Gå til innhold

Du gjør det helt feil!-tråden


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

55 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Jeg liker mangfold, men jeg undrer til stadighet hva som foregår når man tenker at enorme "dieselstusser" er fine greier. Why? :blink:

Har sett akkurat det samme på noen E61 og. En svær dieselstuss på begge sider. Ikke heeelt min smak.

Men ellers var F11n fin da :)  Svindyre delte Work Zistance felger også.

18 minutter siden, Evopower skrev:

Rett å slett imponert! (Sarkastisk)

Haha, begynte å lure litt der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Saltkjelen skrev:

Jeg liker mangfold, men jeg undrer til stadighet hva som foregår når man tenker at enorme "dieselstusser" er fine greier. Why? :blink:

Nå trenger det jo ikke å være tilfellet her, men selv sliter jeg med tanken på skiboks/takboks bare fordi det er «kult».

Skiboks er aldri pent, uansett. Ja, det finnes skibokser som er pene isolert sett, men de er der for en grunn. Det blir litt det samme som å dra på en varehenger for moroskyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, awt skrev:

Skiboks er aldri pent, uansett. Ja, det finnes skibokser som er pene isolert sett, men de er der for en grunn. Det blir litt det samme som å dra på en varehenger for moroskyld.

Jepp! Men av og til et nødvendig onde. Fælt.

B85C2E0D-95FA-41A4-A589-23BD5D552C5D.thumb.jpeg.d6adf5054149b12bc776ee7a2d3e5177.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, awt skrev:

Nå trenger det jo ikke å være tilfellet her, men selv sliter jeg med tanken på skiboks/takboks bare fordi det er «kult».

Skiboks er aldri pent, uansett. Ja, det finnes skibokser som er pene isolert sett, men de er der for en grunn. Det blir litt det samme som å dra på en varehenger for moroskyld.

Der er vi helt enige! En kollega av meg setter på skiboks samtidig med vinterhjul, og av igjen når sommerhjulene kommer på. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskestuket er viktig for mange...skiboks inkludert 😛

ting på taket som er stilig, tenker jeg må være boble med tidsriktig takgrind og treski festet opp langs bakvindet. Eller andre lignende biler fra samme tidsalder :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...