Ingvaldsen Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 (endret) Endelig kom rette bilen til salgs! Og nesten alt klaffet! våknet en morgen når jeg var på jobb til at en kamerat har sendt meg en link til en bil jeg måtte kjøpe, skjønte det selv i halvsøvne at dette var jo en høyst aktuell bil! Den sto samtidig i umiddelbar nærhet til der jeg var på jobb, noe som å var veldig flaks! Tok kontakt med eier å sa at jeg skal ha bilen om den er som annonsert, og om den kunne besiktes samme dag! og jaggu gikk det i boks, det ble en laaaaang dag på jobb når man visste hva som sto i vente💩 etter jobb var det å skyndte seg på riggen å få i seg noe mat å hive seg i opel combo’n rett til Ås for å se på bil! ble umiddelbart forelska i bilen å sa egentlig at jeg skulle ha den bare etter å satt meg inn i bilen, det oset av ekslusivitet! dette er jo bilen jeg tidligere har kritisert for å være ødelagt men her har eier tatt ansvar å satt på originale hjul, riktig nok 373 fra f06 som satt bedre en jeg trodde. eier hadde kjøreskole og hadde kun bmw, derfor var det naturlig for han med god oppfølgning av bil og bruk av merkeverksted til vær minste ting! Begge hadde gid tid så jeg fikk prøvd bilen skikkelig, både på svingete sideveier og e6. den sto vell egentlig til forventningene så jeg sa jeg skulle ha bilen! bilen hadde defekt kamera i framfangeren som eier skulle fikse via verksted, det ble derfor ikke aktuelt å ta med bilen hjem umiddelbart... det ble lenge å vente💩 men endelig kom den store dagen! bilen var på vei hjem😁 bilen ble veid inn til 2280kg med kun 4 hjul inni uten folk. Dagen etter startet jeg tidlig med litt opprydding i eksteriør! Endel plastidipp og folie måtte vekk! fram med prickborten ferdig resultat 😁 nå har jeg 3 biler med totalt 7 turboer ! Økonomisk ruin om alle skulle få et fikt santidig💩 kom også noe småtteri i posten! ratte var speilblankt å tenkte å ta 2 fluer en smikk! Her er gloss correcter matt i bruk fra swissvax ! men i kjent stil så ble det bommert på første forsøk, fulgte feil guide å manglet da et stoff for at det skulle bli bra... og endte opp med stygt ratt🤮 guiden jeg fant skulle det nemlig pusses litt, men det jeg overså var at da skulle det samtidig brukes svart farge etter på og ikke rett på matt topplag... jajamen, 1 steg fram å attende 3 bedre lykke neste gang. her har vi 2 stk dieselbiler som begge var raskeste diesel dagen de ble lansert😁 og litt oppmerksomhet til 550’n innvendig farge er silk grey merinoskinn har egentlig ingen store planer for bilen, annet en at den skal driftes for et langsiktig bilhold! Det er tross alt den siste kule dieselbilen fra bmw! den har idag gått 104 000km og er produsert veldig seint i 2013. utstyrlista er som følgene: Spoiler Type 5K91 Model M550d Xdrive Vehicle History Get a car report instantly! Market Europe Development Code F11 (MUE) Chassis Touring Steering left Doors 5 Engine N57X Displacement 3.00 l Power 280 kW Drivetrain All Wheel-Drive Transmission automatic Color Sonderlackierung - 490 Upholstery Indi. Leder Erweitert/"seiden-grau" - ZAP7 Manufacturer BMW AG Mileage Show mileage of this vehicle Production Plant Dingolfing, Germany Production Date 2013-10-29 Get a detailed car report instantly! Detaillierte Fahrzeughistorie überprüfen! 1CC Automatic Start/stop Function Auto Start Stop Funktion 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 248 Steering Wheel Heating Lenkradheizung 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 2N9 20"m Lt/aly Wheels Double Sp. 434m/ 20"m Lm Raeder Doppelspeiche 434m 2TB Sport Automatic Transmission Sport-automatik Getriebe 2VA Adaptive Drive Adaptive Drive 302 Alarm System Alarmanlage 316 Automatic Tailgate Operation Automatische Heckklappenbetaetigung 319 Integrated Universal Remote Control Integrierte Universal-fernbedienung 322 Comfort Access System Komfortzugang 323 Soft Close Automatic System For Doors Soft-close-automatik Fuer Tueren 337 M Sport Package M Sportpaket 3AC Trailer Tow Hitch Anhaengerkupplung 3AG Backup Camera Rueckfahrkamera 3AT Roof Rails Aluminium Satinated Dachreling Aluminium Satiniert 3DZ Without Additional Designation Outs Entfall Zusatz-schriftzug Aussen 3MB Individual Ext.line Alu. Satinated Individual Ext Line Alu Satiniert 402 Panorama Glass Roof Panorama Glasdach 417 Roller Sunblind, Rear Side Windows Sonnenschutzrollo Hintere Tuersch. 418 Luggage Compartment Package Gepaeckraumpaket 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 430 Interior And Exterior Mirror Packa Innen- Und Aussenspiegelpaket 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 441 Smokers Package Raucherpaket 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable Komfortsitze Elektrisch Verstellbar 488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 496 Seat Heating For Rear Seats Sitzheizung Fuer Fondsitze 4B9 Int.trim Finishers Alum.high Finish Int.leiste Aluminium Feinschliff 4M5 Ind. Instrument Finished In Leathe Individual Instrumententafel Leder 4NB Aut.air Conditioning 4-zone Control Klimaautomatik Mit 4-zonenregelung 4U1 Ceramic Embellisher For Controls Keramikapplikation F.bedienelemente 4U2 Driving Experience Control Incl. Ec Fahrerlebnisschalter Inkl. Eco Pro 4UR Ambient Light Ambientes Licht 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 536 Auxiliary Heating Standheizung 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 552 Adaptive Led Headlight Adaptiver Led-scheinwerfer 575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose 5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent 5AG Lane Change Warning Spurwechselwarnung 5AL Active Protection Active Protection 5AT Driving Assistant Plus Driving Assistant Plus 5DL Surround View Surround View 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 610 Head Up Display Head-up Display 654 Dab Tuner Dab Tuner 698 Area-code 2 Area-code 2 6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf 6AE Teleservices Teleservices 6AK Connecteddrive Services Connecteddrive Services 6AM Real Time Traffic Information Real Time Traffic Information 6AN Concierge Services Concierge Services 6AP Remote Services Remote Services 6F2 Bang&olufsen High End Surround Soun Bang&olufsen High End Surround Soun 6NR Apps Apps 6NS Enhanced Telephony With Extended Sm Komforttelefonie Mit Erw. Smartphon 6UK Night Vision With Object Recognition Night Vision Mit Personenerkennung 6WB Multifunctional Instrument Display Multifunktionales Instrumentendispl 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 7A2 Innovation Package Ii Innovationspaket Ii 7RS Comfort Package Comfort Paket 7XP Navigation Package Connecteddrive Navigationspaket Connecteddrive 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 851 Language Version German Sprachversion Deutsch 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8TF Active Protection For Pedestrians Aktiver Fussgaengerschutz. 8TH Speed Limit Info Speed Limit Info 8V1 Ncap Label men en liten liste med planer har det blitt: - fikse fargingen av ratter - klirring/vibrasjon i senterhøytaler ved gitte toner - full merino dørtrekk - oljeskift på hele drivlinjen hos fagfolk - TRF eller original programvare, på sikt blir det nok fritt vilt med det trf kan levere av godsaker. - gentleman funksjon - farge opp sjåførstol hos fagfolk - nye vinter felger - m5 bremser ? - fjerne fartssperre - nå 300k km - g-serie speil - montere nye M merker på rett plass - mer givende listværk som trekker til seg mindre fingeravtrykk - flere skinndetaljer - vedlikehold - style 343 på sommer - Oppnå 300kmt på autobahn - oppdatere kartpakke - alcantara taktrekk Endret September 21, 2022 av Ingvaldsen Ron Jeremy, Marius2002, mslello og 29 andre reagerte på dette 32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 Sweet! Gratulerer med nok en bil! Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 Skal si du virkelig har en bilpark det står respekt av nå 😎😎 Gratulerer så mye med nydelig f11 .😊 Virkelig flott farge på denne Jostein . Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 Nydelig! Gratulerer med grom bil 👍 Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 Gratulerer med lekker bil, er det lov å spørre hva man må ut med for noe sånt i dag? Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 Gratulerer og velkommen i den kule Individual-klubben! Bilen var helt fantastisk, og chrome-grill løftet fronten med flere hakk. Nå gjenstår det bare å rive av de sorte N-merkene. Ingvaldsen, Marius2002, Skulebollen og 8 andre reagerte på dette 9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 Heftig 😎 Gratulerer! Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 Det er utrolig gøy Å vite hva man vil ha, være kresen, jakte for så endelig å finne. Grattis, dette blir bra - den ultimate 5 serien dette her! Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 Gratulerer med rå fin bil. Så du nevnte i finn-tråden at prøvde å finne ut info om bilselgeren, da tok jeg for moro skyld og googlet meg frem til en kar som er kjøreskolelærer Turte egentlig ikke å legge det ut, men det er artig at jeg traff på riktig person. Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 Gratulerer! @Shattered: link til bilen ligger jo i finn-tråden. Shattered og Ingvaldsen reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 Gratulerer med flott bil! Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet August 19, 2021 Forfatter Share Skrevet August 19, 2021 1 time siden, sveigis skrev: Skal si du virkelig har en bilpark det står respekt av nå 😎😎 Gratulerer så mye med nydelig f11 .😊 Virkelig flott farge på denne Jostein . Mange takk! men det skal sies at bilparken må tynnes ut litt, tenkte tanken på salg av x5 men det blir veldig vanskelig etter at jeg har kjørt den igjen når jeg gikk på fri💩 740’n skal vekk slik planen ser ut idag 1 time siden, Shattered skrev: Gratulerer med lekker bil, er det lov å spørre hva man må ut med for noe sånt i dag? en rask titt på finn.no bør gi deg en pekepinn. 58 minutter siden, Saltkjelen skrev: Gratulerer og velkommen i den kule Individual-klubben! Bilen var helt fantastisk, og chrome-grill løftet fronten med flere hakk. Nå gjenstår det bare å rive av de sorte N-merkene. Takktakk, blir godt å slippe maset mitt om salg nå ?😂 Nmerkene forsvinner straks, samtidig kommer det på mer riktige skiltplater fra ccn. 46 minutter siden, gallay skrev: Gratulerer med rå fin bil. Så du nevnte i finn-tråden at prøvde å finne ut info om bilselgeren, da tok jeg for moro skyld og googlet meg frem til en kar som er kjøreskolelærer Turte egentlig ikke å legge det ut, men det er artig at jeg traff på riktig person. takktakk! jeg kom til notodden og tenkte at den måtte ha endt opp der pga typisk telemark navn, heldigvis har den ikke endt opp der😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 Gratulerer med godt muligens Norges flotteste F11 🤩 Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 Gratulerer med nydelig femmer, for en fargekombinasjon og utstyrsliste! Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet August 19, 2021 Share Skrevet August 19, 2021 Perfekt bil 🥰 kos deg med denne. Kjekt å se du gjør de rette oppgraderingene! Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå