EspenM3css Skrevet Oktober 6 Share Skrevet Oktober 6 Ble nok en av de siste turene for sesongen, ble 17.000km denne sesongen🫠 men verdt vær km😚 takk til @sdhild99 for å la meg prøve e34n. En heeelt annen bil, men byr på ting ikke cs har å by på MagnusAG99, Saltkjelen, liffi og 18 andre reagerte på dette 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 6 Share Skrevet Oktober 6 "Hurtiglading" av min sekssylindrede elbil 😅 Første fylling siden Juli, med andre ord så har jeg nå kjørt 2400 km på en tank med bensin (70 liter). Når bensinen står så lenge i tanken så tenker jeg det er greit å fylle 98, den E10 95 bensinen er jo ikke så glad i å stå noe mer enn en måned. BimmerFan!, sandersander, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdhild99 Skrevet Oktober 7 Share Skrevet Oktober 7 11 hours ago, EspenM3css said: Ble nok en av de siste turene for sesongen, ble 17.000km denne sesongen🫠 men verdt vær km😚 takk til @sdhild99 for å la meg prøve e34n. En heeelt annen bil, men byr på ting ikke cs har å by på Takk selv, i går ble en bra dag og muligheten til å prøve en M3 CS går inn i minnebanken som en fantastisk opplevelse. Når man til vanlig kjører Mondeo og Leaf, og det å kjøre moderne M-biler ikke er en daglig opplevelse, blir dette ekstra stas. Terningkast 6 🤩 Det er klart at både old school og new school bringer ulike ting til bordet som begge har sin sjarm på ulike måter. Til tross for 3.8L må E34 M5 piskes mellom 4500 - 7000, men til gjengjeld får man en fantastisk lydopplevelse, både i form av eksosolyd og innsugslyd når vinduer og takluke er lukket. 6-trinns manuell girkasse byr på muligheten for førerstyrt rev-matching og en tilfredsstillende følelse når det klaffer. Litt mindre presis styring bør man velge å anse som en sjarm. M3 CS på sin side bringer til bordet en overflod av rå kraft. Dette er bilen som kan spinne hvor langt du ønsker dersom du velger å slå av antispinn, noe som selvfølgelig ikke finnes i E34. Godt hjulpet av to turboer er kraften tilgjengelig helt fra 1000rpm. I kombinasjon med moderne presis styring og kjeramiske bremser er dette en oppvisning i M-power og presisjon. Takk for turen 🤩 EspenM3css, fupsaker og papertiger reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Oktober 7 Share Skrevet Oktober 7 Greit å ha flere biler og velge når sparebøsse er sperret inne av defekt bil. sveigis, Saltkjelen, BrokeBoi og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Oktober 7 Share Skrevet Oktober 7 12 timer siden, EspenM3css skrev: ble 17.000km denne sesongen🫠 men verdt vær km😚 Helt nydelig å lese at bilen blir brukt! dette er så mye bedre en de som kjøper bil og flekser litt med bilder på Instagram før den selges i rekordfart igjen. mossing 92, fupsaker, EspenM3css og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenM3css Skrevet Oktober 7 Share Skrevet Oktober 7 2 timer siden, Snagg30 skrev: Helt nydelig å lese at bilen blir brukt! dette er så mye bedre en de som kjøper bil og flekser litt med bilder på Instagram før den selges i rekordfart igjen. Ble for øvrig en skrivefeil, skulle stå 27.000km 😅🥴 papertiger, Markus E30, laffe og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet Oktober 7 Share Skrevet Oktober 7 (endret) Lørdag på Strømsø, Drammen Lakkert i Portimao Blue og full Shadowline Endret Oktober 7 av Mr. Erling Skulebollen, Rita G, hanssae og 16 andre reagerte på dette 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Oktober 7 Share Skrevet Oktober 7 (endret) Ikke så ille vinterfelger på denne Endret Oktober 7 av Snagg30 Reef89, m-blå, Saltkjelen og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 7 Share Skrevet Oktober 7 20 hours ago, Fredrik 90 said: "Hurtiglading" av min sekssylindrede elbil 😅 Første fylling siden Juli, med andre ord så har jeg nå kjørt 2400 km på en tank med bensin (70 liter). Når bensinen står så lenge i tanken så tenker jeg det er greit å fylle 98, den E10 95 bensinen er jo ikke så glad i å stå noe mer enn en måned. Så sjelden fylling står vel som et praktisk bevis på at denne drivlinjen passer kjøremønsteret deres som fot i hose! Starter du opp motoren med vilje av og til, eller går det på strøm så langt det lar seg gjøre? fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 7 Share Skrevet Oktober 7 9 minutter siden, papertiger skrev: Så sjelden fylling står vel som et praktisk bevis på at denne drivlinjen passer kjøremønsteret deres som fot i hose! Starter du opp motoren med vilje av og til, eller går det på strøm så langt det lar seg gjøre? Ja dette passer vårt kjøremønster veldig bra, blir mye lokal kjøring. Fra å fylle diesel for 1200,- ca en gang i måneden bruker jeg nå strøm for ca 300,- måneden. Går det mer enn 14 dager uten at bensinmotoren har vært startet så kjører jeg en god tur i Sport. Men relativt ofte så er vi på motorveien og da kjører jeg på bensin da å kjøre på strøm her er lite hensiktsmessig. Også er det jo artig hvordan bilen totalt forandrer karakter så fort du starter bensinmotoren. fupsaker og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivi91 Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 Etter å bare hatt Ford og Subaru i en årrekke så ble det denne gangen BMW på meg. 😁 Min far har hatt BMW siden år 2000, og jeg har ingen tvil om at det er gode biler. Driver å vurderer campingvogn til neste sommer, så ønskte å få på plass en bedre trekkbil enn Subaru diesel'en jeg hadde med tungt giret manuell kasse. Jeg overtalte en kollega av meg til å selge meg X5en hans som han har eid siden 2015. Bilen er påkostet og virker veldig solid. Det er en 2009 X5 E70 M-Sport med M57 235 hk og 3500 kg hengervekt. 🙂 Dusy, fupsaker, BimmerFan! og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 Siste reisen som dem sier Markus E30, fupsaker, gnilb og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 1 time siden, liffi skrev: Siste reisen som dem sier Var det ikke veldig mye brukbare deler på den da? Tenker på hjul, felger, dører, fangere, lykter osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 Det er en plan😎 fupsaker, liffi og norbakken reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 34 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Var det ikke veldig mye brukbare deler på den da? Tenker på hjul, felger, dører, fangere, lykter osv Joda! Skinn interiør. 3.5 motor, bremsediff mm 🥸 donert til et godt formål ⬆️ fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå