Gabz Skrevet Juni 24, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2019 (endret) @Daniel. @Ingvaldsen @Saltkjelen @papertiger @Designer@Thundercoil @Frode D @fxslin @Shattered @StigJ @sveigis @Fahad @Walkabout @mslello Tusen hjertelig takk for meget hyggelige tilbakemeldinger, alle sammen! Endret Juni 24, 2019 av Gabz Shattered, lagunilla og Designer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 24, 2019 Share Skrevet Juni 24, 2019 fan-fucking-tastic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juni 24, 2019 Share Skrevet Juni 24, 2019 Meget gjennomført! Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juni 25, 2019 Share Skrevet Juni 25, 2019 Var hyggelig å hilse på deg igjen i dag, selvom det var kort! Fikk også sett bilen egenhendig og kan bekrefte at den har blitt pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 27, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2019 @danskiii @Makky123: Tusen takk, boys! @fxslin: Takk for hyggelige ord! Ja, veldig hyggelig! Var dessverre i veldig hastverk ettersom jeg skulle videre til en annen avtale, så får satse på litt bedre tid neste gang //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Fikk en kjekk pakke i posten idag også, som inneholdt følgende: Etter noen solide timer research etter hva som fylte kravene mine har jeg fått handlet inn en fin dashcam-kombo ettersom jeg begynner å bli passe lei av idioter som ikke kan kjøre eller parkere, så greit å ha bevis dersom noe skulle skje enten i sånne tilfeller, eller når jeg er ute og kjører. Får prøve å finne tid til å montere dette snart, så kan jeg sove litt bedre om kvelden. Zadikiel, fxslin, Thundercoil og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 10, 2019 Share Skrevet Juli 10, 2019 (endret) På 23.6.2019 den 0.37, Gabz skrev: [...] Dette ble en skikkelig oppgradering! Bilen ble meget flott synes jeg. 335i/335d burde egentlig blitt levert med bedre seter foran enn de med mindre motorisering. Opplevde i hvert fall stolene i min gamle 335i som ganske kjipe selv om det var sportsseter. Det er ikke seter som står i stil med bilen. Uansett, flott bil med meget flott farge! Endret Juli 10, 2019 av Saltkjelen Fint om det ikke siteres med bilder og sitatets størrelse kortes ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2019 (endret) Tusen takk for det Ble vesentlig bedre med M3-setene iallefall. Men det største savnet mitt er enda knekkbar rygg etter å ha hatt komfortseter i 5-serien min, men det er dessverre et av kompromissene jeg måtte inngå med en 3-serie. - Ellers har det ikke skjedd noe spennende siden sist, bare litt vedlikehold og rutebytte. Fikk nemlig en relativt solid rose i ruta etter at en stein falt av en tippbil i motgående kjørefelt.. Leverte bilen på verksted for å ordne dette med en gang da jeg uansett hadde tenkt til å få byttet casterstagene framme ettersom de begynte å bli slitt. Også hadde visst reimen til servopumpen blitt litt strekt og sliten, så den ble byttet, samt ene mansjetten på drivaksel foran da den hadde en liten rift. Like greit å ta seg av sånt med en gang enn å vente på at det plutselig blir verre. Kjipt å nok en gang spytte ut store summer på hovedsakelig usynlige ting, men godt å iallefall vite at ting er i orden teknisk. Jeg er tilhenger av preventivt vedlikehold, og det koster fort litt,men velger å tro at jeg får igjen for det lenger ned veien når bilen begynner å bli eldre og kilometerene triller på. Dog også veldig godt å få inn ny, fin rute uten den stygge rosen. Neste på agendaen nå er enda mer vedlikehold (spennende) da det snart har gått 10.000km siden siste oljeskift, så det skal tas på tirsdag. Slenger samtidig på nye viskere, sjekk av AC-system bare for å ha det gjort, også få sett på litt eksosløsninger bak. Har sendt mail til GS angående en diffuser jeg har lyst på, så muligens den går i bestilling da også, sånn at rumpen på bilen kan komme et hakk nærmere "ferdig" snart. Også skal selvfølgelig BlackVue-pakken monteres asap når jeg får tid og mulighet. Når alt det først er i boks, så er neste på planen å få tatt turen til TRF. Begynner å bli utålmodig med å få på plass svart taktrekk også, så det er også ganske høyt på prioriteringslisten. Får se hvor det faller inn i rekkefølgen etterhvert. Endret Juli 10, 2019 av Gabz fupsaker, Marius2002, Diiesel og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 10, 2019 Share Skrevet Juli 10, 2019 Så bilen din på verkstedet i går (var sjåfør for en kompis), tok dette bildet og hadde tenkt å mobbe deg for skitten bil. Men siden du hadde den inne for litt mer seriøse og preventive tiltak så lar jeg det passere den gangen Thundercoil, Designer, Daniel. og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 10, 2019 Share Skrevet Juli 10, 2019 Ser bra ut dette! Fint at det ordnet seg med frontruten. Blir også kjekt å få den innom TRF. Alltid en fin opplevelse det! TRF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 11, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2019 @fxslin Ahh, enda godt @Thundercoil Takker! Ja, ser veldig fram til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 11, 2019 Share Skrevet Juli 11, 2019 Nydelig oppgradering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 11, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2019 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 14, 2019 Share Skrevet Juli 14, 2019 Ser veldig bra ut Gabz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juli 14, 2019 Share Skrevet Juli 14, 2019 synst jeg så bilen din på finn ganske nylig jeg :O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2019 Ja, stemmer nok det. Skal kjøpe leilighet nå i august så bare lufter den for å se om det er noe interesse i fornuftig prisklasse da det er visse andre ting som kunne hatt godt av prioritet, men må på ingen måte selge heller. Får jeg et solid og fornuftig bud så skal det vurderes, men ellers bare beholder jeg den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå