Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
18 hours ago, Fredrik 90 said:

Klapp på skuldra til deg for å ikke bruke bakruteviskeren 👍 Tror ikke folk helt aner hvor lett man herper og får stygg bakrute i vår del av verden hvor skitten på bilen er ganske grovkornet. 

Den brukes kun ved uhell, det er vi begge to førere av bilen godt inneforstått med. På Hafjell i sommer såg jeg mengder av biler med nedstøvede bakruter med viskeren flittig brukt, lite estetisk sympati der å spore. 😩

——

Sauda city by night etter en ny dag på fjellet og islagt vann:

IMG_9097.thumb.jpeg.044e1aa0f41f754700eb064f5b3511c8.jpeg

Skrevet
1 time siden, papertiger skrev:

Gratulerer med bil og med dagen! Hvordan føles dette? 🤩

Jo, takk for det! Tja, garmin klokken registrerte høyt stressnivå når man med km stand på 5 mil skal innom en svipptur innom europris, og alle bilene "kaster" seg rundt på parkeringsplassen. Tenker jeg prøver europris en annen gang 😅

Uvant med null tegn til risting eller vibrasjoner. Veldig godt med Apple carplay. Jeg trodde jeg skulle få den siste registrerte bilen, men det var jammen meg en som skulle ha utlevering på Bilia Kongsvinger i morgen. Uansett Litt kult å søke opp skiltnummeret sitt å se at bilen er rega på sin egen 30 årsdag. 

Skrevet
2 minutter siden, Skulebollen skrev:

Fortsetter.. Når man sitter slik i timevis og kjiker på detaljer osv.. Så spør man seg, kan jeg sitte slik om 30 år med en skjikkelig klassisk IX feks. 🤔 Eller må man bare innse at Bmw ( og alle andre for den slags skyld ) bare forblir bruksbiler?

20251230_212425.jpg

Da må du beholde M3en i 30 år. Det er nok den siste utgaven med en ren drivlinje. Har også noen tanker om at levetiden på disse batteribilene inkl hybrid er vesentlig kortere enn ren bensin/diesel.

Skrevet
36 minutter siden, fupsaker skrev:

Må bli bilde fra årets siste vask i dag, så håper dere tolererer tysk! Godt nyttår alle og takk for det gamle! Gleder meg til masse bilder, reisebrev og diskusjoner også i 2026!

Snapchat-105410952.jpg

Tysk? Hvor er BMW fra da?🙈😅

Skrevet
1 time siden, Skulebollen skrev:

Fortsetter.. Når man sitter slik i timevis og kjiker på detaljer osv.. Så spør man seg, kan jeg sitte slik om 30 år med en skjikkelig klassisk IX feks. 🤔

Om 30 år vil du se på din klassiske iX M70 som har rundt M-sportsratt med fysiske knapper, iDrive kontroller i krystall, ekte Bowers & Wilkins Diamond Surround system, merinoskinn og soft close dører, mens alle andre kjører rundt i den nye "iXMS 800L xDrive SuperDuperCharged åttåtrædvefirogførr" med taustyring, komfortseter av 100% resirkulerbar plast av type Tobias fra Ikea, 200 watts B&W og frontlykter av veganske lyspærer. Vi alle kommer til å forgude iX på et eller annet tidspunkt. 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...