Snagg30 Skrevet Torsdag kl. 07:14 Skrevet Torsdag kl. 07:14 Helt fantastisk! Hadde mye heller hatt F90 også en M2, du har Norges råeste M5 så ingen poeng i å ha to mener jeg gratulerer så mye med nytt tilskudd.
Orjan Skrevet Torsdag kl. 07:14 Skrevet Torsdag kl. 07:14 Gratulerer så mye! M2 CS er jo helt fantastisk!
Ampera Skrevet Torsdag kl. 07:19 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 07:19 (endret) 5 minutter siden, Snagg30 skrev: Helt fantastisk! Hadde mye heller hatt F90 også en M2, du har Norges råeste M5 så ingen poeng i å ha to mener jeg gratulerer så mye med nytt tilskudd. F90 står godt i garasjen, den blir aldri solgt. Det var F10 som måtte vike plass for M2 CS Endret Torsdag kl. 07:20 av Ampera Saltkjelen, fupsaker og Morten B reagerte på dette 3
Dusy Skrevet Torsdag kl. 09:22 Skrevet Torsdag kl. 09:22 Føyer meg i rekken her og sier gratulerer med en helt rå bil, Helmer!
skoglund Skrevet Torsdag kl. 11:24 Skrevet Torsdag kl. 11:24 Gratulerer, likte farge valget ditt:) Blir spennende å se hva som kommer av upgrades på denne:)
Snagg30 Skrevet Torsdag kl. 12:42 Skrevet Torsdag kl. 12:42 5 timer siden, Ampera skrev: F90 står godt i garasjen, den blir aldri solgt. Det var F10 som måtte vike plass for M2 CS Ja var det jeg siktet til helt riktig dette
BrokeBoi Skrevet Torsdag kl. 12:59 Skrevet Torsdag kl. 12:59 Gratulerer med nok en M! Forventa egentlig noe brunt eller bronse, men kult at du går i en helt annen retning med lilla. 👌 Må si jeg ble litt smånervøs for at det skulle bli en hybrid M denne gangen, så det var positivt å se at det ble en M med ren bensinmotor.🙂 Lars S, fupsaker og Ampera reagerte på dette 3
Slavearbeider'n Skrevet Torsdag kl. 13:23 Skrevet Torsdag kl. 13:23 Endelig var katta ute av sekken Helmer. Gleder meg til å få sitte på en tur Saltkjelen reagerte på dette 1
Ampera Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Bilde fra i går ute av butikken. Takker for alle hyggelige meldinger. Målsetningen nå fremover er og få på nok km til og gjennomføre innkjørings service. BMWE39turbo, Eystein Ose, skoglund og 5 andre reagerte på dette 8
Olaandref Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Gratulerer med skikkelig grom bil Helmer, digger fargevalget! 😃 Ampera og Saltkjelen reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå