Snagg30 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 13 minutter siden, A.A skrev: Scrolla nedover her, så tenkte jeg den 991 på utstilling oppi tråden her ligna veldig på den som var på Vålerbana Stemmer det! Var en utrolig vellykket dag tross lite kjøring, hva kjørte du?
K.F Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Endelig på med sommerhjula 😃 Lars89, GtiGtr, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 7
Kolstad Jr. Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det gjeve med sølvgrå bil. 4 uker i all slags vær og føre, uten vask. Ser fremdeles ren ut på avstand 💪😅 K.F, Saltkjelen, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5
A.A Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) 21 minutter siden, Snagg30 skrev: Stemmer det! Var en utrolig vellykket dag tross lite kjøring, hva kjørte du? Ja, ble kanskje litt få heat, mener det var flere i 2025 sesongen, men alt i alt en bra dag. GR Yaris, hadde deg i bakspeilen noen ganger Endret 2 timer siden av A.A
Snagg30 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 3 minutter siden, A.A skrev: Ja, ble kanskje litt få heat, mener det var flere i 2025 sesongen, men alt i alt en bra dag. GR Yaris, hadde deg i bakspeilen noen ganger Ja deg husker jeg! Artig var første banekjøring med bilen hvor jeg fikk satset litt, ble en fin runde tid i løpet av dagen. Fint å se den fungerer bra til sitt formål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå