hanssae Skrevet Februar 22, 2020 Share Skrevet Februar 22, 2020 Har kjøpt inn orginale ALPINA dekor striper til bilen min , en B6 Gran Coupe , men har enda ikke klart å bestemme meg om jeg skal få dem montert eller selge dem videre 🙄 På diverse ALPINA forum så er det stemning for å montere , det skal være striper på en ALPINA sies det . . . . men jeg er ikke sikker på om det blir for mye bling , på en måte 😏 Hva synest dere ? Kult , Harry eller Tradisjon 😎 Det kommer sansynligvis ikke til å påvirke valget mitt , men det er morro å høre andres meninger 😃 Har funnet bilder med samme bil og farge på net , Mediterranean Blå . Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 22, 2020 Share Skrevet Februar 22, 2020 Striper er en selvfølge på en Alpina, noe annet ser bare ut som en "pimpet" 640i. Det blir ikke bling, folk som ikke har greie på det vil kanskje reagere på det men det hadde jeg iallfall ikke brydd meg om. På med striper 👍 hanssae, Ron Jeremy, Turbo-HF og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Februar 22, 2020 Share Skrevet Februar 22, 2020 Selvfølgelig skal du ha striper. Med den fargen der så blir det akkurat passe diskret. Akkurat som en Alpina skal være. Marius2002, hanssae og Marlo reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 22, 2020 Share Skrevet Februar 22, 2020 (endret) Striper Og de skal selvsagt være i samme farge som Alpina-skriften nederst midta på frontfangeren. Endret Februar 22, 2020 av Marius2002 hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 22, 2020 Share Skrevet Februar 22, 2020 (endret) Striper. Det er jo en Alpina Endret Februar 22, 2020 av Fredrik hanssae og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 22, 2020 Share Skrevet Februar 22, 2020 Enig med øvre taler her. På plass med striper! Fredrik, Marius2002, Marlo og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Februar 22, 2020 Share Skrevet Februar 22, 2020 Striper! Alltid striper! Marius2002, Fredrik og hanssae reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 22, 2020 Share Skrevet Februar 22, 2020 Ja til striper, uten tvil. Marius2002 og hanssae reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Februar 22, 2020 Share Skrevet Februar 22, 2020 En Alpina skal ha striper. På tide å få dem på plass! Fredrik, Marius2002 og hanssae reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet Februar 22, 2020 Share Skrevet Februar 22, 2020 På en ekta Alpina BMW er det helt greit, både med og uten striper. Det er litt som med BMW M-Sport Emblemet. Som mange bruker til å "trimme" bilen sin. Alle forstår når det er ekte og når det bare er billig bling hanssae og macrorain reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 22, 2020 Share Skrevet Februar 22, 2020 Jeg synes det er mye finere og diskret uten striper fupsaker, Conquest og hanssae reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidrap Skrevet Februar 22, 2020 Share Skrevet Februar 22, 2020 helt klar! stripene følger med, dette er jo tross alt ingen "vanlig" bmw! 10/10 hanssae og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet Februar 22, 2020 Share Skrevet Februar 22, 2020 Ja til striper! 😀 Synes ikke det blir bling, det bare viser hva bilen er. Marius2002, Fredrik, hanssae og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Februar 22, 2020 Share Skrevet Februar 22, 2020 Striper, definitivt! Er tross alt en Alpina 😄 hanssae, Fredrik og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 22, 2020 Share Skrevet Februar 22, 2020 på med striper! hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå