papertiger Skrevet Februar 3, 2021 Share Skrevet Februar 3, 2021 +1 @Saltkjelen - 6WA er tidenes fineste BMW-instrumentpanel etter min mening. 6WB ser mer moderne ut, men litt for flashy etter min smak. @Walkabout fikk du fikset dyseproblemet her lokalt i Stavanger? Skulle til å foreslå Moe Auto, men siden du har fått fikset det er jo ikke det vits i fupsaker og ogee1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 3, 2021 Share Skrevet Februar 3, 2021 Bra den hvite perle er oppe og går igjen 😎. Kan du tenke deg til noe så kjedelig å bruke penger på et verksted for å konstatere ting ,så viser det seg faktisk at det er feil likevel ?😩 Dumt formulert ,men du skjønner hva jeg vil frem til . Opplevde det samme på en Calibra. Brukte timer og penger på Opel og fikk konstatert at Turbo var iorden . Feil ,veldig feil et annet verksted fant årsaken og turbo var ødelagt. Hvertfall nå er din iorden og det er jo meget bra . Det snakkes instrument her ,og fra hvilket årstall / modell kom dette på originalt? Pent er det hvertfall. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 22, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2021 Ikke så mye som skjer med F11'en for tiden, den ruller og går. Men kommer en nyhet av typen "stor" på bilfronten i løpet av april mslello, BimmerFan!, Fahad og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 22, 2021 Share Skrevet Mars 22, 2021 Puh. Nyhet av typen stor, du. Den er da vitterlig mindre enn F11en.. Walkabout, lagunilla, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 22, 2021 Share Skrevet Mars 22, 2021 8 timer siden, Walkabout skrev: Ikke så mye som skjer med F11'en for tiden, den ruller og går. Men kommer en nyhet av typen "stor" på bilfronten i løpet av april Skal man altså vente så lenge med type stor nyhet ? Vel,spennede blir det hvertfall Walkabout 😊😊 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 22, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2021 8 minutter siden, Saltkjelen skrev: Puh. Nyhet av typen stor, du. Den er da vitterlig mindre enn F11en.. Haha, godt poeng. Til gjengjeld går den kanskje litt raskere enn F11'en da 4 minutter siden, sveigis skrev: Skal man altså vente så lenge med type stor nyhet ? Vel,spennede blir det hvertfall Walkabout 😊😊 Ja, jeg vil ikke røpe det helt før den er avhentet og det kan knipses bilder Takk Sveigis, det blir spennende. Gleder meg veldig selv. Ser forresten at jeg helt glemte å svare på spørsmålet i ditt forrige innlegg her. Jeg er neimen ikke helt sikker på når 6WA kom som tilvalg på F10/11, men tror ikke det var helt i starten. Lurer på om det var i løpet av 2011 en gang, kanskje mars eller juli? Vet iallfall at det var mulig å få på 2012-modellene, altså fra 07/2011. F11'en skal forresten beholdes, så det blir ikke noe som erstatter den gode, gamle sliteren, men heller noe til avlastning for den trofaste tjeneren Ron Jeremy, ///M-ini95, Marius2002 og 5 andre reagerte på dette 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 22, 2021 Share Skrevet Mars 22, 2021 Jeg gjetter på en Austin Yellow F82 M4! Tar all mangel på svar som et ja Walkabout og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 22, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2021 17 minutter siden, papertiger skrev: Jeg gjetter på en Austin Yellow F82 M4! Tar all mangel på svar som et ja Nå har jeg i alle fall ikke latt være å svare ///M-ini95, Marius2002, papertiger og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 23, 2021 Share Skrevet Mars 23, 2021 Jeg tipper en Toyota Yaris Hybrid i Oxide Bronze. Tar all mangel på svar som ja, samt alle svar som et ja! Walkabout, Daniel., fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mars 23, 2021 Share Skrevet Mars 23, 2021 Yaris gr 😎 Snagg30, fupsaker, Walkabout og 1 annen reagerte på dette 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mars 25, 2021 Share Skrevet Mars 25, 2021 På 23.3.2021 den 8.46, Evopower skrev: Yaris gr 😎 Den tror jeg er skikkelig morsom! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 25, 2021 Share Skrevet Mars 25, 2021 Tipper denne Walkabout, StigJ, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mars 25, 2021 Share Skrevet Mars 25, 2021 Hvis Stavanger og regionene rundt er i nærheten av å surre slik det er rundt Oslo, kan vi tippe på i3S? Fin sambo-/kjæreste-/konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 25, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2021 1 time siden, fupsaker skrev: Hvis Stavanger og regionene rundt er i nærheten av å surre slik det er rundt Oslo, kan vi tippe på i3S? Fin sambo-/kjæreste-/konebil. F11'en blir sambo-/kjæreste-/konebil heretter Det blir ikke noe elektrisk. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 25, 2021 Share Skrevet Mars 25, 2021 2 timer siden, Reef89 skrev: Tipper denne Det irriterer meg at jeg ikke behersker photoshop, for det hadde vært svært interessant å se denne med LAWYER-skilt, en sinna advokat-Raymond ut av vinduet som sier "Å sava, janteloven gjelle ikkje for me", sota ruter og Style 601. Anyone? Walkabout, ogee1, Ingvaldsen og 8 andre reagerte på dette 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå