Kvasi Skrevet Juni 24 Share Skrevet Juni 24 Seriøs mærsje Han her går mot strømmen Ungdommen fikk atograf på gipsen og prøvesitte bilen til den råeste drifteren på ACR i helga. Lars89, Kolstad Jr., BrokeBoi og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 24 Share Skrevet Juni 24 laffe, Saltkjelen, Lars89 og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Juni 25 Share Skrevet Juni 25 i4 eDrive40 på Rhodos fupsaker, Marius2002 og mossing 92 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 3 Share Skrevet Juli 3 Spottet i Vanse. Larssoyl, Marius2002, mr.pingu og 3 andre reagerte på dette 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 3 Share Skrevet Juli 3 Lars89, Orjan og sveigis reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 4 Share Skrevet Juli 4 Palmesus VIP-transport Syvert, Orjan, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Juli 8 Share Skrevet Juli 8 Blandet drops, alt fra en klassiker til 15 mill som fyller luft i dekkene på den lokale bensinstasjonen, til et par polske stikkerbomb´s, festlig nummerskilt på M6, til Ferrari med 1000hk og en Ferrari SUV, Z8, MB Pagode, en sær franskmann under cover, Z8 og en knall rød E36 cab….bla bla bla. skoglund, Ampera, Marius2002 og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juli 9 Forfatter Share Skrevet Juli 9 (endret) Den Alpine-bilen har levd utendørs i Oslo i mange år. Helt rått å møte på en norsk-registrert 300SL gatelangs. Jeg ble overrasket over at den tatt inn til landet relativt nylig (2020). Endret Juli 9 av Galro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 14 Share Skrevet Juli 14 To uker på Granka med litt bilspotting. Eneste jeg tok bilder av var disse 😅 Ellers var det en hel haug med gamle MB 190E, div. W124, en San Remo grønn 430i, en norsk Taycan, en godt rånere E36 og en kul gammel E23 som så ut til at de hadde slipt ned lakken for å få ratlook. Godt senket var den og. sveigis, Weltzin, Orjan og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 14 Share Skrevet Juli 14 En kar på bilferie 👍 Dusy, Rune-K, Weltzin og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Juli 14 Share Skrevet Juli 14 En kar på vei til bilferie. Kvasi, Markus E30, sandersander og 9 andre reagerte på dette 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Juli 14 Share Skrevet Juli 14 2 timer siden, N.E.W. skrev: En kar på vei til bilferie. Jeg synes BBS RS kler de fleste biler men usikker på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Juli 14 Share Skrevet Juli 14 5 minutter siden, Rune-K skrev: Jeg synes BBS RS kler de fleste biler men usikker på denne. Er nok step-up fra 16-18 som ødelegger looken på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 16 Share Skrevet Juli 16 På 14.7.2024 den 23.10, Rune-K skrev: Jeg synes BBS RS kler de fleste biler men usikker på denne. Helt enig, her blir det full krasj. Men jeg tror nok Instagram generasjonen er uenig med oss her..😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Juli 18 Share Skrevet Juli 18 Bilder ut av jobbvinduet, menmen😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå