FransEirik Skrevet November 2, 2021 Share Skrevet November 2, 2021 https://www.finn.no/236708319 rå bil da!… hvor mye må man ut med for å fikse motor mon tro?.. Sjakalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet November 2, 2021 Share Skrevet November 2, 2021 7 minutter siden, FransEirik skrev: https://www.finn.no/236708319 rå bil da!… hvor mye må man ut med for å fikse motor mon tro?.. Fyfaen for en kombinasjon!! Denne var rå lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet November 2, 2021 Share Skrevet November 2, 2021 1 minutt siden, Snagg30 skrev: Fyfaen for en kombinasjon!! Denne var rå lekker Helt perfekt denne😊 Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet November 2, 2021 Share Skrevet November 2, 2021 29 minutes ago, FransEirik said: https://www.finn.no/236708319 rå bil da!… hvor mye må man ut med for å fikse motor mon tro?.. BMW S63 S63TU M5 M6 X5M X6M F10 F12 F13 F06 F85 F86 - Remanufactured Long Block | eBay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 2, 2021 Share Skrevet November 2, 2021 Jeg synes det er fascinerende at noen klarer å blåse en motor på 51 000 km. Noe sier meg at vedlikehold har vært mangelvare her.. Bilen er jo en USA import, og over der har de en helt egen evne til å kjøre i stykker ting leeeeenge før man klarer det samme her i Europa. Har vel med forskjellig mindset å gjøre Sjakalen og HenrikSolberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet November 2, 2021 Share Skrevet November 2, 2021 Mye legendariske kommentarer fra denne karen over om dagen.. gallay, HalvorK, Gabz og 3 andre reagerte på dette 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet November 2, 2021 Share Skrevet November 2, 2021 @Ampera sin onde tvilling? Km.stand og pris er også helt innafor. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=237391825 Ampera og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 2, 2021 Share Skrevet November 2, 2021 1 time siden, Clarity skrev: Mye legendariske kommentarer fra denne karen over om dagen.. Hva mener du med det? Eller rettere sagt, hva prøver du på her? Er det ikke litt rart at en motor totalhavarerer på 51 000 km? Da er det jo lett mistenke at det er tatt snarveier med vedlikeholdet. Jeg leser en del på amerikanske forum for BMW og det er helt merkelig hvilke problemer de har der, problemer som vi sjelden har hørt om i Europa på samme biler og modeller. De har i mange tilfeller dårligere bensinkvalitet og sånne verksteder som bytter olje på drop in er helt vanlig...sikkert mye feil oljebruk. I USA har de ett helt annet mindset når det kommer til forbrukervarer, ting er billigere og det er "bruk og kast". Jeg har fulgt med på en del You Tubere som kjøper seg brukte biler, mange har ikke en gang gått 100 000 miles men bilen ser helt utkjørt ut. Dette har vi diskutert før og amerikanere er noen særegne forbrukere. Vi snakker om landet hvor de må ha advarsel om varm kaffe på kaffekoppene 😅 Jarod, FransEirik, Reef89 og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet November 2, 2021 Share Skrevet November 2, 2021 31 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Hva mener du med det? Eller rettere sagt, hva prøver du på her? Er det ikke litt rart at en motor totalhavarerer på 51 000 km? Da er det jo lett mistenke at det er tatt snarveier med vedlikeholdet. Jeg leser en del på amerikanske forum for BMW og det er helt merkelig hvilke problemer de har der, problemer som vi sjelden har hørt om i Europa på samme biler og modeller. De har i mange tilfeller dårligere bensinkvalitet og sånne verksteder som bytter olje på drop in er helt vanlig...sikkert mye feil oljebruk. I USA har de ett helt annet mindset når det kommer til forbrukervarer, ting er billigere og det er "bruk og kast". Jeg har fulgt med på en del You Tubere som kjøper seg brukte biler, mange har ikke en gang gått 100 000 miles men bilen ser helt utkjørt ut. Dette har vi diskutert før og amerikanere er noen særegne forbrukere. Vi snakker om landet hvor de må ha advarsel om varm kaffe på kaffekoppene 😅 Støtter Fredrik i det han skriver her, har selv jobbet litt over dammen, det som har vært en gjenganger er at avansert utstyr oftere har stått i sju steiner der borte enn det samme utstyret gjorde her i landet. Vedlikeholdsprogram ble ikke følgt og hadde etterslep på månedsvis i enkelte tilfeller. Av og til må det være greit å kalle en spade for en spade. Når det er sagt så finnes det flinke folk der som her, men ofte er mentaliteten litt annerledes. Man vet jo heller aldri hva tilfellet er på denne aktuelle bilen. Jeg jobber for et amerikansk selskap med avdeling i Norge, der er en viss forskjell på hvordan man jobber der kontra her. 🙂 HenrikSolberg, sveigis, Fredrik 90 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 2, 2021 Share Skrevet November 2, 2021 Ja, det Fredrik skriver her er nok sannheten og ikke noe "legendarisk kommentar" Jeg har selv leste endel, mye på forumer utlands pga. at min 4.4i motor har svær dårlig rykte og det viser seg da at det rykte kommer nettopp fra statene og så klart havner hertil, der disse motorene havarer til de grader, gjerne før 100k km. nettopp pga. dårlig service og med dårlige produkter. Etter å ha lest dette og nærmest fått bekreftet at dette stort sett gjelder for biler der nede sover jeg trygt om natten og er ikke rett for min V8 skal si takk for seg. Ampera, Sjakalen, Fredrik 90 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 2, 2021 Share Skrevet November 2, 2021 (endret) Sitter med samme syn selv etter å ha traktert diverse US bilforum i 20 år. Og så er de eksperter på å klage på hver minste ting i tillegg. Alt skal gå på garanti. Endret November 2, 2021 av StigJ Ampera, Olaandref, Sjakalen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet November 2, 2021 Share Skrevet November 2, 2021 (endret) Til de som bestilte iX3 før M-sport kom så har man muligheten til å gjør det her for å løfte utseende! https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=236921713 Endret November 2, 2021 av Snagg30 laffe, fupsaker, mslello og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 2, 2021 Share Skrevet November 2, 2021 Tøff elbil😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilsen Skrevet November 2, 2021 Share Skrevet November 2, 2021 Dette må være god pris på en 750i 😊 https://www.finn.no/237425452 Sjakalen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 2, 2021 Share Skrevet November 2, 2021 Ahhh USA, der dealership er kalt stealership og man kjøper BMW bare for å kode ut funksjoner etterhvert som ting slutter å fungere. Oljeskift går hos Jiffy Lube som skriver kvitteringa uten å bytte noe som helst og da er man klar for drop-in dragracing etter å ha vært på Walmart-stasjonen og fylt på litt svovelvæske som tilfeldigvis har litt bensin blandet i seg. Når bilen er ferdig rævkjørt så konkluderer man med at en V8 fra 1970 som er på 6 liter i volum, samt bruker 6L/mil og har 230hk er mye mer holdbar og at BMW kun lager møkk. StigJ, Sjakalen, Fredrik 90 og 2 andre reagerte på dette 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå