Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, skoglund skrev:

Så jævlig gør når sånt skjer 😩mye greier for lite når det skal ordnes opp. Bare rute som er av skade?

Bare ruta ja, så ei stripe på dørtrekk og. Mulig stolen og, skal se nærmere på det imorgen. Noen som har erfaring med og ordne opp i slikt med forsikring? Vil helst fikse alt selv kontra og sette den på verksted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vel bruke kasko på dette og egenandel, dessuten får du det registrert som en kasko-skade som kan gi høyere premie i fremtiden. Sånn sett kan du melde det inn, men ordne opp selv, uten at forsikringa dekker noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, turbojugen skrev:

Bare ruta ja, så ei stripe på dørtrekk og. Mulig stolen og, skal se nærmere på det imorgen. Noen som har erfaring med og ordne opp i slikt med forsikring? Vil helst fikse alt selv kontra og sette den på verksted

Må jo ta takst på skade , kan jo velge kontant oppgjør på skaden.  Men du må jo sjekka hva det blir før du avgjør om du  skal bruke forsikring.  Blir glasset billigere en egenandelen gir svaret seg selv. Og gir skaden bonustap hadde ikke jeg gidda og tatt takst en gang, da hadde jeg bare ordne alt selv . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, wSax skrev:

IMG_2932.thumb.jpeg.df7e70c2c5b385c7318021b970b30bae.jpeg

Ny gammel bruksbil på plass. Får se om det blir bil av denne etterhvert. De gamle skiltene må leveres inn når nye skal hentes ut, og da passer det fint med godvær når E63en må brukes. 

En bilpark etter min smak 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...