Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
51 minutter siden, Skulebollen skrev:

Men til prisen av en ett år eldre x7 vet jeg hvilken jeg hadde valgt 😁

Ja prisen var litt stiv, han får nok ikke det for den. 

Skrevet

Denne gikk fort: G31 530xd 2018

Inn på Finn forrige torsdag, på fredag var den solgt. Godt utstyrt, kjempelav km og en relativt grei pris på 540k gjorde nok sitt.

Denne kom ut i dag: G31 530xd 2020

3 år nyere bil, 6 mnd gjenværende nybilgaranti, 1 eier, godt utstyrt. Men 660 lapper for en 4,5 år gammel 530, er ikke det grovt høyt?

Skrevet

Jo, jeg følger markedet som en hauk😅 Jeg hadde nok kjøpt den første du linket til usett hadde den hatt utvidet skinn, og aller helst en annen interiørfarge.

"alle" blir jo solgt. Etterspørselen er nok såpass høy iforhold til markedet at selv dyre biler forsvinner relativt raskt. Men tror at rundt 600 er "maks" for hva g31 prelci går for. ( Foruten 550d )

Det har trossalt ligget ute flere biler til rundt 430-450 med km. På 100-110.. siste halvåret. 

Skrevet
11 timer siden, Skulebollen skrev:

Jo, jeg følger markedet som en hauk😅 Jeg hadde nok kjøpt den første du linket til usett hadde den hatt utvidet skinn, og aller helst en annen interiørfarge.

"alle" blir jo solgt. Etterspørselen er nok såpass høy iforhold til markedet at selv dyre biler forsvinner relativt raskt. Men tror at rundt 600 er "maks" for hva g31 prelci går for. ( Foruten 550d )

Det har trossalt ligget ute flere biler til rundt 430-450 med km. På 100-110.. siste halvåret. 

Ja en G31 530d pre LCI "tåler" ikke noen høyere pris enn 600 000,-. Men det ser ut som de er omsettelige mellom 500 000-600 000,-..som du sier så blir bilene som ligger ute i dette prissjiktet solgt relativt greit. Synd det ikke er mer å hente på import egentlig, kunne syslet litt med dette på si. Hjalp en bekjent med å hente inn en 18 mod (regga i 17) G31 530d med riktig spekk og 70 000 km i sommer fra Sverige, kom på 540 000,- på skilt. Ikke noe å spare men når ønsket bil ikke var å oppdrive i Norge så var det likevel greit å gjøre det sånn. 

Skrevet

Flere som opplever at folk på finn ikke vil selge ting de har til salgs? Både med og uten fiks ferdig? Opplevd nå to ganger nylig at man blir ghosta også slettes annonsen etterpå og legges ut på nytt. Enten med helt lik eller litt annerledes pris. Ikke er det nyopprettede brukere heller, men verifiserte og med tilsynelatende bra rating. Har for øvrig gitt bud på prisantydning og har selv 10 i rating.

Skrevet
1 time siden, Tony Soprano skrev:

Har alltid vært svak for Bentley og Aston Martin. OK pris på denne 

https://www.finn.no/382348270

Denne bilen selges som rep objekt så jeg ville ikke si at dette er OK pris. Dette er biler som må være i orden når man kjøper dem for dette er ekstremt kompliserte og komplekse greier å skru på. Ingen deler er i utgangspunktet billig, men hvis man kryssjekker litt delenr så kan man være heldig at den samme delen tilhører en Audi A8 eller en Golf. Ny klimakompressor fra Bentley koster 62 000,-...men kompressoren er akkurat den samme som sitter i Golf MK5 og koster da 12 500 ,- i stede. Luftdemperene er de samme som på VW Phaeton og koster følgelig mindre. Det sies at det kan være lurt å ha skiltnr til en W12 Phaeton som man kan bruke til å sjekke opp litt priser og delenr på for å kryssjekke om passer på Bentleyen.  

Jeg er skikkelig svak for disse bilene, har vært det siden de var nye. Jeg har hatt Continental GT i kikkerten i mange år, det er ikke umulig at jeg går for noe sånt i fjern/nær fremtid. Men det sies at man skal gå for 2006 modell eller nyere da det på disse ble gjort en del tekniske oppgraderinger og forbedringer :)  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...