Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Snagg30 skrev:

 Carerra S :) 

Funker uansett:) har en kompis som har hadd en 2014 turbo s, den montert jeg ny eksos , fra manifold og hele veien, y-piper, nye dump ventiler og filter. Pluss ett ny tune on your on risk:) hehe den sparka fint fra den. 
ser de har lagt ut ny bilen hans for salg på Porsche Tromsø :) sort turbo s den også. Den har jeg faktisk ikke kjørt , råe biler anyway, 

911 blir aldri feil :) 

Btw er den en noe tull på 17mod , olje lekkasjer og nå turbo greier, han jeg leide oss før hadde en sånn som han levert tilbake til Porsche , har kjøpt ny nå, har ikke spurt hvordan modell den nye er…

Endret av skoglund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, skoglund skrev:

Funker uansett:) har en kompis som har hadd en 2014 turbo s, den montert jeg ny eksos , fra manifold og hele veien, y-piper, nye dump ventiler og filter. Pluss ett ny tune on your on risk:) hehe den sparka fint fra den. 
ser de har lagt ut ny bilen hans for salg på Porsche Tromsø :) sort turbo s den også. Den har jeg faktisk ikke kjørt , råe biler anyway, 

911 blir aldri feil :) 

Btw er den en noe tull på 17mod , olje lekkasjer og nå turbo greier, han jeg leide oss før hadde en sånn som han levert tilbake til Porsche , har kjøpt ny nå, har ikke spurt hvordan modell den nye er…

Ikke prøvd turbo s, men utifra tester tror jeg ikke den er riktig for meg pga fravær av lyd. Lyden i carrera S imponerte meg stort 

 

Mange takk for tips! Men Porsche har jo garanti (Paw) som faktisk er en reel garanti med gode vilkår i motsetning til en annen «garanti» så her kommer jeg til å sove godt om natta :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det turbo greiene er verdt og sjekke opp litt grundig i, PAW dekker ikke mer enn faktisk skade, slik at ting som er anbefalt/bør taes i samme slengen ikke blir dekket ( husker ikke eksakt hva det var på disse ). Men uansett har du reklamasjon fra PCÅ så er vel ingen stress 😊 

Turbo har vel ikke så stort fravær av lyd vs Carrera 🤔

Men Turbo er jo såpass dyrt at da er det jo GT som gjelder 😎

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Skulebollen skrev:

Det turbo greiene er verdt og sjekke opp litt grundig i, PAW dekker ikke mer enn faktisk skade, slik at ting som er anbefalt/bør taes i samme slengen ikke blir dekket ( husker ikke eksakt hva det var på disse ). Men uansett har du reklamasjon fra PCÅ så er vel ingen stress 😊 

Turbo har vel ikke så stort fravær av lyd vs Carrera 🤔

Men Turbo er jo såpass dyrt at da er det jo GT som gjelder 😎

Lyden er en ting, men jeg personlig er så Power junki at for min egen del trumfer Power lyd:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...