Weltzin Skrevet August 6, 2022 Share Skrevet August 6, 2022 Litt påfyll før hjemreise fra Oppdal idag. Skulebollen, ahj, PatrickB og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 7, 2022 Share Skrevet August 7, 2022 Ampera, Rita G, Hallgrim86 og 20 andre reagerte på dette 23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet August 7, 2022 Share Skrevet August 7, 2022 Hadde sol i ca 1.5 timer Hele 2 sommerdager i år så langt på Sunnmøre.. papertiger, Walkabout, skoglund og 14 andre reagerte på dette 13 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet August 7, 2022 Share Skrevet August 7, 2022 Nydelig temperatur for 2 hjul! Selvsagt med BMW. Marius2002, The Quark, Reef89 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 8, 2022 Share Skrevet August 8, 2022 På 7.8.2022 den 15.35, Snagg30 skrev: Hadde sol i ca 1.5 timer Hele 2 sommerdager i år så langt på Sunnmøre.. Det er faen meg så urtragisk at Gud bedre meg! Her i Nordfjord er det meldt regn ikveld, så fikk ikkje dagen idag heller.. Ellers er bilen kul😅😁 Snagg30 og sveigis reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet August 8, 2022 Share Skrevet August 8, 2022 (endret) 44 minutter siden, Skulebollen skrev: Det er faen meg så urtragisk at Gud bedre meg! Her i Nordfjord er det meldt regn ikveld, så fikk ikkje dagen idag heller.. Ellers er bilen kul😅😁 Jævligste sommeren jeg har vært borti tror jeg, helt ekstremt. Er meldt noe opplett til helgen men da er jeg selvsagt på 12timers natt.. Kanskje du får muligheten da Og takk! Er for øvrig enig Endret August 8, 2022 av Snagg30 Skulebollen og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 8, 2022 Share Skrevet August 8, 2022 Den er søren meg så classy og elegant denne bilen her 😎 Snakk om å eldes med stil og verdighet 😀 Jeg klarer ikke å la den stå i fred, må ut å ha meg en kveldscruise både titt og ofte 👍 #makeBMWgreatagain M-jakob, Orjan, The Quark og 20 andre reagerte på dette 23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 8, 2022 Share Skrevet August 8, 2022 Ble en tur med gamla i dag. Ekte kjøreglede 😎 mslello, Snagg30, ///M-ini95 og 20 andre reagerte på dette 23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 8, 2022 Share Skrevet August 8, 2022 Anbefales det å ta turen gjennom en gård, på en traktorvei med spor kun egnet for arctic trucks og traktorer og igjennom et par pass med bløt leire? Nope. Sparte jeg en over en halvtime i kø? Jepp. Walkabout, skoglund, Snagg30 og 19 andre reagerte på dette 13 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet August 8, 2022 Share Skrevet August 8, 2022 Som det ble nevnt over hadde vi sol på Sunnmøre i dag, men var opptatt med andre ting da, så det ble ingen solskinnstur. PatrickB, papertiger, Rita G og 9 andre reagerte på dette 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
REdvartsen Skrevet August 8, 2022 Share Skrevet August 8, 2022 Saltkjelen, StigJ, sandersander og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet August 9, 2022 Share Skrevet August 9, 2022 På 7.8.2022 den 15.35, Snagg30 skrev: Hadde sol i ca 1.5 timer Hele 2 sommerdager i år så langt på Sunnmøre.. Tenk om vi ikke hadde hatt den globale oppvarmingen nå, da hadde vi sikkert fått bare én sommerdag, eller enda verre, ingen. 🥶⛈ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 9, 2022 Share Skrevet August 9, 2022 Far og sønn. Daniel., BimmerFan!, Saltkjelen og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet August 9, 2022 Share Skrevet August 9, 2022 Minsten gått fornøyd med en tur på treff idag og is kos i sola👍 papertiger, PatrickB, Orjan og 12 andre reagerte på dette 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet August 10, 2022 Share Skrevet August 10, 2022 (endret) Må bare dele en liten solskinnshistorie med dette bilde som ikke er fra i dag. En ungdom der jeg jobber i kveld som ble helt fra seg når han hørte jeg hadde en slik. Kommer fra en skikkelig BMW familie, og praten gikk i ett med en gang. Han måtte jo også vise meg garasjen sin på Need For Speed, som bare besto av M biler, bla. en E46 M3. «Tenk at du har en sånn stående a, det er sykt», sa han mens han viste sin i spillet. Noen ganger så er det sånn jeg også tenker når jeg står og ser på den til tider, som appellerer til 16 år gamle meg en gang i tiden da jeg sikla på denne 🥹 Tenk at jeg har en sånn.. Endret August 10, 2022 av Dusy E.C., hanssae, sandersander og 17 andre reagerte på dette 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå