316 Skrevet Lørdag kl. 17:04 Skrevet Lørdag kl. 17:04 *MrB*, papertiger, ///M-ini95 og 8 andre reagerte på dette 11
Weltzin Skrevet Lørdag kl. 20:00 Skrevet Lørdag kl. 20:00 Og da reiste den avgårde og var ikke min lenger, litt vemodig var det. Reef89, *MrB*, eivi91 og 4 andre reagerte på dette 7
BMWE39turbo Skrevet Lørdag kl. 20:34 Skrevet Lørdag kl. 20:34 (endret) Fikk endelig tatt meg en roadtrip idag uten kone og barn, da er det mulig sluke litt mil, meget fin tur. Endret Lørdag kl. 20:38 av BMWE39turbo eivi91, Snagg30, ///FredriK.S og 13 andre reagerte på dette 16
sveigis Skrevet i går, 08:20 Skrevet i går, 08:20 11 timer siden, BMWE39turbo skrev: Fikk endelig tatt meg en roadtrip idag uten kone og barn, da er det mulig sluke litt mil, meget fin tur. Her har du hatt en fin tur ja . Fin natur og alt som finnes .😊
BMWE39turbo Skrevet i går, 11:39 Skrevet i går, 11:39 @sveigis Ja uten tvil et vakkert land vi bor i, men ekstremt mye teleskader på diverse veier utenom de mest trafikkerte, det ble direkte ubehaglig selv med 45 profil og bilstein b12 understell. Hadde aldri orka sideveiene i en stivere bil enn dette. Neste tur må bli en rask tur til Nordkapp og kysten nedigjen 😃 sveigis reagerte på dette 1
Dusy Skrevet i går, 12:21 Skrevet i går, 12:21 Alltid stas å starte kveldsvakta med litt bromming BMWE39turbo, MarcusSteffensen, Lars S og 14 andre reagerte på dette 16 1
Ranger1000 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Oppgradert motor 😎 MarcusSteffensen, RF91, Tore Høgvold og 10 andre reagerte på dette 13
Lars S Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 3 timer siden, Ranger1000 skrev: Oppgradert motor 😎 Gratulerer! Denne var fin😉 regner med du er fornøyd🙂
Ranger1000 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 20 minutter siden, Lars S skrev: Gratulerer! Denne var fin😉 regner med du er fornøyd🙂 Takk, veldig fornøyd! Nå ligger 1000M felgene og venter til den er ferdig med coating, så da blir den helt lik din 😅 Lars S reagerte på dette 1
StigJ Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Eeendelig vår 😅 Saltkjelen, Dusy, ///M-ini95 og 7 andre reagerte på dette 10
Espen.st Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 5 minutter siden, StigJ skrev: Eeendelig vår 😅 Du mener sommer? 😅 StigJ reagerte på dette 1
StigJ Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden @Espen.st ikke når jeg gravde den ut fra vinterlagring i dag 😂 Espen.st reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 1 time siden, Espen.st skrev: Du mener sommer? 😅 Våren kommer senere til Vestlandet enn til oss her på Sørlandet 😅 Espen.st, RF91 og Ampera reagerte på dette 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå