Ingvaldsen Skrevet Lørdag kl. 21:22 Skrevet Lørdag kl. 21:22 Kontraster på hotellparkeringen papertiger, wSax, m-blå og 11 andre reagerte på dette 14
Werther Skrevet Søndag kl. 09:06 Skrevet Søndag kl. 09:06 On 2/1/2025 at 12:01 AM, Tore Høgvold said: Februar og våren er ikke sååå langt unna 22 hours ago, Fredrik 90 said: Ja nå er det Februar og våren er ett skritt nærmere 😀 22 hours ago, Snagg30 said: Det er så sinnsykt deilig! Neste helg ser det slik ut her og da har jeg 8000 grunner for at M3’n skal luftes 20 hours ago, mslello said: Vårstemning i februar er topp Daniel., ///M-ini95, Øyvind L. og 15 andre reagerte på dette 18
Ingen Skrevet Søndag kl. 10:49 Skrevet Søndag kl. 10:49 Fikk ikke plass til motorsykkelen i flyttelasset så jeg fikk parkert den hos min onkel hvor en nabo hadde sin sykkel. To veldig forskjellige generasjoner BMW, en 1982 r 45 mot min 2005 k1200s. Står i hvert fall i godt selskap sammen enn så lenge. papertiger, laffe, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4
Fredrik 90 Skrevet Søndag kl. 11:03 Skrevet Søndag kl. 11:03 13 timer siden, Ingvaldsen skrev: Kontraster på hotellparkeringen Du tørr parkere ved siden av sånne biler altså 😅😬
Ingvaldsen Skrevet Søndag kl. 21:44 Skrevet Søndag kl. 21:44 10 timer siden, Fredrik 90 skrev: Du tørr parkere ved siden av sånne biler altså 😅😬 noen sjanser må man ta, "ingen minns en fegis" Marius2002, Fredrik 90 og fupsaker reagerte på dette 3
ehaugsnes Skrevet i går, 04:33 Skrevet i går, 04:33 @Ingvaldsen på besøk i helga😄 han hadde med en style215-felg for og prøve hjul på e65’n. Merk; dette er begge x5-hjul med x5-dekkdimensjon på. Store hjulhus på sjuer😎 mslello, sveigis, fupsaker og 10 andre reagerte på dette 13
liffi Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Strengt talt ikke min lenger men jeg sitter enda på nøkklene å den står enda på "mitt" lager 😅 ble tidlig ut for en liten eu og fiks før sessongen fupsaker, BimmerFan!, Stawky og 2 andre reagerte på dette 5
Olaandref Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden På 2.2.2025 den 10.06, Werther skrev: Biter meg i merke den "Stille med vindkast på 1 m/s" visste ikke at det fantes så lite luft i bevegelse jeg, alt under 15 m/s er bålpannevær her oppe 😅 Og naboen er så elskverdig at han lar alt han vil bli kvitt stå usikret ute, så denne vinteren har jeg fått mye nytt på tomta 🤪 papertiger reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Det er jo derfor vinden er flau🤭 fupsaker og Olaandref reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå