Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 hours ago, *MrB* said:

Litt mer G70:

image.thumb.png.5a1a130a750c5609bd27de23c57b2cb6.png

Hadde aldri trodd jeg skulle si det, men det ser ikke så ille ut. Litt småarrogant "Fløtt deg!" over den fronten der.

Ser da nesten helt lik ut dagens G70.

Skrevet
1 hour ago, Snagg30 said:

Hver gang BMW lanserer noe nytt får jeg stemmen hans i hodet "dræp mig"IMG_1706.jpeg.93b2d53dcaebd036df4a32f852a29d5a.jpeg

Jeg dauer, Simon 😂 spurte fruen på IG hva hun syntes. Fikk én setning tilbake og det var: «den var stygg»

Kommer fra ei som kjører første gen Model 3 🙂

Skrevet (endret)
1 time siden, Ove67 skrev:

Ser da nesten helt lik ut dagens G70.

Småting som fjerning av doble sett horisontale lykter og "knekken" i øvre del av grillen, sammen med mer aggressive hovedlys gjorde mye for min del. Må innrømme at horisontal grill også så bra ut på denne.  Glorien rundt grillen kunne jeg spart meg for, men det antar jeg kan velges bort eller slås av.

Screenshot_2026-03-18-19-06-09-02_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.thumb.jpg.bbb32772d30a1c191bdfc0c0d3fc94b9.jpgScreenshot_2026-03-18-19-05-35-97_a6a855e3920e1b61ee92a1da3bd5d159.thumb.jpg.f560125485866ed64e6db171e57c3ac5.jpg

Endret av laffe
Skrevet
1 time siden, Ron Jeremy skrev:

Skal ratte iX3 til Mandag, men ville ha referansen (iX) som benchmark.
Så kjører først LCI iX, deretter iX3.

Skribler ned noe her inne, hvis jeg blir inspirert?

Er veldig spent på den sammenligningen. Synes prisen er høy på iX3 vs iX uten at jeg har kjørt de

Skrevet
1 time siden, Dusy skrev:

Jeg dauer, Simon 😂 spurte fruen på IG hva hun syntes. Fikk én setning tilbake og det var: «den var stygg»

Kommer fra ei som kjører første gen Model 3 🙂

Jeg synes det er gøy å spørre andre som ikke er så inne i BMW som jeg selv om hva de synes om nye modeller. Viste den til kona her, første hun spurte er "Hva er det?" 😂 Så sier jeg at det er nye BMW i3, elektrisk 3-serie. Hun rynker på nesen og studerer bildene litt mer inngående før hun avslutter med "Hvis dette hadde vært en kinabil så hadde den sett grei ut, men fra BMW hadde jeg forventet mer. Den ser jo ikke ut som noe, bare en bil med fire hjul". Må si meg enig der altså…

Skrevet

@Dusy @Fredrik 90 minnes den gangen jeg og fruen var på vei hjem i hver sin bil og vi møtte på en M6, da ringte hun meg drit gira og lurte på hvilke bil det var. Siden den gang har hun hatt lyst vi skal kjøpe M6 i matt farge (ikke spør om fargen). uansett hun har null interesse av bil og hver gang jeg har vist henne nyere biler fra BMW så er hun som de over her. 

Skrevet
57 minutter siden, KireS skrev:

Er veldig spent på den sammenligningen. Synes prisen er høy på iX3 vs iX uten at jeg har kjørt de

Nettopp min tanke.

Og jeg tror vel ikke prisen på iX går opp akkurat..

Så spent på å se inntrykkene man sitter igjen med etterpå.

Skrevet

Festlig @Dusy og @Fredrik 90, nøyaktig det samme som kona mi sa når jeg viste bildene i går 😂 hun er ei som enda savner F36’en sin, og helst hadde sett at i3’en ble bytta tilbake til den 😬

Skrevet

Vel, det kommer en ICE-utgave også som ser litt mer klassisk tysk ut i designet. Det blir mer rettferdig å sammenligne andre 3-serier mot denne.

Her er begge med wrap, men gir en pekepinn på hvordan den vil se ut. Vi kjenner jo nå i3, og vi ser siluetten til 3-serie ICE. 

IMG_7937.thumb.webp.ed61a34af4c198a4442f0c2f7b5da165.webp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   3 medlemmer

• Opprett ny...