Walkabout Skrevet Desember 9, 2020 Share Skrevet Desember 9, 2020 https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/aPG8ba/prisen-er-klar-ny-kinesisk-luksus-elbil-blir-tilgjengelig-i-norge?utm_source=vgfront&utm_content=row-2 Denne ser jo mer ut som en BMW enn BMWs egen iNext gjør. Fin-fin pris også! Skikkelig lekker BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Desember 9, 2020 Share Skrevet Desember 9, 2020 tennbrikket og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 9, 2020 Share Skrevet Desember 9, 2020 BMW ix på Norgesbesøk.. papertiger, Walkabout, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Desember 10, 2020 Share Skrevet Desember 10, 2020 Den så i grunn bedre ut med full kamuflasje, kanskje foliere den slik😆 fupsaker, Saltkjelen og HenrikSolberg reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 10, 2020 Share Skrevet Desember 10, 2020 1 time siden, KireS skrev: Den så i grunn bedre ut med full kamuflasje, kanskje foliere den slik😆 Frontlyktene ser bedre ut enn VW løsningen. Men vi trenger et designspråk som kan være med oss en tiår eller to, noe man gjenkjenner som automatisk trekker tankene mot BMW, slik Coronoringene var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 10, 2020 Share Skrevet Desember 10, 2020 2 timer siden, KireS skrev: Den så i grunn bedre ut med full kamuflasje, kanskje foliere den slik😆 Hehe, ja dette er en av få biler som egentlig bare kan leveres med kamuflasjen på.. ahj og Saltkjelen reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 10, 2020 Share Skrevet Desember 10, 2020 Nå får vi bare håpe at BMW spiller oss et stort puss med de lavtsittende lyktene på X7 LCI og kommende X8. Dette er rett og slett nitrist utvikling i så fall. Ellers begynner man å se spionbilder av neste generasjon 2-serie Active Tourer. Overraskende nok, er det at kommende generasjon X1 virkelig ser BMW ut. Her synes jeg faktisk proporsjonene stemmer overraskende godt. Og til slutt en erkeekte BMW med deilig coupé-fasong. fupsaker og mslello reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 10, 2020 Share Skrevet Desember 10, 2020 @Saltkjelen en slik X7 kan slå stort an i Kina. Hvilket ser ut til å være det markedet en designer for å tekkes ser det ut som. Klarer heller ikke å fri meg fra assosiasjonene til disse bilene: Walter White's Aztek: C4 Cactus Gen1: C4 Picasso: fupsaker, Werther og Fredrik reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Desember 10, 2020 Share Skrevet Desember 10, 2020 (endret) Alle de bilene minner meg om han her som er på barne tv til tider. Endret Desember 10, 2020 av Snagg30 Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 10, 2020 Share Skrevet Desember 10, 2020 (endret) Det var såvidt jeg vet Citroën C4 Picasso II som startet trenden med en LED bar over de lave hovedlysene så tidlig som i 2013, men grunnriset til dette designet kommer uten tvil fra Pontiac Aztek anno 2000. Citroën C4 Cactus I kom på markedet i 2014. Citroën kommer forøvrig med en ny C4 generasjon i disse dager og der har de tatt dette designet et skritt videre på en ganske fin måte synes jeg. C4 Cactus II vil bli avsluttet. Bilen kommer både i en elektrisk utgave (med den samme drivlinjen som f.eks Peugeot 3008) og med alminnelige motorer. Endret Desember 12, 2020 av Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Desember 10, 2020 Share Skrevet Desember 10, 2020 Jeg håper og tror de kødder (de må jo det??) med oss med hvordan de har lagt opp kamuflasjen for at vi ikke skal skjønne hvordan den blir. Den kan jo ikke bli seende slik ut vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 11, 2020 Share Skrevet Desember 11, 2020 Mer BMW lykter på nye Tiguan jo 🤦🏼♂️ Saltkjelen, ogee1 og Walkabout reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Desember 17, 2020 Share Skrevet Desember 17, 2020 Kan hende det har vært diskutert tidligere, men jeg forstår ikke hvorfor BMW har gått bort ifra integrert skjerm. En ting jeg alltid har mislikt med Audi er den opp stikkende skjermen, ser ikke noe pent ut. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=201163283 uglefossen, laffe og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 17, 2020 Share Skrevet Desember 17, 2020 BMW har heldigvis oppdaget at dette ikke var bra og er nå på vei til å senke skjermen mer ned i dashbordet igjen. Se bare på X5 og G20 3-serie. Men jeg må jo si, at som eier av en BMW med en sånn oppstikkende skjerm at det er utrolig intuitivt å bruke. Du har skjermen i umiddelbar nærhet av synsfeltet, bakdelen er at det rent visuelt er mindre elegant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Desember 17, 2020 Share Skrevet Desember 17, 2020 @Fredrik 90 Det er sant, jeg er glad jeg får det i min bil. Ja jeg kan forstå det at den er i umiddelbar nærhet men det føler jeg de egentlig er uansett. Personlig så gjør det ingenting om de havner litt utenfor synsfeltet, føler de som stikker opp er litt i veien. Og HUD display har blitt såpass bra at jeg bruker ikke skjermen så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå