitelig som bare det. 
 

Lokalet til firma nærmer seg ferdig så da passet det ypperlig å kjøpe inn spyler til den plassen, ble snaue 2100kr for Ava P80! Fornøyd sunnmøring 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi! Fikk beskjed idag om at min connected drive usb map update går ut. Er der komt noen kart oppgraderinger siden oktober 2022? 

Isåfall burde jeg vel da laste den ned il.a dagen, etter det er det vel ingen poeng og kjøpe usb map update før om ish ett år igjen 🤔

 

Har ikke tid og lese meg opp og gruble for mye il.a dagen så spør her da jeg ble litt stressa over om jeg misser en kartupdate jeg har betalt for 😅

Screenshot_20231004-102608.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Skulebollen skrev:

Hoi! Fikk beskjed idag om at min connected drive usb map update går ut. Er der komt noen kart oppgraderinger siden oktober 2022? 

Isåfall burde jeg vel da laste den ned il.a dagen, etter det er det vel ingen poeng og kjøpe usb map update før om ish ett år igjen 🤔

 

Har ikke tid og lese meg opp og gruble for mye il.a dagen så spør her da jeg ble litt stressa over om jeg misser en kartupdate jeg har betalt for 😅

Screenshot_20231004-102608.png

Jeg lastet ned 2023 - 3 kart til min forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fortsatt en nilfisk 145 eller 143 fra 2016 som er flittig brukt siden, den er også vært utsatt for frost men er like fin den dag idag. og ikke minst lekasje fri, byttet oringer 1 gang siden den var ny.  tenker den skal få stå seg til jeg får fastmontert kranzle eller lignende i garasjen

 

fordelen med de stasjonære er at de ofte tåler opp mot 60 grader inn, og da forsvinner behovet for en megastor steamer når jeg har ubegrenset med billig varmvatn i huset.

Endret av Ingvaldsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med nilfisk selv. Sliter jeg ut Ava’n så blir det nok å se etter kranzle på bruktmarkedet. Hvis jeg klarer å slite ut Ava’n så er det jaggu meg noe ræl også. Har ingen intensjoner om å prøve å ødelegge den, skal få stå trygt på tekniskrom i huset frem til garasjen er ferdig isolert og fått varmepumpe.

 

ser Ava klarer 40 grader varmtvann, og det hjelper på.  Skal holde øya oppe for MTM lansepakke nå som det nærmer seg black friday, week, month osv.

 

https://detailshop.no/produkt/lansepakke-for-ava-p80/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første kom ferdig ødelagt (støpt del som var knekt av) og den nye og ubrukte erstatteren hadde lekk. Først etter å ha tatt en service på den med lekkasje ble den tett og ok. Får Tesla-vibes av QC på produkter som går ut døra hos de, men kundeservicen var til gjengjeld veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...