Skulebollen Skrevet September 3, 2017 Share Skrevet September 3, 2017 Sistemann hjem fra Bmw Ccn sitt vålertreff med nye hjul 😍 Ett meget bra treff med fine biler og trivelige folk williamwiers, Weltzin, magneten og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 3, 2017 Share Skrevet September 3, 2017 En velfortjent vask denne søndagskvelden Reef89, ahj, BimmerFan! og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 3, 2017 Share Skrevet September 3, 2017 Marius2002, HenrikSolberg, Gorg og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 3, 2017 Share Skrevet September 3, 2017 Idag og de siste dagene har dette vært vår bil på tur i Toscana 👌🏻 Den lille dieselen gjør jobben sin bra! And-reas, BimmerFan!, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 4, 2017 Share Skrevet September 4, 2017 idapederse, Fahad, ///M-ini95 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 4, 2017 Share Skrevet September 4, 2017 Ferskt bilde fra ene bilen i dag idapederse, Peak, flobben og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_stig Skrevet September 4, 2017 Share Skrevet September 4, 2017 Peak, Marius2002, magneten og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 5, 2017 Share Skrevet September 5, 2017 Da skal konebilen selges! Hadde håpet på shine vær, men blir regn ut uka :/ ikke optimalt med vask og bilder i sånt vær danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leading edge Skrevet September 5, 2017 Share Skrevet September 5, 2017 (endret) Looking good Endret September 5, 2017 av leading edge Kenny_, Marius2002, Fahad og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet September 5, 2017 Share Skrevet September 5, 2017 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idapederse Skrevet September 5, 2017 Share Skrevet September 5, 2017 Skikkelig måneskinn i kveld. Synd det er noe overskyet, nordlyset er visstnok tilbake allerede StigJ, Freakshow, ahj og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 6, 2017 Share Skrevet September 6, 2017 Ozonering på g! BimmerFan!, stig., Peak og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runey Skrevet September 7, 2017 Share Skrevet September 7, 2017 Ikke min bil, men følte for å poste noe når min er nede for telling og jeg var ferdig med polering og coating av mine foreldres F25 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 7, 2017 Share Skrevet September 7, 2017 1 time siden, Runey skrev: Ikke min bil, men følte for å poste noe når min er nede for telling og jeg var ferdig med polering og coating av mine foreldres F25 Very nice! 😃 Hvordan ligger din an? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runey Skrevet September 7, 2017 Share Skrevet September 7, 2017 5 minutter siden, ahj skrev: Very nice! 😃 Hvordan ligger din an? Min ligger nå greit nok an... Må skifte registerkjedet og drevene, pluss noen småting. Det viste seg at kjedet hadde hoppet, og timingen var to tenner av. Så det blir en ganske sur regning, så blir rolig på delefronten en månedstid... Verste var egentlig at jeg ikke fikk time før 18. september... Men har jo fått splitter og sideskjørt, samt at jeg har camberplater som må monteres ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå