Rita G Skrevet September 17 Skrevet September 17 I4 i soloppgang... Ikke ren, men straks time for rebehandling av coating, så det får gå litt til 😊 Marius2002, papertiger, EspenM3css og 11 andre reagerte på dette 14
Dusy Skrevet September 17 Skrevet September 17 Feirer Karpe billetter med et lite bilde av babyene 😍 Ampera, papertiger, Markus E30 og 12 andre reagerte på dette 15
Dusy Skrevet September 18 Skrevet September 18 En ren safir sort i høstmørket Ampera, Rita G, Orjan og 7 andre reagerte på dette 9 1
mr.pingu Skrevet September 18 Skrevet September 18 On 9/14/2025 at 8:51 PM, liffi said: Er så mye annen Bobble posting her så en til går vel greit 😅 fikk montert nye hjul i dag .. det måtte testes Er den løftet? Orjan og Yngvejos reagerte på dette 2
Orjan Skrevet September 18 Skrevet September 18 På 14.9.2025 den 0.33, KKME30 skrev: Fra dagens treff på 60års jubileumet til alpina👍 Du må gjerne dele flere bilder derfra.. 🙂 sveigis og hanssae reagerte på dette 2
KKME30 Skrevet September 18 Skrevet September 18 1 time siden, Orjan skrev: Du må gjerne dele flere bilder derfra.. 🙂 Kommer👍😅 skal se om jeg får lagt ut noen til helga😅 tror jeg tok nærmere 400 bilder den dagen😅 Ingvaldsen, Markus E30, hanssae og 1 annen reagerte på dette 3 1
Gnukkelars Skrevet September 18 Skrevet September 18 På 10.9.2025 den 21.24, Andreas_R skrev: Høststemning Oppsett av senk køyre du med her? Og kva er erfaringane dine mtp komfort og slitasje på drivaklsinger ol.? (Dersom du har eigd bilen i original stand også vel å merke.) Har 730d xdrive 13 mod sjølv, i samme farge, foreløpig himmelhøg framme. Eigen tråd på den kjem etterkvart.
Andreas_R Skrevet September 18 Skrevet September 18 15 minutter siden, Gnukkelars skrev: Oppsett av senk køyre du med her? Og kva er erfaringane dine mtp komfort og slitasje på drivaklsinger ol.? (Dersom du har eigd bilen i original stand også vel å merke.) Har 730d xdrive 13 mod sjølv, i samme farge, foreløpig himmelhøg framme. Eigen tråd på den kjem etterkvart. Dette er H&R 40mm senk fra GS bildeler. Senket på lufta bak, ca 35mm. Bilene er jo på stylter originalt. Merker ingenting på komforten, veldig fin å kjøre med. Slitasje på drivakslinger har jeg ingen erfaringer med. Se forøvrig tråden min 😊 Gnukkelars reagerte på dette 1
sveigis Skrevet September 18 Skrevet September 18 535i i kveldssol etter testkjøring : mslello, Eystein Ose, Orjan og 9 andre reagerte på dette 12
eivi91 Skrevet September 18 Skrevet September 18 Overtidsmiddag with a view. 🍔🍟🥤 EspenM3css, sveigis, Saltkjelen og 6 andre reagerte på dette 9
drturbo Skrevet September 18 Skrevet September 18 En e28 som ikke klarer å holde regnet ute av bagasjen, står inne til tørk… Dusy, eivi91, sveigis og 4 andre reagerte på dette 7
EspenM3css Skrevet September 19 Skrevet September 19 🫣 sdhild99, GtiGtr, Ampera og 4 andre reagerte på dette 3 1 3
Dusy Skrevet September 19 Skrevet September 19 @EspenM3cssdet er nettopp derfor mange lurer på om jeg er innenfor autismespekteret når det kommer til parkering 😅 EspenM3css reagerte på dette 1
EspenM3css Skrevet September 19 Skrevet September 19 8 minutter siden, Dusy skrev: @EspenM3cssdet er nettopp derfor mange lurer på om jeg er innenfor autismespekteret når det kommer til parkering 😅 Er jo vi som er normale!… til en viss grad😬 sdhild99, Stawky og Dusy reagerte på dette 1 2
Fredrik 90 Skrevet September 19 Skrevet September 19 Høyt oppe i de Sveitsiske Alper i dag 😎 laffe, Dusy, ahj og 5 andre reagerte på dette 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå