Fahad Skrevet April 16, 2021 Share Skrevet April 16, 2021 Gratulerer Raymond, rå M4 😁 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 16, 2021 Share Skrevet April 16, 2021 Gratulerer med flott bil Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 16, 2021 Share Skrevet April 16, 2021 Gratulerer! Flott bil. Blir spennende å følge denne fremover. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 16, 2021 Share Skrevet April 16, 2021 (endret) Gratulerer! En innertier det der On 3/22/2021 at 6:58 PM, papertiger said: Jeg gjetter på en Austin Yellow F82 M4! Tar all mangel på svar som et ja Endret April 16, 2021 av papertiger fupsaker, Walkabout og sveigis reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 16, 2021 Share Skrevet April 16, 2021 Grattis med knallkul/gul M4 @Walkabout Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet April 16, 2021 Share Skrevet April 16, 2021 Gratulerer med råtøff bil @Walkabout! Med denne kommer det til å bli mange morsomme mil Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 16, 2021 Share Skrevet April 16, 2021 Gratulerer med fantastisk M4, Raymond! Selv hadde jeg sett frem til å se deg ratte rundt i den røde Subaruen med LAWYER-skilt, men det får bli ved en annen anledning. Daniel., Marius2002, Reef89 og 5 andre reagerte på dette 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet April 16, 2021 Share Skrevet April 16, 2021 Gratulerer! Den ser rå ut! Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 16, 2021 Share Skrevet April 16, 2021 Gratulerer, men må vel si det ikke kom som et sjokk. 😛 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 17, 2021 Share Skrevet April 17, 2021 Gratulerer med et råskinn av en bil! Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet April 17, 2021 Share Skrevet April 17, 2021 Nydelig bil👍 Regner med at Lawyer skiltet forblir på F11n og at du lar deg inspirere av Lincoln Lawyer i skilt valg til denne. Hva med "Uskuldig" eller "Frikjent"? Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet April 17, 2021 Share Skrevet April 17, 2021 Gratulerer med rå bil! Dette bør innby mange morsomme bil!!! Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 19, 2021 Share Skrevet April 19, 2021 Gratulerer igjen med knall bil! Blir spennende å se hva slags planer du har for bilen! Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 19, 2021 Forfatter Share Skrevet April 19, 2021 På 15.4.2021 den 22.23, Snagg30 skrev: Rått! Gratulerer Tusen takk, og selv gratulerer med flott E46 M3 På 15.4.2021 den 22.26, sveigis skrev: Dæven du 🥰 Gratulerer ,dette blir spennende. Tusen takk! Ja, nå kom det en fin mulighet til å gjøre guttedrømmen til virkelighet På 15.4.2021 den 22.37, Marius2002 skrev: Gratulerer med et beist Så på IG at en var solgt og her at du har kjøpt, så om det stemmer når jeg legger to og to sammen så har du iallefall en perfekt M4 😎 Helt konge!! Takker så mye for det! Ja, det var kanskje ikke så vanskelig å legge to og to sammen når jeg, med forkjærlighet for Austin Yellow M4, handlet bil samtidig som en Austin Yellow M4 ble solgt På 16.4.2021 den 6.29, Fahad skrev: Gratulerer Raymond, rå M4 😁 Tusen takk, Fahad! Skjønner godt at du har trives godt i F8X-karosseriet, for en maskin På 16.4.2021 den 7.10, Kjennern skrev: Gratulerer med flott bil Tusen takk for det! Gøy å få mulighet til å leve ut drømmen med en M4. På 16.4.2021 den 8.09, ogee1 skrev: Gratulerer! Flott bil. Blir spennende å følge denne fremover. Takk skal du ha, skal få summet meg til å lage en egen tråd når det roer seg litt på jobb På 16.4.2021 den 9.17, papertiger skrev: Gratulerer! En innertier det der Hjertelig! Ja, 10/10 til deg for godt tippet På 16.4.2021 den 10.10, StigJ skrev: Grattis med knallkul/gul M4 @Walkabout Tusen takk, var på tide med noe farge på denne etter en sort og en hvit BMW På 16.4.2021 den 10.33, BimmerFan! skrev: Gratulerer med råtøff bil @Walkabout! Med denne kommer det til å bli mange morsomme mil Tusen takk! Ja, veldig moro allerede, får håpe det blir mulig med en tur nedover kontinentet utover høsten På 16.4.2021 den 12.32, Saltkjelen skrev: Gratulerer med fantastisk M4, Raymond! Selv hadde jeg sett frem til å se deg ratte rundt i den røde Subaruen med LAWYER-skilt, men det får bli ved en annen anledning. Tusen takk Lasse, og takk for hjelpa i helgen Haha ja, om det ikke hadde sett like tøft ut så hadde det i det minste sett minst like oppsiktsvekkende ut På 16.4.2021 den 13.17, mslello skrev: Gratulerer! Den ser rå ut! Tusen takk, all skryt til lagunilla her inne for gode modifiseringer - ikke altfor mye igjen for meg å gjøre På 16.4.2021 den 23.07, awt skrev: Gratulerer, men må vel si det ikke kom som et sjokk. 😛 Hehe nei, det har ligget som en liten favoritt dette her, så moro når muligheten endelig bød seg På 17.4.2021 den 9.04, Chris A skrev: Gratulerer med et råskinn av en bil! Tusen takk! Vanvittig prestada, men det som er enda mer imponerende er egentlig fremtoningen og designet på denne - særlig i litt spesielle farger som endrer seg avhengig av lys som Austin Yellow og f.eks. Sakhir Orange. Snerten og linjelekker På 18.4.2021 den 0.41, laffe skrev: Nydelig bil👍 Regner med at Lawyer skiltet forblir på F11n og at du lar deg inspirere av Lincoln Lawyer i skilt valg til denne. Hva med "Uskuldig" eller "Frikjent"? Takker så mye! LAWYER er flyttet over til å kunne brukes på M4'en, men får se hvor mye det blir brukt - blir (mer) enn nok oppmerksomhet som det er, uten skiltet. Hadde jeg vært forsvarsadvokat kunne en av de to absolutt vært noe å ha Utrolig bra film den Lincoln Lawyer, en av mine absolutte favoritter! På 18.4.2021 den 1.33, fxslin skrev: Gratulerer med rå bil! Dette bør innby mange morsomme bil!!! Tusen takk for det! Er helt vanedannende den lyden, spesielt fra M Performance titaneksosen, så gleder meg til mange smil per mil på denne fremover 15 timer siden, ahj skrev: Gratulerer igjen med knall bil! Blir spennende å se hva slags planer du har for bilen! Tusen takk for det og for henting på flyplassen i helgen! Heldigvis er denne ganske så fullspekket, så lite som trengs å gjøre, men noe småtterier blir det nok. Skal nå iallfall prøve style 601-hjulene på og se hvordan det blir, samt lakkere litt småtterier og holde den strøken. Et par andre småting som frister også, men det får jeg ta i tråden når jeg får opprettet en BimmerFan!, ahj, papertiger og 4 andre reagerte på dette 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 20, 2021 Share Skrevet April 20, 2021 (endret) Og selvsagt Raymond; siden det ikke akkurat er mange av oss her på bjerget; velkommen i 4er-klubben! Selv om det er en aldri så liten smule forskjell på vår 420d og din M4.. Med en slik hadde kanskje forskjellen minsket noe, i alle fall fargemessig? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=202344613 Endret April 20, 2021 av papertiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå