Gabz Skrevet Juli 27 Skrevet Juli 27 (endret) Endret Juli 27 av Gabz StigJ, *MrB*, Marius2002 og 15 andre reagerte på dette 18
hanssae Skrevet Juli 27 Skrevet Juli 27 Ampera, ///FredriK.S, mslello og 21 andre reagerte på dette 23 1
KKME30 Skrevet Juli 27 Skrevet Juli 27 Vell og merke igår da men Kvasi, Stawky, Marius2002 og 20 andre reagerte på dette 22 1
sveigis Skrevet Juli 28 Skrevet Juli 28 13 års jubileum😊: Espen.st, Reef89, Orjan og 23 andre reagerte på dette 25 1
FransEirik Skrevet Juli 28 Skrevet Juli 28 Ble «ferdig» med garasjen for ca uke siden. Da er vi igang med sårt etterlengta TLC.. føles ut som jeg har kjøpt deler i 6mnd og bare latt de ligge. dette er altså storcaliper (374mm) som jeg har sandblåst og pulverlakkert selv. Rustfrie bremserør og slange etc. ///M-ini95, K.F, *MrB* og 19 andre reagerte på dette 22
BMWE39turbo Skrevet Juli 28 Skrevet Juli 28 Det er sjeldent fred å få med gammel bmw, såg at det gamle tanklokkdekselet og pakningen rundt holdt på vann, så har demontert og bestilt ny. I mellomtiden skal eg sende bilen til foliering å få foliert hele innsiden før nytt deksel blir montert, så om det skulle skje igjen så beskyttes lakken vertfall.. Reef89, ahj, Dusy og 2 andre reagerte på dette 5
KKME30 Skrevet Juli 28 Skrevet Juli 28 Ut på tur👍 e70n står for mila i ferien iår👍👍 papertiger, *MrB*, Lars89 og 10 andre reagerte på dette 13
Dusy Skrevet Juli 28 Skrevet Juli 28 I godt driv på fjellet med en liten pit stop på Gol for opplading av to tobeinte og to firebeinte 🐶🏎️ For en milsluker med krefter i overflod! Skjønner egentlig først nå hvor genial denne bilen er. Rekkeviddeangst bør ikke være et begrep i 2025. Saltkjelen, Rita G, mslello og 15 andre reagerte på dette 18
Henrik K Skrevet Juli 28 Skrevet Juli 28 i4’n fikk en helt nødvendig vask etter å ha gjort jobben som familiefrakter i ferien. Da måtte jo den gamle også få en kjapp shine 😊 sveigis, *MrB*, Orjan og 11 andre reagerte på dette 14
Øyvind L. Skrevet Juli 29 Skrevet Juli 29 Da var bilen nyvasket inni og klar for Nürburgring i morgen. Melder en del regn så gidder ikke bruke tid på å vaske den på utsiden så ble litt ekstra inni heller. Blir vel bare et lag med Rain-X på ruta.. I skrivende stund kom jeg på at jeg ikke har testet vindusviskerne på et par år.. Håper de virker fortsatt.. Skulebollen, *MrB*, Lars S og 17 andre reagerte på dette 20
sdhild99 Skrevet Juli 29 Skrevet Juli 29 39 minutes ago, Øyvind L. said: Da var bilen nyvasket inni og klar for Nürburgring i morgen. Melder en del regn så gidder ikke bruke tid på å vaske den på utsiden så ble litt ekstra inni heller. Blir vel bare et lag med Rain-X på ruta.. I skrivende stund kom jeg på at jeg ikke har testet vindusviskerne på et par år.. Håper de virker fortsatt.. God tur 🙂
Øyvind L. Skrevet Juli 29 Skrevet Juli 29 11 minutter siden, sdhild99 skrev: God tur 🙂 Takk for det. sdhild99 reagerte på dette 1
SportyMorty Skrevet Juli 30 Skrevet Juli 30 (endret) Diesel-lørja mi Endret Juli 30 av SportyMorty Ampera, *MrB*, Henrik K og 12 andre reagerte på dette 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå