Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?

Share

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Skulebollen skrev:

Tenkte det samme, men motorlyden er imponerende bra, samtidig med forbruket. Så er nesten så det kan forsvares. Bare synd at hybrid i mine øyne er "boss" når det har passert 150k km 

Du prøvde jo å selge den til meg allerede så ikke helt fornøyd? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Skulebollen skrev:

Tenkte det samme, men motorlyden er imponerende bra, samtidig med forbruket. Så er nesten så det kan forsvares. Bare synd at hybrid i mine øyne er "boss" når det har passert 150k km 

du får gi en tilbakemelding når du har kjørt litt og etter du har fått et skikkelig lass på kroken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snagg30 skrev:

Du prøvde jo å selge den til meg allerede så ikke helt fornøyd? :P

Var før den var hentet 😁 Men har trossalt en nyinnkjøpt Taycan stående også.. 

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ingvaldsen skrev:

du får gi en tilbakemelding når du har kjørt litt og etter du har fått et skikkelig lass på kroken :D

Kjørte 500km i går, stortsett oppmot lappengrensa heile vegen, fra 2+ til 15 minus. Snittet på 0,73 fra Fredrikstad til Fodnes Ferjekai. 

Med vogn bak blir nok reknestykket ett helt annet. Men finere lyd enn Cayenne, i tillegg til at den bruker 0,4-0,5 mindre ved aktiv kjøring. Da var Cayenna hinsides

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lydbildet i B58en er helt fantastisk synes jeg. 0,73 l per mil på norsk langkjøring er ganske bra, jeg sliter med å komme så mye under 0,8 l per mil med min. Men jeg kjører ikke bare på lappen grensa, jeg er ekstremt utålmodig med andre billister og kjører stort sett forbi alt som kommer i min vei….orker ikke ha folk foran meg. Men da blir også forbruket deretter 😅 Jeg tror nok du vil ha lavere forbruk med vogn på med denne kontra Cayenne. Tipper du vil ende på rundt 1,3 l per mil da, er det folk rapporterer om i Facebook gruppa iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Lydbildet i B58en er helt fantastisk synes jeg. 0,73 l per mil på norsk langkjøring er ganske bra, jeg sliter med å komme så mye under 0,8 l per mil med min. Men jeg kjører ikke bare på lappen grensa, jeg er ekstremt utålmodig med andre billister og kjører stort sett forbi alt som kommer i min vei….orker ikke ha folk foran meg. Men da blir også forbruket deretter 😅 Jeg tror nok du vil ha lavere forbruk med vogn på med denne kontra Cayenne. Tipper du vil ende på rundt 1,3 l per mil da, er det folk rapporterer om i Facebook gruppa iallfall.

Skal man ligge på lappengrensa må man stortsett kjøre forbi jevnlig😅 Begynte med fullt batteri og hadde null igjen når jeg parkerte og sjekket forbruk. 

Ble påstått at Cayenna gikk ned mot 1.4 også med vogn, men det klarte aldri jeg. 

Drømmen er nok uansett en godt utstyrt g31 med 3l diesel, vertfall nå som jeg ikke har banebil og ikke trenger trekkvogn 😊  Kjøreegenskaper var litt skuffende, men blir vel bare sånn med en tung suv 

Edit: slenger med ett interiørbilde for og holde meg til tråden 😇

635_5348c0b3-0e49-4990-a536-11176dff244a.jpg

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Saltkjelen skrev:

Nydelig vinterbil, men kjenner ekstra på lysten på en X5 40i/M50i eller X7 40i/M50i. Er i byttehumør om dagen om noen tilfeldigvis kjenner til eller har en bil som nevnt over! :D 

IMG_1428.thumb.jpeg.21dd05e7e708716716f3df0a5910e094.jpeg

@Ingvaldsen no har du sjangsen! Kjapp deg og kjøp en x5 og kastebytte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.11.2024 den 22.04, Saltkjelen skrev:

Nydelig vinterbil, men kjenner ekstra på lysten på en X5 40i/M50i eller X7 40i/M50i. Er i byttehumør om dagen om noen tilfeldigvis kjenner til eller har en bil som nevnt over! :D 

Står noen fine M50i på Blocket.se om dagen. Ikke så hakkane gale å ta inn sammenliknet med de ytterst få Norske M50i som har vært til salgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...