papertiger Skrevet Onsdag kl. 13:25 Skrevet Onsdag kl. 13:25 3 hours ago, Saltkjelen said: Jada! Ser du har åpnet deg en tesjappe i Stavanger også! 🤓 Det er min go-to faste kaffebutikk for bean supplies Saltkjelen, ehaugsnes, Ampera og 1 annen reagerte på dette 4
ehaugsnes Skrevet Onsdag kl. 15:09 Skrevet Onsdag kl. 15:09 Tenkte forleden dag at fargevalget på dagens bilpark er så kjedelig. Men så innså jeg noe.. KKME30, Stawky, fupsaker og 15 andre reagerte på dette 11 7
liffi Skrevet Onsdag kl. 17:56 Skrevet Onsdag kl. 17:56 papertiger, m-blå, RNJ og 13 andre reagerte på dette 16
Yngvejos Skrevet Onsdag kl. 20:01 Skrevet Onsdag kl. 20:01 Her står den fremdeles. Lykt er reparert og fangeren er til lakkering. fupsaker, Marius2002 og Saltkjelen reagerte på dette 3
Eystein Ose Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Olaandref, liffi, RF91 og 8 andre reagerte på dette 11
Kolstad Jr. Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Snart skal vinterhjulene på.. fupsaker, eivi91 og papertiger reagerte på dette 3
papertiger Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg ser @///M-ini95 sine 170000 og høyner med 10000 i dag tidlig. Fint når en snart 11 år gammel 5er kan se slik ut eivi91, Kolstad Jr., mslello og 4 andre reagerte på dette 6 1
///M-ini95 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 3 timer siden, papertiger skrev: Fint når en snart 11 år gammel 5er kan se slik ut For meg er dette her definisjonen på livets bil
Slavearbeider'n Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden 29 minutter siden, ///M-ini95 skrev: For meg er dette her definisjonen på livets bil Det vet vi alle er Toyota Hiace hahah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå