Eystein Ose Skrevet Tirsdag kl. 16:58 Skrevet Tirsdag kl. 16:58 Anleggsbil Lars89, Snagg30, Reef89 og 16 andre reagerte på dette 19
sveigis Skrevet Tirsdag kl. 18:10 Skrevet Tirsdag kl. 18:10 1 time siden, Eystein Ose skrev: Anleggsbil Flott anleggsbil😊 Eystein Ose reagerte på dette 1
Kolstad Jr. Skrevet Tirsdag kl. 21:14 Skrevet Tirsdag kl. 21:14 Kult at noen har tatt seg tiden å lage en modellbil helt lik min 😅 Men de har jo fått navnet feil, heter jo Kolstad, ikke Cecotto til etternavn 🤷 Olaandref, mslello, ///M-ini95 og 14 andre reagerte på dette 11 6
Olaandref Skrevet i går, 08:50 Skrevet i går, 08:50 (endret) 14 timer siden, sveigis skrev: Flott anleggsbil😊 Noterer meg at far i huset har ordnede forhold når det kommer til rollefordeling i husholdningen, far @Eystein Osekjører/tar bilder, mor laster/losser 👌🤩 Endret i går, 08:51 av Olaandref Eystein Ose og Lars89 reagerte på dette 2
Ampera Skrevet i går, 09:00 Skrevet i går, 09:00 DHL har vært på besøk sveigis, mslello, BimmerFan! og 13 andre reagerte på dette 16
Eystein Ose Skrevet i går, 10:41 Skrevet i går, 10:41 1 time siden, Olaandref skrev: Noterer meg at far i huset har ordnede forhold når det kommer til rollefordeling i husholdningen, far @Eystein Osekjører/tar bilder, mor laster/losser 👌🤩 Ja liker best å vente i bilen, men ble å utfordre de kritthvite sneakersene for et bilde til Bimmers RF91, mslello, Olaandref og 4 andre reagerte på dette 7
Ampera Skrevet i går, 16:14 Skrevet i går, 16:14 Dagens bakpart! mslello, hanssae, m-blå og 16 andre reagerte på dette 18 1
hanssae Skrevet i går, 17:26 Skrevet i går, 17:26 Prøver å både vaske og tørke mellom bygene 😅 sveigis, KMT, m-blå og 15 andre reagerte på dette 18
Walkabout Skrevet i går, 21:46 Skrevet i går, 21:46 Arbeidshesten og den steilende hesten🏎️ ///M-ini95, papertiger, mslello og 25 andre reagerte på dette 27 1
Ampera Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Måtte ta en kjøretur med nytt hjul sett. Fikk opp varme i dekk før lufttrykk ble justert til 2,8 bar. ///FredriK.S, Walkabout, Lars S og 3 andre reagerte på dette 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå