Fredrik 90 Skrevet Mars 5, 2022 Share Skrevet Mars 5, 2022 2 timer siden, liffi skrev: Synes E34 med oransje blink og standard høyde tar seg veldig godt ut med 15” krysseike. Flott oldschool look 😃 Men E34 med grønne skilt er ikke noe man ser lenger, hvorfor er ikke denne bygget om til personbil for lengst? liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Mars 5, 2022 Share Skrevet Mars 5, 2022 20 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Synes E34 med oransje blink og standard høyde tar seg veldig godt ut Jeg vil egentlig bare legge til at orange blinklys passer bedre til noen farger på bilen enn andre Feks Daytona Violet, Avus Blue og Boston og Oxford Green synes jeg det passer veldig bra med orange blink til Men nå passet det bra på den stasjonsvogna over der også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 5, 2022 Share Skrevet Mars 5, 2022 Fikk på noen nye speilkåper Blinklys, ahj, HenrikSolberg og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 6, 2022 Share Skrevet Mars 6, 2022 @Fredrik 90ja liker denne stilen mer å mer selv, men skal sies den skal bittelitt ned foran for mere "rett" høyde men ikke lav skal sende de org 16" til oppfrisking, så denne ble mer eller mindre satt tilbake til org med liten vri. Oppdaterer den i tråden min til tider. nei hvorfor denne ikke er bygget om er ikke lett å si men godt den ikke ble det han jeg handlet av hadde kjøpt inn bakseter belter å alt så reddet den nok akuratt tidsnok. Vært i familiens eie lenge så hadde sønn / barnebarn eller noe tatt over å begynt å "modifisere" den. Helt topp med varebil 👌🏻 Marius2002, Pekka, mslello og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusAG99 Skrevet Mars 7, 2022 Share Skrevet Mars 7, 2022 Første vasken på LEEENGEEE... Reef89, Marius2002, Pekka og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 7, 2022 Share Skrevet Mars 7, 2022 På 5.3.2022 den 17.00, ZhilleN skrev: Fikk på noen nye speilkåper Den grillen passet utrolig bra! Merker imidlertid at OCD’en min sliter med at skriften på skiltet ikke er sentrert når det er hvitt klistremerke over nasjonalitetskjennetegnet Daniel., ahj og ZhilleN reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 7, 2022 Share Skrevet Mars 7, 2022 delsanking i går ahj, Marius2002, Pekka og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 9, 2022 Share Skrevet Mars 9, 2022 På 7.3.2022 den 18.46, Walkabout skrev: Den grillen passet utrolig bra! Merker imidlertid at OCD’en min sliter med at skriften på skiltet ikke er sentrert når det er hvitt klistremerke over nasjonalitetskjennetegnet Hehe ja det er litt irriterende men får ikke gjort noe med sentreringen desverre 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mars 9, 2022 Share Skrevet Mars 9, 2022 Tankene om elbil er der, men aldri når jeg sitter bak rattet her 😌 papertiger, mslello, ahj og 16 andre reagerte på dette 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maiken Benedicte Skrevet Mars 9, 2022 Share Skrevet Mars 9, 2022 36 minutter siden, Robkill skrev: Tankene om elbil er der, men aldri når jeg sitter bak rattet her 😌 Snasen vogn 😍 Robkill reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mars 9, 2022 Share Skrevet Mars 9, 2022 (endret) Føler det samme som @Robkill over. Har vært på flere turer i dag hvor i3’n har stått parkert med fult batteri side om side med X3M’n, og alle turene har blitt tatt med sist nevnte. Endret Mars 9, 2022 av Snagg30 Maiken Benedicte, fupsaker, BrokeBoi og 12 andre reagerte på dette 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 10, 2022 Share Skrevet Mars 10, 2022 mslello, BrokeBoi, E.C. og 17 andre reagerte på dette 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 10, 2022 Share Skrevet Mars 10, 2022 @lagunillaoriginal farge på den fremste eller folie? Acid green? lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 10, 2022 Share Skrevet Mars 10, 2022 13 minutter siden, E.C. skrev: @lagunillaoriginal farge på den fremste eller folie? Acid green? Original farge. Birch Green E.C., Marius2002 og ahj reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 10, 2022 Share Skrevet Mars 10, 2022 ///M-ini95, Maiken Benedicte, lagunilla og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå