Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

49 minutter siden, Marius2002 skrev:

Jaja, jeg er ikke uenig - men likevel artig at en Hummer EV har funnet vei til Norge. Vet ikke hvordan den er, sikkert komfortabel, god og praktisk. Men til 2,2 millioner så er det mye annet som frister. Det står ingenting om vekt, så spørs om Klasse B blir knapt, som på den Ford Pick-up? 🤔 VIN er ikke reg. hos Vegvesenet heller… Fordommer er jeg ikke fri for, så ser for meg en håpløs bil i bybildet med elendig svingradius. Hvis i4, Tesla osv. har dårlig svingradius, så MÅ den der ha fraværende svingradius. Med mindre det er firehjulsstyring og annet greier som jeg ikke har sjekket. :) 

Hummer EV veier vel godt over 4000kg, så noe B førerkort kommer man kort med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, mslello skrev:

Den har jo crabwalk, så det er bare å slå til ;)

"We need more weird in the car world"

Dette var jo veldig kult(og veldig amerikansk). Spørs om jeg må trekke tilbake min påstand. Men en skal ha baller for å kjøre i slikt terreng med batteribil :lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 M3 var helt klar billigere på den tiden - var en kar her i bygda som kjørte en svart E30 M3 hele året, møtte han ofte sidelengs i snøføyka. 

Men skulle man ha en fin E30 måtte man fortsatt punge ut.  En bekjent kjøpte en 2-dørs 316 med 1.8, senk/felg/omlakkert etc i ca 2001, og mener han betalte 40 000kr. En annen bekjent kjøpte en dritfet 2-dørs 1987 325i for 70 000kr i 2001/2002.  Og en annen bekjent betalte vel 55000kr for en 2-dørs 325i, M-tech, Hellrot/Hennarot (?) og Rieger-styling.  Gode eksemplarer av 320/325i har aldri vært grisebillige, ihvertfall ikke i mitt distrikt. 

E30 M3-prisene begynte vel å eskalere for alvor rundt 2005. E30 320/325 fikk man fortsatt tak i på skilt og med EU for 25 000-35000kr frem til ca 2007, og da begynte de også å gå oppover. 

E34 M5 med skilt/EU gikk ikke under 90 000kr, gatepris var stort sett 130-200 000kr for biler i god bruksstand. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos "gamle dager", sjekk denne annonsen fra 2011... BMW M3 - 1988 - Grå - 245 Hk - Coupe | FINN.no Bilen ble eksportert til Belgia tror jeg.

Eller min gamle E21 - annonse fra 2014. BMW 3-serie - 1979 - Rød - 143 Hk - Sedan | FINN.no

Dagens funn; superlekker M5! BMW M5 - 2023 - Grønn - 625 Hk - Sedan | FINN.no

488_888420631.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kolstad Jr. skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=323525246

Sjefen kjøpte denne ny i 2011. Skulle ha som skolebil, men ble for stor. Tipper du skal lete lenge for å finne en F10 med slikt utstyrsnivå og manuelt gir 😅

Synes den var merkelig utstyrt jeg, manuell 520d med Night Vision og baksete underholdning. Men ikke selvfølgeligheter som komfortseter, ACC, Comfort acess eller utvidet speedomter (6WB?) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Synes den var merkelig utstyrt jeg, manuell 520d med Night Vision og baksete underholdning. Men ikke selvfølgeligheter som komfortseter, ACC, Comfort acess eller utvidet speedomter (6WB?) 

Ja, den er "unikt" utstyrt kan man si 😅 Og basic lydanlegg uten tweetere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3 prisene på den tiden var nydelige ❤️

I 1999 var jeg i Telemark og tittet på en koksgrå en til 110000 tusen .

Den lå senere til salgs type ikke mange årsiden til salgs for rundt 600000 tror jeg ..

Men denne røde m5en her :

IMG_9073.thumb.jpeg.d2b9ca5967febd2324a1a079cc2f902e.jpeg

Kan det være denne tro?:

IMG_4348.thumb.png.ce7dc710e2089a965c6b7590937013f4.png

Ikke mange originale røde M5er her til lands såvidt meg bekjent .

Endret av sveigis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ofte 3.0SD E83 dukker opp på finn, og denne har komfortstoler i tillegg.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=336743592

Individual G12 750Ld i Brillantweiss med Kashmirbeige merino interiør. Sparsom med utvendige bilder da 🤔

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=336833077

F31 335d i fin fargekombinasjon. Litt mer "anonym" enn biler med M-Sport.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=336760074

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Daniel. skrev:

Ikke ofte 3.0SD E83 dukker opp på finn, og denne har komfortstoler i tillegg.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=336743592

Nam! Hadde den vært noe gunstigere priset (og med litt mindre "dall" som ekstralys, android-opplegg etc. som jeg må bruke tid og penger på å rydde opp i) hadde jeg nok blødd på denne. Nydelig fargekombinasjon! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Nam! Hadde den vært noe gunstigere priset (og med litt mindre "dall" som ekstralys, android-opplegg etc. som jeg må bruke tid og penger på å rydde opp i) hadde jeg nok blødd på denne. Nydelig fargekombinasjon! :) 

Ser ut som det trengs litt lakk og fjerning av bulk(er) også, så kan jo være det er rom for noe pruting 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...