Walkabout Skrevet Februar 21, 2022 Share Skrevet Februar 21, 2022 6 minutter siden, Maiken Benedicte Johansen skrev: Æ blir ukomfortabel når du sier ‘blodsenka’ 😂 «SKAL VI STIKKE PÅ STRIPA OG SJEKKE TRYKKET I BØØØØGDA» <- Sikkert dæ på en fredagskveld. Nei, 7-serie ser helt forferdelig ut. Samme med 1-serie og 2-serie. Skulle ikke vært lov. Alltid hyggelig med diplomatiske forumdebutanter her inne. Det skaper skikkelig god stemning. mathiseeen, StigJ, Daniel. og 13 andre reagerte på dette 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 21, 2022 Share Skrevet Februar 21, 2022 32 minutes ago, Maiken Benedicte Johansen said: Æ blir ukomfortabel når du sier ‘blodsenka’ 😂 «SKAL VI STIKKE PÅ STRIPA OG SJEKKE TRYKKET I BØØØØGDA» <- Sikkert dæ på en fredagskveld. Nei, 7-serie ser helt forferdelig ut. Samme med 1-serie og 2-serie. Skulle ikke vært lov. Hva du liker er opp til deg, jeg skal heller ikke stjele dine ordtak 😅 Over til annet. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=241901579 Ser det er tidvis en del av disse G31 540xd for salg og er litt keen på en av disse når Alpinaen blir solgt. Slik som den i linken, noen som har innvendinger på utstyrsmengde eller noe spesielt som mangler? Kom disse med laserlys i preface? sveigis, Walkabout og Pekka reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Februar 21, 2022 Share Skrevet Februar 21, 2022 2 minutter siden, danskiii skrev: Hva du liker er opp til deg, jeg skal heller ikke stjele dine ordtak 😅 Over til annet. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=241901579 Ser det er tidvis en del av disse G31 540xd for salg og er litt keen på en av disse når Alpinaen blir solgt. Slik som den i linken, noen som har innvendinger på utstyrsmengde eller noe spesielt som mangler? Kom disse med laserlys i preface? Ikke laserlys i pre-face, ellers tror jeg denne er nært opptil Alpinaen ytelsesmessig. Ellers kan du jo hente en D5S Allrad? Pekka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 21, 2022 Share Skrevet Februar 21, 2022 18 minutes ago, fupsaker said: Ikke laserlys i pre-face, ellers tror jeg denne er nært opptil Alpinaen ytelsesmessig. Ellers kan du jo hente en D5S Allrad? Er ikke for å beholde så tenker jeg skal ta ett par som er raskere å selge mtp forestående huskjøp fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Februar 21, 2022 Share Skrevet Februar 21, 2022 1 time siden, Maiken Benedicte Johansen skrev: Nei, 7-serie ser helt forferdelig ut. Synes du virkelig E38 og F01 er stygge? 😧 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 21, 2022 Share Skrevet Februar 21, 2022 Skulle gått til Specsavers…. liffi, Reef89, Kolstad Jr. og 5 andre reagerte på dette 3 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Februar 21, 2022 Share Skrevet Februar 21, 2022 17 minutter siden, Maiken Benedicte Johansen skrev: Ja, det synes æ. Dritstygge, faktisk. Alle har da rett til sin mening, men nå fornærmer du samtlige her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Februar 21, 2022 Share Skrevet Februar 21, 2022 Ignorer trollet, så kanskje hun forsvinner 🙄😉 Walkabout, Reef89, StigJ og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 21, 2022 Share Skrevet Februar 21, 2022 ..jeg er da virkelig spent på hva bil hun kjører og hva i all verden den Audaen er for noe.. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 21, 2022 Share Skrevet Februar 21, 2022 Det er lov å ha sin egen mening, men man bør prøve å presentere det litt mer edruelig. Jeg personlig likte ikke E36 for 10-15 år siden, følte at de var skikkelig stygge. Så fikk jeg en selv og nå håper jeg at jeg vil kunne kjøpe et pent eksemplar igjen før de fyker i det umulige hjørnet mtp pris. sveigis, fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Februar 21, 2022 Share Skrevet Februar 21, 2022 1 time siden, danskiii skrev: Er ikke for å beholde så tenker jeg skal ta ett par som er raskere å selge mtp forestående huskjøp Hvorfor nedgradere til g31? For å selge lettere eller fordi du er misfornøyd med alpina? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patta Skrevet Februar 21, 2022 Share Skrevet Februar 21, 2022 3 timer siden, liffi skrev: Kanskje finn.no burde legge ut ccn blad artikkel til noen annonsører BMWen til @Turbo-HF her inne det der mossing 92, ///M-ini95, liffi og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 22, 2022 Share Skrevet Februar 22, 2022 (endret) Håper de investerer i nytt kamera med autofokus når denne bilen er solgt https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=246407175 Og hva er dette for noe? Ser nesten ut som noe ettermontert tilhørende i 1999? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=222306190 Endret Februar 22, 2022 av StigJ Marius2002, Turbo-HF og Pekka reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 22, 2022 Share Skrevet Februar 22, 2022 Samme sak på denne BMW 3-serie | FINN.no Pekka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Februar 22, 2022 Share Skrevet Februar 22, 2022 13 minutter siden, Orjan skrev: Samme sak på denne BMW 3-serie | FINN.no I kombi-instrumentet er det kamera som overvåker sjåføraktiviteten. Kameraet evaluerer hodeposisjon og øyeåpning, og analyserer sjåførens oppmerksomhet. Dette system støtter forskjellige assistentsystemer i kjøretøyet. eks. Oppmerksomhetsassistent. Orjan, Pekka, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå