Gå til innhold

Interiør snapshot of the day - Tok du bilde av interiøret idag?


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

På 3.9.2023 den 14.57, Saltkjelen skrev:

De var satt ned i tillegg til at jeg fikk prutet de ned fra der de lå. Da er det jammen ikke ille! Felgene var griselekre på E91, men det fordrer nok at den får seg litt senk. Noen planer for din da? :)

Du gjorde nok et ganske greit kjøp der ja :)

Blir nok i hvertfall senk, men tenker at det kanskje kan være greit å vente med det til våren.

193M må byttes ut da to av felgene har kast, og jeg syns de er litt kjedelige. Har prøvd lenge å få tak i noen fine 18" felger slik at jeg kan bruke PS5 dekkene videre (flett nye ubrukte til under halvparten av nypris), men viser seg jo å være håpløst å finne noe.

Håper på sikt å få ettermontert CIC med stor skjerm og en eller annen løsning for DAB+ og BT musikk streaming. Oppgradering av lyd er absolutt på tanken også. Base stereo var ikke så krise som jeg hadde forventet, men er absolutt rom for forbedringer.

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Av en eller annen grunn, sluttet varmen i armlenet på førersiden å virke (det er varme i midtkonsoll og armlenene foran). Sjekket opp da jeg hadde bilen på service i mai. De fant ut at feilen lå i varmeelementet. Jeg tenkte at det var en smal sak å få byttet. Men hele dørpaneler måtte byttes, inkl en av høyttalerene. I og med at bilen har individual skinn interiør, så fikk jeg vite at dette kunne ta litt tid. Delen kom nå og er byttet hos Bilia. Fikk vite at prisen på dørpanelet var 25.000,- eks mva😳. Tror vel kansje jeg kunne klart meg uten, men heldigvis går det på garantien. Alt må jo være i orden. Alle lys/brytere og høyttalere virket også heldigvis. 

IMG_1737.jpeg

IMG_1741.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
1 time siden, ///M-ini95 skrev:

Go'motoren 🥰

Men hvor har det blitt av indikatoren for motortemp 😅?

 

Clusteret ble svart en dag så plutselig virket det igjen, men indikatoren forsvant. Har ikke feilsøkt på det ennå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...