papertiger Skrevet Onsdag kl. 13:25 Skrevet Onsdag kl. 13:25 3 hours ago, Saltkjelen said: Jada! Ser du har åpnet deg en tesjappe i Stavanger også! 🤓 Det er min go-to faste kaffebutikk for bean supplies Ampera, fupsaker, Saltkjelen og 1 annen reagerte på dette 4
ehaugsnes Skrevet Onsdag kl. 15:09 Skrevet Onsdag kl. 15:09 Tenkte forleden dag at fargevalget på dagens bilpark er så kjedelig. Men så innså jeg noe.. Marius2002, liffi, KMT og 16 andre reagerte på dette 11 8
liffi Skrevet Onsdag kl. 17:56 Skrevet Onsdag kl. 17:56 Skulebollen, ehaugsnes, Tore Høgvold og 14 andre reagerte på dette 17
Yngvejos Skrevet Onsdag kl. 20:01 Skrevet Onsdag kl. 20:01 Her står den fremdeles. Lykt er reparert og fangeren er til lakkering. Saltkjelen, fupsaker, Dusy og 2 andre reagerte på dette 5
Eystein Ose Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Markus E30, KMT, Olaandref og 11 andre reagerte på dette 14
Kolstad Jr. Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Snart skal vinterhjulene på.. fupsaker, KMT, Orjan og 5 andre reagerte på dette 8
papertiger Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Jeg ser @///M-ini95 sine 170000 og høyner med 10000 i dag tidlig. Fint når en snart 11 år gammel 5er kan se slik ut eivi91, mslello, fupsaker og 10 andre reagerte på dette 12 1
///M-ini95 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 3 timer siden, papertiger skrev: Fint når en snart 11 år gammel 5er kan se slik ut For meg er dette her definisjonen på livets bil Eystein Ose og papertiger reagerte på dette 1 1
Slavearbeider'n Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 29 minutter siden, ///M-ini95 skrev: For meg er dette her definisjonen på livets bil Det vet vi alle er Toyota Hiace hahah Stawky reagerte på dette 1
Espen.st Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Tur på GP banen ahj, KMT, Marius2002 og 8 andre reagerte på dette 11
Ampera Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Tilbake med i4 etter en uke med ID3. Har også blitt ny bil til fruen! papertiger, Orjan, Dusy og 5 andre reagerte på dette 8
papertiger Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 50 minutes ago, Ampera said: Tilbake med i4 etter en uke med ID3. Har også blitt ny bil til fruen! Gratulerer! Ble i3’en bytta ut? Dere er vel to i pacemanklubben her nå. Erfaringer?
Eystein Ose Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Sesongavslutning eivi91, papertiger, Stawky og 5 andre reagerte på dette 8
KMT Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Fått tak i Touring, var på tide no som alle ungane flytta ut 😅 530d xDrive manuell 🥰 Endret 2 timer siden av KMT ///M-ini95, Ampera, Marius2002 og 5 andre reagerte på dette 8
Dusy Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Bikkja er ikke noe fan av å gå tur på våt asfalt, divaen som han er, så når han så bilen parkert utenfor var det ingen tvil om hvor han skulle 😅 Orjan, Saltkjelen, Ampera og 2 andre reagerte på dette 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå