Netlandet Skrevet Oktober 27, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2020 Hadde en fotograf innom verkstedet her om dagen 😊 Mvh Thomas Netlandet Sjakalen, Skulebollen, BjornarHS og 15 andre reagerte på dette 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 27, 2020 Share Skrevet Oktober 27, 2020 Har klart å ikke se tråden før nå. Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Januar 8, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2021 (endret) Det skjer jo litt her om dagen. Lar bildene tale for seg selv 😊 Mvh Thomas Netlandet Endret Januar 8, 2021 av Netlandet Pekka, Otis, Sjakalen og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Januar 8, 2021 Share Skrevet Januar 8, 2021 Virkelig gjennomført. Ikke ofte man finner ombygginger av slik grad, som igjen er såpass rett gjennom gjennomført 👍 Netlandet og Otis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Oktober 25, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2021 (endret) Bilen er stort sett ferdig, gjenstår å koble opp ledningsnett, bremse motor, firehjulskontroll og testing. Ble ingen kjøring i år, men bilen bør være kjøreklar i god tid før våren kommer Legger ved noen bilder. Bensinsystem Eksosanlegg Hjuloppheng og bremser Diverse custom sensorer og uttak på motor Girkasse og clutch Turbo og grenrør Diverse bilder fra underveis i monteringen Mvh Thomas Endret Oktober 25, 2021 av Netlandet Otis, Geir Anders, mossing 92 og 21 andre reagerte på dette 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 25, 2021 Share Skrevet Oktober 25, 2021 Dæsken det ser bra ut! Å hvor langt bak motoren er plassert! Å ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Oktober 25, 2021 Share Skrevet Oktober 25, 2021 Dette er utrolig gjennomført 🏁👍 mossing 92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 26, 2021 Share Skrevet Oktober 26, 2021 Dette er ekstreme saker og for en finnish 😀. Fem serie og 2jz ,i mine øyne det beste fra to verdener . Flott bil og like flott motor . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet Oktober 26, 2021 Share Skrevet Oktober 26, 2021 På 22.8.2019 den 10.58, Netlandet skrev: Bensinrør i AN8 (retur) og AN10 (tilførsel) lagt opp under bilen. Vurderer å bruke AN selv på prosjektet mitt men hvordan er det mtp veibruk, godkjenning og slikt? Enestående arbeid du har gjort, veldig gjennomført og bra. Denne tråden inspirerte meg til å følge etter med så nøye jobb og håper andre og blir det 🙌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Oktober 26, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2021 Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Motoren er plassert så langt ned og langt bak som mulig, faktisk hele 10cm lenger bak enn original M52. Noen bilder fra idag 😊 Mvh Thomas 😊 mr.Wreckless, Hpi, sveigis og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Oktober 26, 2021 Share Skrevet Oktober 26, 2021 Hva blir totalvekten på denne sammenlignet med m5 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Oktober 26, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2021 (endret) 33 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Hva blir totalvekten på denne sammenlignet med m5 ? Har ikke veid bilen, men tipper den veier et sted mellom 1650 og 1750kg med fører (veide mellom 1550 og 1600kg originalt). Skal veie den når jeg får inn de nye stolene (Recaro CS). I tillegg er hjulopphenget mye bedre enn på en M5 pga. tannstangstyring, oppgradert diff, andre foringer og kraftigere stabstag. Sylinder 1 står kun noen få centimeter lengre fram her enn på en original M5. Så blir det spennende å se hva effekten havner på med full boost, bør nærme seg det dobbelte av en original M5 😊 Endret Oktober 26, 2021 av Netlandet Ingvaldsen, volvobrage, turbohaugen og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Oktober 31, 2021 Share Skrevet Oktober 31, 2021 For en bil! Helt rått å se kvaliteten på det arbeidet du gjør. Jeg har et spørsmål til deg, ang en liten detalj jeg så helt i starten av tråden her. Den batteriterminalen du har satt på høyre dempertårn, hvor er den kjøpt? Trenger noe sånt til mitt prosjekt. Flytter batteriet fra motorrom til bak i bilen, og må ha et punkt i motorrommet til sammenkobling mot dynamo og starter. Vet man får bilstereogreier, men jeg vil ha OEM looken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 28, 2022 Share Skrevet Januar 28, 2022 Strøkent med stor S! Virkelig blitt en skikkelig drømmebil, dette. Helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Januar 28, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2022 Lenge siden jeg har postet her. Er godt i gang med ledningsnett. Mangler å koble sikringsboks og hovedkontakter til sprutet, så bør bilen kunne startes og etterhvert bremses 😊 Mvh Thomas 😊 Skulebollen, Kvasi, hsd og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå