StigJ Skrevet Juli 25, 2023 Share Skrevet Juli 25, 2023 (endret) 7 minutter siden, Larsen4 skrev: Herregud for et bodykit😩 Ser ut som det har blitt bolta rett på orginal skjermene. Var det ikke denne som ble stjålet? Stemmer det https://www.budstikka.no/se-videoen-stjalet-bil-stikker-av-fra-politiet-krasjer-i-sivil-politibil-og-flykter/s/5-55-1280935 Når man er inne på M4. Denne var jo griselekker! https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=311702958 Endret Juli 25, 2023 av StigJ Larsen4, Orjan og Eystein Ose reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 25, 2023 Share Skrevet Juli 25, 2023 8 minutter siden, StigJ skrev: Når man er inne på M4. Denne var jo griselekker! https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=311702958 Er det bare meg som synes det der "M-Town" og "Born in M-Town" greiene til BMW er enormt tacky og kleint... Ron Jeremy, HenrikSolberg, Emilsen og 4 andre reagerte på dette 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 25, 2023 Share Skrevet Juli 25, 2023 Jeg ble direkte glad av dette bildet. Bort med plastikk og inn med skinn på hele dørtrekket (bortsett fra at de kjipet ut på dørlommen som fortsatt er deilig, skranglende hardplast). Det viser at BMW (delvis) kan hvis de vil. Walkabout, Kolstad Jr., lagunilla og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juli 25, 2023 Share Skrevet Juli 25, 2023 7 timer siden, Fredrik 90 skrev: Er det bare meg som synes det der "M-Town" og "Born in M-Town" greiene til BMW er enormt tacky og kleint... Sjeldent vært mer enig. Kommer den virkelig fra fabrikk slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juli 25, 2023 Share Skrevet Juli 25, 2023 2 minutter siden, HenrikSolberg skrev: Sjeldent vært mer enig. Kommer den virkelig fra fabrikk slik? Det gjør den! Var ikke klar over dette selv før i helga når jeg møtte en slik på Rudskogen, var en tidligere forum bil. F82 i spesiell grønn farge, eier sa at alt var levert slik fra BMW. MrElg, HenrikSolberg og Marius2002 reagerte på dette 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Juli 25, 2023 Share Skrevet Juli 25, 2023 44 minutter siden, Snagg30 skrev: Det gjør den! Var ikke klar over dette selv før i helga når jeg møtte en slik på Rudskogen, var en tidligere forum bil. F82 i spesiell grønn farge, eier sa at alt var levert slik fra BMW. @lagunillasin gamle muligens? Den har vel også M-town logoen i karbonfibertaket også. Snagg30, lagunilla og mossing 92 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LP760 Skrevet Juli 25, 2023 Share Skrevet Juli 25, 2023 (endret) 10 hours ago, StigJ said: Da var denne ute for salg igjen. Håper de har fått fikset den greit opp igjen etter skadene den fikk. Men pen er den dog ikke... https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=310637634 Skjønner ikke hva som kan beskytte den prisen der. Bodylotion som er godkjent? Javel? Edit: Bodykit, ikke bodylotion 😅 Endret Juli 25, 2023 av LP760 Bodylotion Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 25, 2023 Share Skrevet Juli 25, 2023 14 hours ago, Saltkjelen said: Fargedesignet her er vel for å appelere til alle som har (hatt) Cerwin Vega på promperommet? SofaKingFresh, Saltkjelen, TorsteinAa og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Juli 27, 2023 Share Skrevet Juli 27, 2023 On 7/24/2023 at 10:36 PM, Fredrik 90 said: Pansret 740e? Hvem i all verden vil betale 2 mill for en panseret 7-serie fra 2017 som sikkert veier 3 tonn og drives av en toliter? Du får jo en M760i for de pengene der… Stusser også veldig over at det er en pansret HYBRID. Som om bilen ikke allerede blir flere hundre kilo tyngre med all pansringen, så skal den i tillegg drasse på 300 kg ekstra i batterier? Rekkevidden på ren strøm med pansringen på 740Le må vel være maks 5 km. Snagg30 og Olaandref reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juli 28, 2023 Share Skrevet Juli 28, 2023 På 25.7.2023 den 10.34, Fredrik 90 skrev: Er det bare meg som synes det der "M-Town" og "Born in M-Town" greiene til BMW er enormt tacky og kleint... Typisk norsk å like noe kjedelig, som sort, grå og hvit. Så sånt vil ikke du forstå😃 Saltkjelen, BMWE39turbo, StigJ og 3 andre reagerte på dette 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 28, 2023 Share Skrevet Juli 28, 2023 15 minutter siden, lagunilla skrev: Typisk norsk å like noe kjedelig, som sort, grå og hvit... Dessverre veldig riktig selv om det faktisk er litt bedre der ute langs veiene for tiden. lagunilla og BMWE39turbo reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 28, 2023 Share Skrevet Juli 28, 2023 Det med fravær av sterke farger er vel heller en internasjonal trend enn noe som er spesifikt for Norge. Dette havner dog i en slags loop. Det blir "alltid" påpekt når biler mangler "viktig" utstyr og at bilen da blir vanskelige å selge, "hvem i allverden bestilte sånt fra fabrikk..." osv. Da er det ikke rart at få våger å kjøpe noe som stikker ut farge-messig heller. Olaandref, Marius2002, HenrikSolberg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 28, 2023 Share Skrevet Juli 28, 2023 1 time siden, lagunilla skrev: Typisk norsk å like noe kjedelig, som sort, grå og hvit. Så sånt vil ikke du forstå😃 Valg av spreke farger på bil har jeg ikke noe i mot Men BMW sitt markedsførings bullshit som de nå driver med kjøper jeg bare ikke. Produktene til M avdelingen er gode nok til at de trenger å tyte ørene våre fulle av M-Town fjas... Vet ikke hvem de tror de imponerer med dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 28, 2023 Share Skrevet Juli 28, 2023 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Valg av spreke farger på bil har jeg ikke noe i mot Men BMW sitt markedsførings bullshit som de nå driver med kjøper jeg bare ikke. Produktene til M avdelingen er gode nok til at de trenger å tyte ørene våre fulle av M-Town fjas... Vet ikke hvem de tror de imponerer med dette De bilene som har dette på innstegslister er biler BMW har brukt til markedsføring. Den M5 de brukte i denne video, har innstegslister det står Born in M Town. Denne lå til salgs på mobile i fjor. https://www.bmw-welt.com/en/ausstellungen/ausstellungen-in-der-bmw-welt/bmw-m.html Lars89 og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Juli 28, 2023 Share Skrevet Juli 28, 2023 La nå folk få kjøpe bilene sine som de vil ha de selv, kunne faktisk ikke brydd meg mindre, det finnes faktisk et marked for alt, selv brukte dame sokker er visst i ilden hos enkelte 🤣🤣 Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå