Snagg30 Skrevet 2 timer siden Share Skrevet 2 timer siden 1 minutt siden, Skulebollen skrev: Tenkte det samme, men motorlyden er imponerende bra, samtidig med forbruket. Så er nesten så det kan forsvares. Bare synd at hybrid i mine øyne er "boss" når det har passert 150k km Du prøvde jo å selge den til meg allerede så ikke helt fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet 2 timer siden Share Skrevet 2 timer siden 3 minutter siden, Skulebollen skrev: Tenkte det samme, men motorlyden er imponerende bra, samtidig med forbruket. Så er nesten så det kan forsvares. Bare synd at hybrid i mine øyne er "boss" når det har passert 150k km du får gi en tilbakemelding når du har kjørt litt og etter du har fått et skikkelig lass på kroken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet 1 time siden Share Skrevet 1 time siden (endret) 1 time siden, Snagg30 skrev: Du prøvde jo å selge den til meg allerede så ikke helt fornøyd? Var før den var hentet 😁 Men har trossalt en nyinnkjøpt Taycan stående også.. Endret 1 time siden av Skulebollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet 1 time siden Share Skrevet 1 time siden 1 time siden, Ingvaldsen skrev: du får gi en tilbakemelding når du har kjørt litt og etter du har fått et skikkelig lass på kroken Kjørte 500km i går, stortsett oppmot lappengrensa heile vegen, fra 2+ til 15 minus. Snittet på 0,73 fra Fredrikstad til Fodnes Ferjekai. Med vogn bak blir nok reknestykket ett helt annet. Men finere lyd enn Cayenne, i tillegg til at den bruker 0,4-0,5 mindre ved aktiv kjøring. Da var Cayenna hinsides Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå