Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, Ron Jeremy skrev:

Observerte et smykke i Stavern idag.

Sommeren i en slik Z, da blir været straks noe varmere og sola skinner litt lenger, fantastisk bil.

IMG_1227.jpeg

IMG_1228.jpeg

Gleder meg stort over at folk tar ut, og bruker biler med «litt ekstra sjel» på sånne dager.

Noe å tenke på for alle. Jeg ble gjort oppmerksom på at en bekjent hadde kastet skateboardet sitt og fått massiv bilinteresse etter å ha sett en bil jeg hadde for ca 20 år siden. Et lett pådrag med halvsprek turbobil, ren og fin på 18”, var alt som skulle til. Det står noen smågutter på alle hushjørner om sommern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Ron788m said:

Gleder meg stort over at folk tar ut, og bruker biler med «litt ekstra sjel» på sånne dager.

Noe å tenke på for alle. Jeg ble gjort oppmerksom på at en bekjent hadde kastet skateboardet sitt og fått massiv bilinteresse etter å ha sett en bil jeg hadde for ca 20 år siden. Et lett pådrag med halvsprek turbobil, ren og fin på 18”, var alt som skulle til. Det står noen smågutter på alle hushjørner om sommern.

Ikke langt fra meg, så er det en rundkjøring som tar en til Hyggen og Drammen. Hyggen veiene er et yndet sted for bil og MC entusiaster grunnet de fine veiene langs fjorden. Og i den rundkjøringa står det ofte små kids som står klare med telefonene sine for å knipse bilder av alle de gromme bilene som kjører forbi :D Det gjør meg skikkelig glad å se at de viser såpass engasjement for alle slags biler, så lenge dem lager litt lyd: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bilentusiastme i Sirdal i dag også; G81 og Stelvio QV spottet i samme linse sammen med 530’en:IMG_2697.thumb.jpeg.2b98bda06e8c00c51478d7ab43befb0e.jpeg

M2C’en som stod rett bortenfor kom ikke med. Ei heller MX-5-følget med en ND og en NA/NB som kjørte forbi.

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutes ago, Daniel. said:

Prøve med litt mindre krom 🤔

IMG20240726161723.thumb.jpg.69f50eac5db77c9033c332b37f94e0d8.jpg

Fortsatt ikke funnet noen brukbare felger 🙃

Fin bil! Hva med E92 M3-felgene som ligger for salg? Style 260 og 220. Tror spesielt 260 kunne gjort seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, papertiger skrev:

Fin bil! Hva med E92 M3-felgene som ligger for salg? Style 260 og 220. Tror spesielt 260 kunne gjort seg.

Takk :)

Er mest ute etter 19" felger.

260M er helt greie, men hadde heller valgt 219M (vet ikke hvorfor de er annonsert som 260M) om jeg skulle gått for 18" E9x M3 felger.

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...