sveigis Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Morgenvask tatt : Kun resten igjen . Dusy, eivi91, mslello og 3 andre reagerte på dette 6
papertiger Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden På vei til en liten påskeferie med kona bak rattet, som irriterer seg over alle elbilistene som ligger 10 under. Det blir med andre ord litt forbikjøringer og forsikringer om at hovedbilen forblir på brennbart drivstoff i overskuelig framtid, så 530’en får kjørt seg innover vestlandske landeveier 😬 Reef89, BMWE39turbo, Dusy og 5 andre reagerte på dette 8
sveigis Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 28 minutter siden, papertiger skrev: kona bak rattet, som irriterer seg over alle elbilistene som ligger 10 under Den ser jeg ,men noe som er like irriterende er en flokk med syklister som og ikke vil gjøre noe for å slippe forbi bilister . Meen vi er alle blide og fornøyde vel så vi bare smiler 😅😅. Gode påske Bjørn .😊
Tore Høgvold Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Endelig😎 Hentet bilen fra vinterlagring. Andreas_R, mslello, Reef89 og 4 andre reagerte på dette 7
Fredrik 90 Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden Står å kjøler seg ned etter å ha blitt pisket i noen timer langs Autobahn i dag 👍 Ligger godt på veien til å være en SUV med høyt tyngdepunkt. ehaugsnes og Andreas_R reagerte på dette 2
Andreas_R Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden Kjekt med IX50 i familien når man skal dra tungt, selv om dette ble 200kg for mye hvis man skal være pirkete 🤫 Men jeg må si at IX50 er en bil jeg gjerne kunne hatt selv. Den kjører meget bra til å være suv. Et hav av plass. Går bra og ganske langt. Den har utstrakt bruk av kompositt slik som gamle I3, som sikkert holder vekta nede. Man føler ikke størrelsen på bilen i det hele tatt. Men setene og mangelen på diverse knapper innvendig, samt utvendig design trekker ned. Selv om designet har vokst på meg nå. Å så varme i dørtrekk og midtkonsoll, sykt digg 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå