Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Den har jo lagt ute flere ganger før og. Også blitt postet her.
Bra bil og billig, men tungt marked og sikkert ikke bedre med bensinprisene til dags selv om det har vært billigere enn diesel en stund nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Snagg30 skrev:

Hadde jeg ikke kjøpt ny bolig for 2 uker siden hadde jeg garantert hentet denne. Latterlig billig for mye luksus! 
Regner med at denne ryker fort.. Får håpe jeg får solgt min nåværende bolig på budrunde neste uke så skal jeg love at jeg henter denne om den til den tid ikke er solgt. 😄😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja E60 er virkelig biler som har blitt "gratis", men gud bedre så mye "skrap" og mishandlede biler som ligger på Finn. Men hvor billig er det mulig å få en bra bruks E60 som er EU godkjent? Det er billig!!

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=261284224

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, F25x3 skrev:

Reklame for bil annonsert av ditt firma? Jeg har ikke noe i mot det, men jeg synes det er greit å vite om man har ambisjoner om å selge 'egen' bil. 

Jeg har bare annonsert for en bekjent så det var nå mest for å tippse bimmers folket.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Ja E60 er virkelig biler som har blitt "gratis", men gud bedre så mye "skrap" og mishandlede biler som ligger på Finn. Men hvor billig er det mulig å få en bra bruks E60 som er EU godkjent? Det er billig!!

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=261284224

 

Det må være mye bil for pengene hvis man kun skal ha en bruksbil. 

Men du verden så mye penere en bil blir så fort man henger på en koffert i stedet for den svære bakluka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...