Ron788m Skrevet Juli 25 Share Skrevet Juli 25 43 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Observerte et smykke i Stavern idag. Sommeren i en slik Z, da blir været straks noe varmere og sola skinner litt lenger, fantastisk bil. Gleder meg stort over at folk tar ut, og bruker biler med «litt ekstra sjel» på sånne dager. Noe å tenke på for alle. Jeg ble gjort oppmerksom på at en bekjent hadde kastet skateboardet sitt og fått massiv bilinteresse etter å ha sett en bil jeg hadde for ca 20 år siden. Et lett pådrag med halvsprek turbobil, ren og fin på 18”, var alt som skulle til. Det står noen smågutter på alle hushjørner om sommern. Ron Jeremy, papertiger, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Juli 25 Share Skrevet Juli 25 1 hour ago, Ron788m said: Gleder meg stort over at folk tar ut, og bruker biler med «litt ekstra sjel» på sånne dager. Noe å tenke på for alle. Jeg ble gjort oppmerksom på at en bekjent hadde kastet skateboardet sitt og fått massiv bilinteresse etter å ha sett en bil jeg hadde for ca 20 år siden. Et lett pådrag med halvsprek turbobil, ren og fin på 18”, var alt som skulle til. Det står noen smågutter på alle hushjørner om sommern. Ikke langt fra meg, så er det en rundkjøring som tar en til Hyggen og Drammen. Hyggen veiene er et yndet sted for bil og MC entusiaster grunnet de fine veiene langs fjorden. Og i den rundkjøringa står det ofte små kids som står klare med telefonene sine for å knipse bilder av alle de gromme bilene som kjører forbi Det gjør meg skikkelig glad å se at de viser såpass engasjement for alle slags biler, så lenge dem lager litt lyd: 45BF5758-59EA-4A5F-93A4-F05DF98734C9.mp4 BrokeBoi, BimmerFan!, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 25 Share Skrevet Juli 25 (endret) Litt bilentusiastme i Sirdal i dag også; G81 og Stelvio QV spottet i samme linse sammen med 530’en: M2C’en som stod rett bortenfor kom ikke med. Ei heller MX-5-følget med en ND og en NA/NB som kjørte forbi. Endret Juli 25 av papertiger BMWE39turbo, *MrB*, sveigis og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juli 26 Share Skrevet Juli 26 Veldig kult og få melding fra den offisielle BMW-kontoen på instagram, at de ville legge ut bilder av X5’n😄enda lettere og beholde denne kontra e70’n nå🤪 mslello, Stawky, Dusy og 16 andre reagerte på dette 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Juli 26 Share Skrevet Juli 26 Ingen som går for nærme bilen der hvertfall😅 papertiger, BimmerFan!, BMWE39turbo og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 26 Share Skrevet Juli 26 Nypolert og klar for sommerfest imorgen : Marius2002, Ampera, papertiger og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juli 26 Share Skrevet Juli 26 GtiGtr, BMWE39turbo, Ingen og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juli 26 Share Skrevet Juli 26 Møkkete og ferielastet på Atlanterhavsveien, og rengjort hjemme på tunet etter ca 1500km. Marius2002, BimmerFan!, Reef89 og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 26 Share Skrevet Juli 26 Prøve med litt mindre krom 🤔 Fortsatt ikke funnet noen brukbare felger 🙃 BimmerFan!, ///M-ini95, papertiger og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 26 Share Skrevet Juli 26 20 minutes ago, Daniel. said: Prøve med litt mindre krom 🤔 Fortsatt ikke funnet noen brukbare felger 🙃 Fin bil! Hva med E92 M3-felgene som ligger for salg? Style 260 og 220. Tror spesielt 260 kunne gjort seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 26 Share Skrevet Juli 26 (endret) 28 minutter siden, papertiger skrev: Fin bil! Hva med E92 M3-felgene som ligger for salg? Style 260 og 220. Tror spesielt 260 kunne gjort seg. Takk Er mest ute etter 19" felger. 260M er helt greie, men hadde heller valgt 219M (vet ikke hvorfor de er annonsert som 260M) om jeg skulle gått for 18" E9x M3 felger. Endret Juli 26 av Daniel. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 27 Share Skrevet Juli 27 Ampera, ///M-ini95, Dusy og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 27 Share Skrevet Juli 27 Here we go again Snagg30, ///M-ini95, *MrB* og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind92 Skrevet Juli 28 Share Skrevet Juli 28 Kveldsbilde fra Hardanger tidligere denne uka Kjennern, Reef89, Ampera og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 29 Share Skrevet Juli 29 papertiger, Dusy, Saltkjelen og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå