EspenM3css Skrevet April 5 Skrevet April 5 Olaandref, RNJ, Saltkjelen og 22 andre reagerte på dette 25
liffi Skrevet April 5 Skrevet April 5 Første håndvask 2025. Fint med ren bil når man skal ut å hente deler laffe, Orjan, m-blå og 23 andre reagerte på dette 26
hemperen Skrevet April 5 Skrevet April 5 Orjan, Marius2002, EspenM3css og 16 andre reagerte på dette 19
KKME30 Skrevet April 5 Skrevet April 5 Nye dekk på og årets første kjøretur unnagjort idag🤩👍 fupsaker, papertiger, Stawky og 21 andre reagerte på dette 24
Skulebollen Skrevet April 6 Skrevet April 6 Går mye i bilvask om dagen 😅 Orjan, Lars S, Tore Høgvold og 24 andre reagerte på dette 23 4
Fredrik 90 Skrevet April 6 Skrevet April 6 Jeg synes ikke en clean pre face non M-sport E61 ser så gal ut jeg. Ser 10 år nyere ut enn hva den egentlig er. Beste impulskjøpet jeg har gjort, mer bil for mindre penger får man ikke 👍 Er ikke så mange familiebiler som er så gode å kjøre, har god plass, er driftsikker, veldig god på vinterføre, går 0-100 på 6 ish sek, topper 250 km/t helt uanstrengt og koster langt under 100 000,- 😎 Ikke er den skjemmende å ha stående på utsiden heller. laffe, Ampera, ///FredriK.S og 22 andre reagerte på dette 25
OddErik_E34 Skrevet April 7 Skrevet April 7 Fint å starte mandagen i nyvasket E65 Saltkjelen, mathiseeen, eivi91 og 21 andre reagerte på dette 24
ehaugsnes Skrevet April 7 Skrevet April 7 21 minutter siden, OddErik_E34 skrev: Fint å starte mandagen i nyvasket E65 Gleder meg til og ta ut min når jeg ser denne😍 OddErik_E34, sveigis, Saltkjelen og 2 andre reagerte på dette 5
Reef89 Skrevet April 7 Skrevet April 7 Beiste som nettopp passerte 290 000km. mslello, KKME30, Dusy og 23 andre reagerte på dette 26
Olaandref Skrevet April 7 Skrevet April 7 Kan ikke bare ta bilde av solnedgangen, må ha med en bil og 😅 papertiger, BimmerFan!, opienor og 10 andre reagerte på dette 13
jonas1/// Skrevet Tirsdag kl. 20:39 Skrevet Tirsdag kl. 20:39 Nypolert og klar for voks imorgen så på eu kontroll på torsdag så kan forhåpentligvis sesongen bjynne veldig snart 😀 fupsaker, sveigis, Reef89 og 11 andre reagerte på dette 14
Fredrik 90 Skrevet Tirsdag kl. 20:54 Skrevet Tirsdag kl. 20:54 Ettersom jeg skal til Syd Tyskland med B10en til helgen så fikk jeg min faste mekaniker til å utføre en "Pre flight Check". Bortsett fra litt oljesvette mellom motor og girkasse samt bitte litt slakk i høyre endeledd bak så var alt i skjønneste orden. Klar for Autobahn 👍 Marius2002, Mr. Erling, Ampera og 12 andre reagerte på dette 15
m-blå Skrevet Onsdag kl. 07:29 Skrevet Onsdag kl. 07:29 hemperen, Orjan, Marius2002 og 15 andre reagerte på dette 18
Mr. Erling Skrevet Onsdag kl. 12:54 Skrevet Onsdag kl. 12:54 (endret) Endelig! Årets første tur. Stått i hele vinter. Kaldt og kjøre i skyggen, men i at denne siste versjon av Z4 Roadster ikke har noe trekk i kupeen med taket nede, gjør det ikke noe, når du har litt varme på beina og en cap - lue på toppen. Trodde det å ligge og cruise på motorvei ( unntaket) ville bli for mye blåst i kupeen, var feil. Null trekk. For en vellykket konstruksjon🥰 Her på fergeleie Svelvik - Verket https://maps.app.goo.gl/A51WJh2f2UkgEPpd6 Endret Onsdag kl. 12:56 av Mr. Erling EspenM3css, fupsaker, Marius2002 og 7 andre reagerte på dette 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå