papertiger Skrevet Februar 12 Skrevet Februar 12 Siden du spør; slenger meg på resten av gospelkoret her. Eiendom trumfer bil i tilfeller nå du ønsker å utvide, så jeg hadde latt M3’en gå.
Snagg30 Skrevet Februar 12 Forfatter Skrevet Februar 12 Ser ut som dere bekrefter mine tanker alle sammen! Foruten en som svarer på spørsmål som ikke er stilt . I3 er flott men fruen har sagt hun aldri skal ha i3 igjen. Noe jeg stiller meg bak da det 5 setet var noe vi ofte savnet Takker så mye for svar til alle! fupsaker reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet i går, 10:00 Forfatter Skrevet i går, 10:00 Lenge siden sist innlegg her og mye har skjedd siste året, E46 M3’n ble solgt i mars og har vell siden den tid levd et hardt liv utifra bilder og filmer jeg har fått tilsendt av andre, god dokumentasjon om noe skulle skje med bilen som ny eier ville jeg skulle eventuelt dekke 😅 nyvasket og klar for ny eier Samboer tok lappen veldig sent og har hele tiden kun kjørt i3 men vi valgte uansett å prøve diesel bil som pendler bil og det viste seg å bli en dyr affære, Alpinaen var en aldeles nydelig bil men med fruen sitt bruks mønster var det ikke holdbart dessverre, godt over 1 tank med diesel i uken og kun små kjøring, mao @Skulebollen hadde du helt rett angående i3 her. Bilen ble solgt til mekaniker hos Ferrari i Oslo så den lever nok veldig godt videre der! Vi endte så opp med ei 2019 cayenne med meget lang utstyrsliste og hybrid fungerte utmerket for oss, 4-6 uker mellom hver påfylling av bensin. Helt super bil! Eneste jeg ikke likte var at jeg synes den er vel sportslig satt opp for å være SUV, en stor familie bil så ønsker jeg all fokus på komfort. På denne tiden brukte jeg den gule 911’a til absolutt alt slik vi ikke hadde behov for noe flere biler, Carrera S’n kjørte jeg på nesten 22.000km i løpet av de 10 månedene jeg eide den og km standen nærmet seg skremmende fort 90.000km så det var enten nå eller aldri å selge for å ikke tape noe særlig (20k ble tapet). Bilen i seg selv var helt fantastisk og alt man kan drømme om men den 3l turbo motoren skal jeg aldri eie igjen hovedsakelig pga de elendige turboene.. oppsummerer eierskapet slik 😬 IMG_6277.mov Vi reiste så på ferie i sommer på Norway cup og benyttet anledningen til å prøve kjøre en hvit 991.1 GT3 og jeg ble solgt der og da ved første pådrag, FOR en bil det er. Jeg hadde med meg den gule på turen ned og oppdaterte annonsen at bilen kunne besiktes der og vipps ble den solgt og jeg kunne laste opp denne hjem på henger. Surrealistisk med store bokstaver! Og det føles enda like rart å se den stå her hjemme Men GT3’n blir ikke brukt på samme måte som forrige og er nå satt bort for vinteren og behovet for en bil nr 3 meldte seg, og da fikk jeg en gyllen mulighet å kvitte meg med Cayenna og gå tilbake til BMW, jeg var innom mye ymse fra BMW og kom over denne ved en tilfeldighet med høgt utstyrs nivå og plass virket det som en fin bil. Jeg var og besiktet den sist lørdag og la inn et ordentlig sunnmørsk bud som gikk igjennom mandags morgen 😄 jeg var skeptisk på fasongen etter å ha sett 3-serie GT og 5-serie GT men synes det fungerer utmerket på 6-serien, faktisk synes jeg bilen er ganske pen. Høydepunktet er å komme tilbake til verdens beste komfort stoler med knekk i ryggen og nakkeputer man knekker ut, ja takk! Og ikke minst B&W / massasje / RSE / night vision. På G32 var det mulig å bestille executive drive pro understellet som man fikk på G11, med andre ord er det luft både foran og bak på bilen så komfort nivået er skyhøyt akkurat som jeg ønsker en familie bil skal ha. Bagasjerommet er og svært romslig og selve luka i bagasjerommet har gass demper så du slipper å holde oppe, aldri hatt før og helt unødvendig men fortsatt en fin detalj. Lars S, Markus E30, Ampera og 29 andre reagerte på dette 32
awt Skrevet i går, 10:08 Skrevet i går, 10:08 Gratulerer. Har siklet på 6GT i flere omganger, men jeg er helt ubrukelig på å bytte bil. 😛 Godt noen andre er flinkere der enn meg.
ahj Skrevet i går, 10:11 Skrevet i går, 10:11 Gratulerer med flotte biler! Virkelig to verdener med en GT3 og en 6 serie GT
Dusy Skrevet i går, 10:32 Skrevet i går, 10:32 Ja, her er det bare å gratulere med en flott skute! Spørsmålet er jo når six pencen kommer på? Saltkjelen, Eystein Ose og Snagg30 reagerte på dette 3
KireS Skrevet i går, 10:38 Skrevet i går, 10:38 Gratulerer så mye! Har sansen for 6 serie GT Ron Jeremy reagerte på dette 1
Ampera Skrevet i går, 10:40 Skrevet i går, 10:40 Gratuler! Når skal du komplettere med M5? Eystein Ose og BrokeBoi reagerte på dette 2
Ron Jeremy Skrevet i går, 10:46 Skrevet i går, 10:46 G32 er sterkt undervurdert og er vel kanskje den ultimate Continental krysseren? Så ut som et flott eksemplar, så her er det mye å like!
Saltkjelen Skrevet i går, 10:49 Skrevet i går, 10:49 Gratulerer med en sær-kul bil. Dette er moro! Det hadde vært interessant å se hvordan du ser denne opp mot G11en du tidligere hadde, og om dette er en bil som er nærmest 5-serie eller 7-serie opplevelsesmessig. *host*, bilen har ikke bakruteviser, *host*, touch hendler.
BrokeBoi Skrevet i går, 10:57 Skrevet i går, 10:57 Livet til @Snagg30 er jo som tatt ut av en Hollywood film. Karen fikk litt pepper for å poste Porsche-innlegg her, så kom følgende løsning fra @Eystein Ose: Tok jammen ikke engang to uker før BMWen var på plass, og det var så klart ingen sliten 3'er fra 95 med 300k på km. telleren. Neida, det ble en topspekka G32 i en knall fargekombinasjon. 💪 Gratulerer så mye med ny skute, og velkommen tilbake som sertifisert bimmers.no medlem.😁 Tenker en del her inne har mye å lære av mafiaboss-stuntet til @Snagg30, for her tulla dere med feil kar.🙌 Snagg30, Eystein Ose, papertiger og 2 andre reagerte på dette 5
sveigis Skrevet i går, 11:00 Skrevet i går, 11:00 Ja Snagg gratulerer med Bmw igjen og denne modellen her er fin synes jeg 😊 Og helt enig angående kommentar på stoler .
Orjan Skrevet i går, 11:03 Skrevet i går, 11:03 Velkommen tilbake 👍 Og gratulerer så mye med både salg og kjøp. Aldeles nydelig 6-serie du har anskaffet deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå