Mr. Erling Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) I går lørdag ved Momarken travbane, og mellom oss, den gamle E 18 bak meg, som tok meg og kona til Finland da jeg var gift med ei finne for ''100 år'' siden. Nostalgi, for hvem kunne ane da, at jeg mange år etter, skulle posere langsetter veien med en fenomenal kjøremaskin: Z4🥰 Sommer hett 25+ grader kl. 19 på bildet og ble skikkelig solbrent enda jeg passet på med å ha cap på hodet. Bildet av de 2 andre kjøre kompiser Endret 23 timer siden av Mr. Erling laffe, Ampera, fupsaker og 15 andre reagerte på dette 18
papertiger Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Nyvasket etter en helgetur innover til Indre Ryfylke. Those lines… ///M-ini95, Patryck, *MrB* og 15 andre reagerte på dette 18
Øyvind L. Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden GtiGtr, Ampera, Lars89 og 15 andre reagerte på dette 18
Ingvaldsen Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Slik går det når eigaren trur han kjenner tankmåleren😂 E.C., Tony Soprano, Dusy og 10 andre reagerte på dette 3 10
Saltkjelen Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden @papertiger Ja, feriepakket F11 er fine greier. Jeg tar meg selv i hvor ufattelige genial åpningen av glassluken er når man har sykler påmontert (selv om kan vippes ned for åpning av bakluke). Bilen har akkurat bikket 170 000 km. fupsaker, ahj, Patryck og 3 andre reagerte på dette 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå