magneten Skrevet September 10, 2018 Forfatter Skrevet September 10, 2018 (endret) 2 timer siden, Hefre auto skrev: Litt stiligt med dei mercedesane 2.5v16 To tvillinger som bygde kvarsin, samt faren hadde ein porche utstilt å ein slk black serie. Pluss ein eldre bror som har bygd opp den eine sierra cosworth. (tjelta familien) Dæven, kult 1 time siden, Frode D skrev: Mye spennende der Bilen din ser mege blank ut nå! Litt kjedelig at bilene hadde inngjerding så nærme kanskje? Yeah Ja, gjerdet var for close. Hele standen var langt fra optimal, det ble visst mye omrokkeringer og feilplasserte biler i siste liten. Vi får gjøre det bedre neste år! Stativer med @sydenfareren-spesial (laminert A4-ark med info om bilen) er blikkfang deluxe, alle leser det jo! Jeg var vitne til et par stk. som nesten tippet over i fart for å lese det. Så det må vi få Helst med bremseskive og tårnavstiver, slik som avbildet 1 time siden, sandersander skrev: Bra oppdatering som vanlig, supert at du deler så mye som du gjør Takker! Gøy at folk liker det 42 minutter siden, danskiii skrev: Får ringe tolken neste gang da Magne, i fix 😅 Her var det mye snadder, bilen din sklir godt inn! Skriver du innleggene på data eller på tlf du? Vet når mkne behymmer å få litt bilder at det er noe styr på tlf men jeg har ikke i nærheten av det du har 😅 Tøff den murcien der, Espen sin. Vært å klatret in å ut et par ganger når jeg jobba for bilradiospesialisten Haha Jeg så på din fjell-emoji på instagram at du har søppel-telefon. Kanskje det har noe med det å gjøre? Neida, oppdaterer en del på telefon, men mest på data Jeg var ofte innom den Murcien, ja. Kult Mi3s'en forlatt i Stavanger stakkars, men skal hentes i kveld (Selvfølgelig dekal-trimmet med Ebay-merket på skakk!) Endret September 10, 2018 av magneten fupsaker, lagunilla, fxslin og 1 annen reagerte på dette 2 2
lagunilla Skrevet September 10, 2018 Skrevet September 10, 2018 (endret) Skulle hatt en sånn og da😀 Endret September 10, 2018 av lagunilla magneten og Hefre auto reagerte på dette 2
magneten Skrevet September 12, 2018 Forfatter Skrevet September 12, 2018 (endret) I kveld er det offisiell overrekkelses-seremoni for OZ-felgene. Felgene blir lekkert presentert foran en skitten Mi3s på møteplassen. Naturligvis mykt lagt oppå mekketeppet i ekte tigerskinn. Felgene overleveres selvfølgelig uvasket. Alle setter pris på og kjenner til følelsen av å godvaske et sett med nyinnkjøpte hjul! Derfor får kjøper tilbud om lån av Premium-våtservietter/wipes etter innlasting. Endret September 12, 2018 av magneten ChrisP, Ivrig86, MGunders og 2 andre reagerte på dette 5
magneten Skrevet September 12, 2018 Forfatter Skrevet September 12, 2018 Den nye eieren! En "strøken" og småpimpa 320Ci til en verdi av 8.000,-! Gikk rykter om et ESS 575-kit under panseret hsd, Ivrig86, AlexHD og 1 annen reagerte på dette 4
Slavearbeider'n Skrevet September 12, 2018 Skrevet September 12, 2018 Det sitter hvertfall en feit intercooler foran radiatoren og det bevitner om det mistenkte 575 kittet ja magneten reagerte på dette 1
hsd Skrevet September 12, 2018 Skrevet September 12, 2018 (endret) nye eieren er forøvrig ivertfall tidligere forummedlem. mange alvorlige bmw bygg fra den mannen. http://bimmers.no/forums/topic/715197-e30-m3-csl-305hk350nm-na-s14/ Endret September 12, 2018 av hsd magneten reagerte på dette 1
magneten Skrevet September 13, 2018 Forfatter Skrevet September 13, 2018 (endret) Stemmer, @Slavearbeider'n! Herlighet, @hsd! Rått Takk for handelen, @Yngve! Dagens prosjekt. Nytt askebeger-lokk Det gamle så helt forferdelig ut. Hvordan skjer dette her?! Tok ut alt for å kunne kokkelere lettere Smack! Helheten Frekker meg til med blits for å fremheve strøken-faktoren på den nye lokket Bilen har ikke vært rørt siden Motorama! Mye grunnet ekstremt dårlig vær, da! Må kjøre en tur i dag Endret September 13, 2018 av magneten mslello, AlexHD, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6
Frode D Skrevet September 13, 2018 Skrevet September 13, 2018 Er det lov å selge hjul uten et lag dekkfornyer?? ahj, magneten, RF91 og 2 andre reagerte på dette 4 1
magneten Skrevet September 13, 2018 Forfatter Skrevet September 13, 2018 (endret) For meg er påføring-seansen av dekkfornyer (Tire Shine, takk) noe ekstremt personlig, og en veldig positiv opplevelse som jeg kun deler med mine nærmeste. Det å frata noen den gleden ville være ondt i mine øyne. Endret September 13, 2018 av magneten Walkabout, MGunders, mslello og 1 annen reagerte på dette 4
magneten Skrevet September 13, 2018 Forfatter Skrevet September 13, 2018 (endret) Fikk endelig luftet gliset og tatt et par bilder i dag Endret September 13, 2018 av magneten AlexHD og Marius2002 reagerte på dette 2
magneten Skrevet September 13, 2018 Forfatter Skrevet September 13, 2018 Airboxen fungerer også ekstremt bra til pynt! Erlandhaugen, Marius2002 og Tollefsen reagerte på dette 3
magneten Skrevet September 13, 2018 Forfatter Skrevet September 13, 2018 (endret) Litt før/etter (underveis)-bilder Endret September 13, 2018 av magneten Erlandhaugen, BMWlog, ///M-ini95 og 6 andre reagerte på dette 9
magneten Skrevet September 14, 2018 Forfatter Skrevet September 14, 2018 Noen som ser noe nytt og frekkere her? Koppholderen har fått seg sine siste lag med lakk og klarlakk Sånn passe blank nå! Skal få ta noen bedre bilder senere! Nå må jeg kjøre @awt og fruen til flyplassen! Designer, fxslin, BimmerFan! og 4 andre reagerte på dette 7
fxslin Skrevet September 14, 2018 Skrevet September 14, 2018 Meget høyt nivå som vanlig, noe å trakte etter for oss hobby bil entustiaster!!! Men jeg tenkte litt på garasjeplassen din nå. Du bør vel å ha et gult sperrebånd rundt bilen når den står parkert der? Samt at jeg synes du skal bytte å lys armaturene over bilen med spottere koblet til bevegelses sensorer. Slik at når folk nærmer seg så dimmes disse gradvis på og åpenbarer denne skapningen laget av bilgudene!!! Ok, tørr humor på en sen fredagskveld magneten og uglefossen reagerte på dette 1 1
awt Skrevet September 15, 2018 Skrevet September 15, 2018 Må være litt forsiktig med humoren i denne tråden @fxslin. @magneten Er jo elektriker av yrke, så plutselig blir det virkelighet. uglefossen, BMWlog, Turbotrille og 3 andre reagerte på dette 2 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå