Ampera Skrevet Mai 1 Skrevet Mai 1 Snart 10 år, passerte i dag 50000 kjørte km. KMT, Reef89, CHNilsen og 32 andre reagerte på dette 35
///FredriK.S Skrevet Mai 1 Skrevet Mai 1 Kjekt med inneklemt fridag. Fått utført storservice med skifte av bla rådelagere 😄 Øyvind L., sveigis, wSax og 33 andre reagerte på dette 36
sdhild99 Skrevet Mai 2 Skrevet Mai 2 (endret) Et par dårlige mobilbilder fra vårslipp på YX Lillesand Endret Mai 2 av sdhild99 m-blå, skoglund, liffi og 23 andre reagerte på dette 26
sdhild99 Skrevet Mai 2 Skrevet Mai 2 On 4/30/2025 at 5:52 PM, ///M-ini95 said: "Som en fisk på land" Men husk at levende fisk (Bmw) svømmer mot strømmen. Død fisk (elbiler) flyter bare med strømmen 😁 sveigis, EspenM3css, Syvert og 2 andre reagerte på dette 2 3
sdhild99 Skrevet Mai 2 Skrevet Mai 2 On 4/28/2025 at 6:38 PM, Ingen said: Grått og trist vær i Trondheim, men fint å kunne kjøre med nye PS5 Godt at flere velger premiumdekk fremfor LingLong og Fortune 😘 GtiGtr, opienor, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4
Patryck Skrevet Mai 2 Skrevet Mai 2 1 time siden, sdhild99 skrev: Godt at flere velger premiumdekk fremfor LingLong og Fortune 😘 Det var heller ikke så gal pris, kostet bare 12 tusen og det ser mye bedre ut, samt føles bedre fupsaker og sdhild99 reagerte på dette 2
Rune-K Skrevet Mai 2 Skrevet Mai 2 Kjører man ordentlig bil så må Maiblomsten på plass. Marius2002, Orjan, Olaandref og 16 andre reagerte på dette 19
Kvasi Skrevet Mai 2 Skrevet Mai 2 Sommerhjul på og blir igjen påminnet at jeg skulle hatt nå spacere Marius2002, opienor, fupsaker og 8 andre reagerte på dette 11
Skulebollen Skrevet Mai 2 Skrevet Mai 2 F1 og Coating😎 Dusy, Marius2002, Markus E30 og 14 andre reagerte på dette 15 2
Markus E30 Skrevet Mai 3 Skrevet Mai 3 På vei hjem fra årets første treff😁 norbakken, Orjan, Saltkjelen og 17 andre reagerte på dette 20
Dusy Skrevet Mai 3 Skrevet Mai 3 Et kjapt bilde fra en liten kjøretur til butikken for å hente pakke. Tvunget sykemelding i 4 f#%*$@# uker for å få pause fra å bruke linser. Jævla irriterende, men det må til 💀 Patryck, opienor, Saltkjelen og 11 andre reagerte på dette 14
sveigis Skrevet Mai 3 Skrevet Mai 3 Tilbake etter fem uker hos datteren min : Og det var godt .😊 Imorgen skal vi meg og sjåføren min (Fruen ) på søndagstur med den . Kolstad Jr., Orjan, papertiger og 11 andre reagerte på dette 14
opienor Skrevet Mai 3 Skrevet Mai 3 Gjelder å skynde seg å ta bilde av bilen før pollenskyen oppdager at den er nyvasket 😅 Ampera, fupsaker, sveigis og 17 andre reagerte på dette 20
papertiger Skrevet Mai 3 Skrevet Mai 3 Leiebil i alle fall de neste to ukene også. Denne helga: Bergen. Gikk overraskende greit med elbil på langtur. Det gikk ikke til helvete allikevel! Reef89, EspenM3css, Marius2002 og 10 andre reagerte på dette 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå