Eystein Ose Skrevet Juni 2 Skrevet Juni 2 Anleggsbil Reef89, Ampera, Lars89 og 17 andre reagerte på dette 20
sveigis Skrevet Juni 2 Skrevet Juni 2 1 time siden, Eystein Ose skrev: Anleggsbil Flott anleggsbil😊 Eystein Ose reagerte på dette 1
Kolstad Jr. Skrevet Juni 2 Skrevet Juni 2 Kult at noen har tatt seg tiden å lage en modellbil helt lik min 😅 Men de har jo fått navnet feil, heter jo Kolstad, ikke Cecotto til etternavn 🤷 Olaandref, ///M-ini95, Reef89 og 16 andre reagerte på dette 13 6
Olaandref Skrevet Juni 3 Skrevet Juni 3 (endret) 14 timer siden, sveigis skrev: Flott anleggsbil😊 Noterer meg at far i huset har ordnede forhold når det kommer til rollefordeling i husholdningen, far @Eystein Osekjører/tar bilder, mor laster/losser 👌🤩 Endret Juni 3 av Olaandref Eystein Ose og Lars89 reagerte på dette 2
Ampera Skrevet Juni 3 Skrevet Juni 3 DHL har vært på besøk Lars S, hanssae, Lars89 og 13 andre reagerte på dette 16
Eystein Ose Skrevet Juni 3 Skrevet Juni 3 1 time siden, Olaandref skrev: Noterer meg at far i huset har ordnede forhold når det kommer til rollefordeling i husholdningen, far @Eystein Osekjører/tar bilder, mor laster/losser 👌🤩 Ja liker best å vente i bilen, men ble å utfordre de kritthvite sneakersene for et bilde til Bimmers mslello, Olaandref, RF91 og 4 andre reagerte på dette 7
Ampera Skrevet Juni 3 Skrevet Juni 3 Dagens bakpart! papertiger, KMT, m-blå og 20 andre reagerte på dette 22 1
hanssae Skrevet Juni 3 Skrevet Juni 3 Prøver å både vaske og tørke mellom bygene 😅 eivi91, BMWE39turbo, MarcusSteffensen og 20 andre reagerte på dette 23
Walkabout Skrevet Juni 3 Skrevet Juni 3 Arbeidshesten og den steilende hesten🏎️ Ingvaldsen, Dusy, eivi91 og 32 andre reagerte på dette 34 1
Ampera Skrevet Torsdag kl. 18:42 Skrevet Torsdag kl. 18:42 Måtte ta en kjøretur med nytt hjul sett. Fikk opp varme i dekk før lufttrykk ble justert til 2,8 bar. eivi91, Eivind92, BimmerFan! og 22 andre reagerte på dette 24 1
Dusy Skrevet Fredag kl. 12:59 Skrevet Fredag kl. 12:59 Utrolig grom den M2en din Helmer, gleder meg til å se denne live en dag! i4en stålsetter seg for nytt bosted på under ett år. Vi har kjøpt rekkehus 🥳 BimmerFan!, eivi91, ///M-ini95 og 14 andre reagerte på dette 17
m-blå Skrevet Fredag kl. 14:19 Skrevet Fredag kl. 14:19 Kallisto grå med 21» Alpina felger på. Dusy, Daniel., norbakken og 21 andre reagerte på dette 24
Olaandref Skrevet Fredag kl. 19:35 Skrevet Fredag kl. 19:35 13,5 pluss og opphold, da ble det luftetur, er vel snart 3 uker siden sist nå 🙂 sveigis, Dusy, Stawky og 24 andre reagerte på dette 27
Slavearbeider'n Skrevet Lørdag kl. 08:57 Skrevet Lørdag kl. 08:57 Første treff på 3 år! Stawky, Reef89, T.V og 22 andre reagerte på dette 25
Marius2002 Skrevet Lørdag kl. 10:05 Skrevet Lørdag kl. 10:05 Da kan jeg vel endelig poste i denne tråden igjen også. BimmerFan!, ///M-ini95, Ampera og 12 andre reagerte på dette 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå