ehaugsnes Skrevet September 3, 2023 Skrevet September 3, 2023 15 minutter siden, skoglund skrev: Så jævlig gør når sånt skjer 😩mye greier for lite når det skal ordnes opp. Bare rute som er av skade? Bare ruta ja, så ei stripe på dørtrekk og. Mulig stolen og, skal se nærmere på det imorgen. Noen som har erfaring med og ordne opp i slikt med forsikring? Vil helst fikse alt selv kontra og sette den på verksted
E.C. Skrevet September 3, 2023 Skrevet September 3, 2023 Du må vel bruke kasko på dette og egenandel, dessuten får du det registrert som en kasko-skade som kan gi høyere premie i fremtiden. Sånn sett kan du melde det inn, men ordne opp selv, uten at forsikringa dekker noe.
skoglund Skrevet September 3, 2023 Skrevet September 3, 2023 59 minutter siden, turbojugen skrev: Bare ruta ja, så ei stripe på dørtrekk og. Mulig stolen og, skal se nærmere på det imorgen. Noen som har erfaring med og ordne opp i slikt med forsikring? Vil helst fikse alt selv kontra og sette den på verksted Må jo ta takst på skade , kan jo velge kontant oppgjør på skaden. Men du må jo sjekka hva det blir før du avgjør om du skal bruke forsikring. Blir glasset billigere en egenandelen gir svaret seg selv. Og gir skaden bonustap hadde ikke jeg gidda og tatt takst en gang, da hadde jeg bare ordne alt selv .
danskiii Skrevet September 3, 2023 Skrevet September 3, 2023 Snakkes Hella Sport, heisann Zender frontfanger StigJ, Stawky, GtiGtr og 15 andre reagerte på dette 18
///M-ini95 Skrevet September 4, 2023 Skrevet September 4, 2023 (endret) Var et sårt behov med en god runde for å slipe vekk rust fra bremser, samt gjøre hjulene runde igjen etter en uke stillestående 🙃 Endret September 4, 2023 av ///M-ini95 m-blå, papertiger, mslello og 21 andre reagerte på dette 24
liffi Skrevet September 4, 2023 Skrevet September 4, 2023 Lappe eksos for visning på BT er vel ikke krav at dem skal stå rett vel 😂 Ampera, fupsaker, ahj og 1 annen reagerte på dette 4
Dusy Skrevet September 5, 2023 Skrevet September 5, 2023 Fantastisk dag å ha turnusfri på Syvert, Marius2002, BimmerFan! og 18 andre reagerte på dette 21
Markus E30 Skrevet September 5, 2023 Skrevet September 5, 2023 Måtte sjekke om hengerfestet fungerte, og bruke 3 liter på mila🤪 Reef89, norbakken, Saltkjelen og 15 andre reagerte på dette 12 1 5
wSax Skrevet September 6, 2023 Skrevet September 6, 2023 Ny gammel bruksbil på plass. Får se om det blir bil av denne etterhvert. De gamle skiltene må leveres inn når nye skal hentes ut, og da passer det fint med godvær når E63en må brukes. fupsaker, papertiger, sveigis og 9 andre reagerte på dette 12
papertiger Skrevet September 6, 2023 Skrevet September 6, 2023 1 hour ago, wSax said: Ny gammel bruksbil på plass. Får se om det blir bil av denne etterhvert. De gamle skiltene må leveres inn når nye skal hentes ut, og da passer det fint med godvær når E63en må brukes. The Best of Bangle! Saltkjelen og Stawky reagerte på dette 2
wSax Skrevet September 6, 2023 Skrevet September 6, 2023 2 minutter siden, papertiger skrev: The Best of Bangle! Absolutt! En E65 ved siden av de to andre hadde vært konge, men jeg har ikke nerver til en E6x til. Hadde ikke noe tro på at jeg kom til å eie E60/61 igjen, men denne virker relativt uskrudd, så jeg tok sjansen. papertiger og sveigis reagerte på dette 2
liffi Skrevet September 7, 2023 Skrevet September 7, 2023 Vinterbil og spontan sommerferie greie som gjøres klar for vinter BimmerFan!, danskiii, Kolstad Jr. og 6 andre reagerte på dette 9
sveigis Skrevet September 7, 2023 Skrevet September 7, 2023 22 timer siden, wSax skrev: Ny gammel bruksbil på plass. Får se om det blir bil av denne etterhvert. De gamle skiltene må leveres inn når nye skal hentes ut, og da passer det fint med godvær når E63en må brukes. En bilpark etter min smak 🥰 wSax reagerte på dette 1
KKME30 Skrevet September 7, 2023 Skrevet September 7, 2023 2 biler vasket og neeesten klare for bmwccn treff👍 Syvert, ahj, hanssae og 9 andre reagerte på dette 12
Kolstad Jr. Skrevet September 8, 2023 Skrevet September 8, 2023 Funker knall på bane og. Sidelengs går det, hvem skulle trodd det på ei nesten 2 tonn diesel-balje? Snapchat-2145319054.mp4 Ampera, mslello, ///M-ini95 og 10 andre reagerte på dette 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå