Mr. Erling Skrevet Oktober 14, 2021 Share Skrevet Oktober 14, 2021 (endret) 20 timer siden, Ingvaldsen skrev: Rast utenfor østersund en plass, finland neste🤠 Jeg er nysgjerrig av meg. hva er det du har i hengeren og hvor i Suomi går turen? Endret Oktober 14, 2021 av Mr. Erling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Oktober 14, 2021 Share Skrevet Oktober 14, 2021 19 minutter siden, Mr. Erling skrev: Jeg er nysgjerrig av meg. hva er det du har i hengeren og hvor i Suomi går turen? Akkurat nå ligger det et sett vinterhjul til x5’n i hengeren, men ganske snart skal @turbojugen kjøre innpå mer interesant lass😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 14, 2021 Share Skrevet Oktober 14, 2021 12 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Akkurat nå ligger det et sett vinterhjul til x5’n i hengeren, men ganske snart skal @turbojugen kjøre innpå mer interesant lass😁 Ny sjuer da mao. Så han søkte etter Alpinahjul igjen liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 14, 2021 Share Skrevet Oktober 14, 2021 På 12.10.2021 den 11.11, Walkabout skrev: Digg å fylle 98 ned på 16-tallet i dag!……. Dette begynner å bli en stygg uvane … Marius2002, Ampera, MGunders og 1 annen reagerte på dette 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Oktober 15, 2021 Share Skrevet Oktober 15, 2021 11 timer siden, Mr. Erling skrev: Jeg er nysgjerrig av meg. hva er det du har i hengeren og hvor i Suomi går turen? 10 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Ny sjuer da mao. Så han søkte etter Alpinahjul igjen Ny sjuer er riktig😁 japanimport imolarød 740ia😎 Tony Soprano, liffi, HenrikSolberg og 21 andre reagerte på dette 24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 15, 2021 Share Skrevet Oktober 15, 2021 Oioi, den var lekker Du skjønner bilen har det godt når det er parkett som fortsatt er intakt i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1 BOSS Skrevet Oktober 15, 2021 Share Skrevet Oktober 15, 2021 5 timer siden, turbojugen skrev: Ny sjuer er riktig😁 japanimport imolarød 740ia😎 Så mye sjel "bmw" hadde før I tiden. Får se hvor lenge jeg greie holde meg unna e38 og e31. (ikke lett å finne riktig eksemplarer av slike biler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 15, 2021 Share Skrevet Oktober 15, 2021 🤷🏼♂️ papertiger, Carlsius, mslello og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 15, 2021 Share Skrevet Oktober 15, 2021 11 timer siden, turbojugen skrev: Ny sjuer er riktig😁 japanimport imolarød 740ia😎 Herregud for en perfeksjon! Samlerbil! sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 15, 2021 Share Skrevet Oktober 15, 2021 21 timer siden, liffi skrev: Dette begynner å bli en stygg uvane … All ære for at du gidder tanke 98😅 Om det er noe trøst brukte jeg 4k på bensin forrige helg😂 ( Tors-søn ) liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Oktober 15, 2021 Share Skrevet Oktober 15, 2021 7 minutter siden, Skulebollen skrev: Herregud for en perfeksjon! Samlerbil! Ja den var igrunn over all forventning! @Ingvaldsen var såpass imponert, så da tror jeg bilen er bra😎 Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Oktober 15, 2021 Share Skrevet Oktober 15, 2021 7 minutter siden, Skulebollen skrev: Herregud for en perfeksjon! Samlerbil! Ja den var igrunn over all forventning! @Ingvaldsen var såpass imponert, så da tror jeg bilen er bra😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 15, 2021 Share Skrevet Oktober 15, 2021 1 time siden, Skulebollen skrev: All ære for at du gidder tanke 98😅 Faktisk kjørt på 95 en del men da når den går som pendlerbil for dama på motorveien. Så får jeg blåse den rein på 98 🤘🏻 Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Oktober 16, 2021 Share Skrevet Oktober 16, 2021 Slik ser den ut etter enn passelig svipptur, komputer ble nullet onsdags kveld på klett... å var hjemme på lesja 08:00 idag🤠 Saltkjelen, Skulebollen, TRF og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 16, 2021 Share Skrevet Oktober 16, 2021 Saltkjelen, ///M-ini95, tennbrikket og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå