fxslin Skrevet Juni 19, 2018 Share Skrevet Juni 19, 2018 (endret) Ojoj, for en service. Bra du tok blinklys-olja også, kjent svakhet med disse. Bør vel byttes hver 16k km Men du har vel et lass med pakker til som må på? Endret Juni 19, 2018 av fxslin magneten og Ivrig86 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2018 9 minutter siden, fxslin skrev: Ojoj, for en service. Bra du tok blinklys-olja også, kjent svak med disse. Bør vel byttes hver 16k km Men du har vel et lass med pakker til som må på? Stemmer det. Ja, jeg må få ræva i gir! Jeg får jo pakker imens jeg skrur også! Jeg har begynt såvidt i det små.. Holder på enda Kaboom! Kablam! Her mangler det noe? Boom! Også var det denne herlige lista Her har en veldig sympatisk type montert anlegg i bilen sin vettu. Alle clips og clips-fester er knekt. Ny list med nye clips. Klasket på med noen usedvanlig herlige "klakk" Walkabout, uglefossen, fxslin og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2018 (endret) Vi kjører på videre ISOFIX-deksler må på. Det ble en sinnsyk forskjell! Siden jeg er æresmedlem av Original-Polizei (Jeg måtte jo arrestere @Frode D) så ryker Angel-Eyesene rett ut! Huff a meg! Det var bedre. Nå er parklyspære og parklyspæreholder bestilt Jaja, boys and girls. Det er en grunn til at jeg ikke har delt et motorrom-bilde før. Her ser det temmelig bæsje ut. Her har noen tidligere eiere montert en kombinasjon av gardintrapp og stillas som stabstag. Samt et kjempestygt luftinntak. Det skal visstnok være fra GruppeM (som jeg hadde i Z4 Coupé, men det var jo tøft ) Bilde av bilen uten nese-kanal og deksel under motoren. Dette var ikke på bilen av en eller annen grunn. Luftinntak-monsteret et fjernet så godt som kan gjøres. Denne luftkanalen til hjulhuset kan jo fjernes. Det er ikke hull til den i CSL-fangeren. Mer hestekrefter per tonn, check! Nå vettu! Der var nese-kanalen på plass Der var luftinntaket på plass også. Den plastikk-dingsen som kaster luften til høyre over nyrene. Deksel under motoren på plass. Mer downforce! Mindre drag hvertfall Gardintrapp/stillaset. Det var bedre, ja! OEM-Power! Så var det dette her, da. Ferdig! Nei, nå var det ferdig! Her manglet det en bolt. Nå mangler det ikke en bolt lengre. Gammel radiomodul. Gammel radiomodul byttes i ny radiomodul fra 2005-modell. Den nye har støtte for AUX-mode. Men hva skulle dette her bety? Radiomodulen var ikke koblet til noenting. Det var kun dette galskapet som var tilkoblet. Det gikk til den uoriginale spilleren som stod i før. Dette må evakueres øyeblikkelig! Rive rive! Ser her ja. Dette gidder jeg ikke. Grøsset klippes og dras ut i begge ender Vekk med seg! Holder det i alle fall ryddig. Da var det spillerens tur! Ny spiller fra 2005-modell Funker jo til og med! Nåværende status på bilen Nå er det en liten matpause før det fyres videre Endret Juni 19, 2018 av magneten Walkabout, uglefossen, hsd og 20 andre reagerte på dette 23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 19, 2018 Share Skrevet Juni 19, 2018 Du er gal...... Havers, Ivrig86 og magneten reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 19, 2018 Share Skrevet Juni 19, 2018 (endret) Veldig mye riktig som skjer her ja. Handlet du oem stabstaget også på Bavaria? Kvanta kosta, muchos grasata? For dette passer nemlig på min også... 🙃 Endret Juni 19, 2018 av StigJ magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juni 19, 2018 Share Skrevet Juni 19, 2018 Ojoj, følger tråden istedenfor VM kamp. Mer spennende dette her Mye deilig snacks du får inn... Carlsius, Ivrig86, Walkabout og 1 annen reagerte på dette 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2018 17 minutter siden, StigJ skrev: Veldig mye riktig som skjer her ja. Handlet du oem stabstaget også på Bavaria? Kvanta kosta, muchos grasata? For dette passer nemlig på min også... 🙃 Kjøpte det hos Koed. Kjøper du hele greia med deksler og (grisedyre) OEM-muttrer så koster det 4.200,-. Bare hoveddelene (2 fester og 1 stag) koster 2.300,- 11 minutter siden, fxslin skrev: Ojoj, følger tråden istedenfor VM kamp. Mer spennende dette her Mye deilig snacks du får inn... Haha Ja, dette var utrolig gøy StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 19, 2018 Share Skrevet Juni 19, 2018 Rå innsats, ser ut som du rydder opp skikkelig! Keep it up. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 19, 2018 Share Skrevet Juni 19, 2018 Stakkars Silje... magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 19, 2018 Share Skrevet Juni 19, 2018 Deilig når alt av småting kommer på plass Og det var jo litt av en service! Utenom blinklysoljen så liker jeg at du har fått byttet spylervæsken også Ivrig86 og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2018 1 time siden, scoot skrev: Rå innsats, ser ut som du rydder opp skikkelig! Keep it up. Hjertelig 42 minutter siden, awt skrev: Stakkars Silje... Hun får leve lenge på Gibraltarturen 38 minutter siden, Gabz skrev: Deilig når alt av småting kommer på plass Og det var jo litt av en service! Utenom blinklysoljen så liker jeg at du har fått byttet spylervæsken også Jeg kan jo ikke kjøre rundt med den dritten man får kjøpt på Shell Ny og frekk liten skiltplate Så var det det feilplasserte M3-merket sin tur! Finner verdens tynneste hyssing. Den gjorde susen den Etter litt silikonfjerner ble det jo strøkent! Plasseringen skal være nøyaktig der M3 CSL har merket. På linje med den andre sirkelen i nøkkelhullet, og på høyde med BMW-emblemet. Siden jeg ikke har en CSL, så har jeg en liten plan Og jeg vet at "M3 CS" starter lengre til høyre enn "M3 GTS", for ikke å snakke om "M3", men dette er småvanskelig å regne plassering ut fra, pluss at det alltid ser feil ut i mine øyne. Rett fra Koed. Klippe det til, slik at det kan lines opp Blir bra det? Der var det gjort! Men hva skjer nå?! Istedet for "CSL" på bakluken, så har jeg Nürburgring-klistremerke! (Jeg ville aldri i livet hatt CSL på bakluken uten at det var en CSL!) Ringen kom kanskje en nanometer for tett på M3-merket? La gå Syntes det ble tøft jeg Fahad, Runey, danskiii og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 19, 2018 Share Skrevet Juni 19, 2018 Magne, må du gi deg, har ikke mer sikkel igjen her nå snart 😛 kjempe saker alt! Mega missunnelig! magneten, Tollefsen og Ivrig86 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 19, 2018 Share Skrevet Juni 19, 2018 Hvorfor lager du så underholdende innlegg? Skulle vært forumregler mot slikt. Du gjør ALT riktig på denne bilen i mine originalpolizeiøyne. Danner du et originalpolizeikorps søker jeg om opptak. Carlsius, fupsaker og magneten reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Juni 19, 2018 Share Skrevet Juni 19, 2018 2 timer siden, Gabz skrev: Deilig når alt av småting kommer på plass Og det var jo litt av en service! Utenom blinklysoljen så liker jeg at du har fått byttet spylervæsken også Greit å bytte spylervæske så man slipper alger i tanken og systemet magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juni 20, 2018 Share Skrevet Juni 20, 2018 Det er vanvittig mye underholdning i dine oppdateringer, det er vanskelig å hverken smile eller le når jeg leser gjennom. Og kudos for arbeidet! Ivrig86, Walkabout og magneten reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå