Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
18 hours ago, BimmerFan! said:

Tusen takk, og i like måte! 😊

Hvilke hjul har du på din? Mine står oppført som "BMW LA Wheel V-Spoke 628 Bicolor" i utstyrslisten. Fargen er "Imperial-blau brillant metallic (A89)" som ser veldig likt ut med din.

IMG_0075.thumb.jpeg.c39e180fb01a76b84b1e977e804d652b.jpeg

Skrevet
På 9.8.2026 den 17.52, RNJ skrev:

Hvilke hjul har du på din? Mine står oppført som "BMW LA Wheel V-Spoke 628 Bicolor" i utstyrslisten. Fargen er "Imperial-blau brillant metallic (A89)" som ser veldig likt ut med din.

IMG_0075.thumb.jpeg.c39e180fb01a76b84b1e977e804d652b.jpeg

Nydelig bil du også har! :) Ser at du har solfilm på rutene dine noe jeg ikke har. Det så veldig fint ut! :) 

Jeg har style 646 til sommeren og style 628 (samme felg som på din bil) til vinteren. 

Min bil har også Imperial-blau brillant metallic A89 fargen også har jeg nappa canberra beige interiør :) 

Skrevet (endret)
1 hour ago, BimmerFan! said:

Nydelig bil du også har! :) Ser at du har solfilm på rutene dine noe jeg ikke har. Det så veldig fint ut! :) 

Jeg har style 646 til sommeren og style 628 (samme felg som på din bil) til vinteren. 

Min bil har også Imperial-blau brillant metallic A89 fargen også har jeg nappa canberra beige interiør :) 

Veldig fine felger. Jeg har samme felger både sommer og vinter. Jeg er ganske sikker på at bilen er levert ny med solfilmen men vet ikke hvilken pakke eller utstårskode det er. Interiøret er "Nappa/elfenbein-weiss" (NAEW). Fine biler :-) 

IMG_0159.thumb.png.60fefe7daef0c2c5f9737055198b80d1.png

Endret av RNJ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...