Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Walkabout skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=154981803

G30 facelift...? Kan vel umulig stemme. Eneste som er nytt her må vel være live cockpit. 

Det er ikke en LCI, den kommer ikke før til våren. Dette er bare en oppdatert modell med Live cockpit (som ser helt fail ut spør du meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Det er ikke en LCI, den kommer ikke før til våren. Dette er bare en oppdatert modell med Live cockpit (som ser helt fail ut spør du meg)

Det jeg tenkte, rart at Bavaria skriver facelift da. Synes Live Cockpit så skikkelig bra ut jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

https://www.nettavisen.no/livsstil/audi-e-tron-ble-plutselig-160000-kroner-billigere/3423835926.html

Ser Audi lanserer sin andre El suv, koster nå under 500.000.-

Imponerende, jeg tenker at IX3 ikke kan være stort dårligere, da batteriet dens, er på størrelse med e-tron 50.

Det bør vel snart komme noen nyheter om denne snart, hybriden av X3 kommer vel i Desember, blir spennende å se om regjeringen vil beholde nåværende "spons" av hybridene, hvis ikke har X3 hybrid dårlig tid...

Når skulle IX3 være her, var det skissert Q2?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.8.2019 den 13.11, Walkabout skrev:

Det jeg tenkte, rart at Bavaria skriver facelift da. Synes Live Cockpit så skikkelig bra ut jeg :) 

Helt enig, @Walkabout

Det er ikke bare live cockpit. Bilen har fått mytt brukergrensesnitt på idriven ID7, lengre rekkevidde og så tilgjengelig som xdrive. Om dette klassifiseres som facelift vet ikke jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chris A skrev:

Helt enig, @Walkabout

Det er ikke bare live cockpit. Bilen har fått mytt brukergrensesnitt på idriven ID7, lengre rekkevidde og så tilgjengelig som xdrive. Om dette klassifiseres som facelift vet ikke jeg:)

Nei, det kvalifiseres ikke som noen facelift dette. Det blir akkurat på samme måte som at sine forgjengere løpende opp igjennom livssyklusen blir oppdatert med mindre ting for å holde tritt med følget. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, StigJ skrev:

Kult å kjøre rundt i lykter og vinduer på hjul... Hva er poenget å lakkere en bil i en ikke-farge som får absolutt alle formene til å forsvinne ](*,)

Jeg trodde først det var en dårlig MS Paint-photoshopping av bildet... Det der såg absolutt ikke bra ut, og langt over grensen til tacky. Tror _faktisk_ jeg kunne blitt flau over å ha kjørt rundt i en slik bil. I Østen og Asia derimot, not so much. Der er nok denne midt i blinken, så denne føyer seg vel bare til i rekken av noe av det vi har sett fra Bayern den siste tiden vedrørende markedsinnflytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Walkabout skrev:

http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=52157

Synes ikke skissene er helt i tråd med spionbildene, men hvis skissene stemmer så blir dette noe av det kuleste BMW har laget på lenge!

Jeg synes BMW kommer ikke noe spennende i disse dager. Jeg vil heller bruke penger på en i3 som begynner å bli et gammelt design men den holder seg bra. Men etter å ha sett lanseringen av Porsche Taycan blir det definitivt nye bilen innen to år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...